Fiscalitate
www.drept-fiscal.ro
Cărţi de specialitate | Avocaţi cu experienţă

Institutiile publice vor putea achizitiona, cu restrictii, autoturisme

21 noiembrie 2012 |
2.096 citiri
Print Friendly
 

In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 778 din data de 19 noiembrie 2012 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 68/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative si reglementarea unor masuri financiar-fiscale.

Ordonanta de urgenta stabileste, printre altele, urmatoarele masuri:
- renuntarea de catre SC Electrica Furnizare S.A. la toate penalitatile de intarziere datorate de CN-CFR S.A., inregistrate in contabilitate la 31.03.2012;
- prelungirea termenului de rambursare a imprumutului acordat CFR Infrastructura din venituri din privatizare pana la data de 20 decembrie 2012, in vederea incadrarii in termenul ce poate asigura rambursarea dintr-un alt imprumut garantat de stat;
- in cazul neconformarii la noile conditii de autorizare si functionare a antrepozitelor fiscale, Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate va putea sa revoce autorizatia de antrepozit fiscal. Pentru indeplinirea acestor conditii, actul normativ acorda in vederea conformarii un termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta;
- se interzice autoritatilor si institutiilor publice, societatilor cu capital de stat sa achizitioneze autoturisme cu capacitate cilindrica mai mare de 1.600 cm3 si al caror pret nu poate depasi contravaloarea in lei a sumei de 18.000 euro inclusiv TVA. Reamintim ca OUG nr. 34/2009 a impus restrictiile de achizitionare a autoturismelor;
- infiintarea unei societati, parte a Complexului Energetic Hunedoara, pentru asigurarea continuitatii activitatii de extractie a huilei;
- reglementarea posibilitatii de finantare a Programului national de transplant si din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii.
- alocarea unor sume pentru sustinerea activitatii organizatiilor persoanelor cu handicap etc.


Cuvinte cheie: , , ,
UJMAG Tabarca

Dezbateri juridice. Legile nu sunt ceea ce par a fi

JURIDICE
Mai suspensivă decât condiția suspensivă: condiția rezolutorie    Accesul la Justiția Achizițiilor Publice, un pariu de 100.000 euro    Pierdut instanță de executare. Găsitorului recompensă    Renunțarea la moștenire – prezumată (art. 1112 NCC), considerată (art. 1113 NCC) și, din când în când, autentică (art. 1120 NCC)    Latura civilă a acțiunii în contencios administrativ, sau De ce își permite autoritatea să comită abuzuri...    Insolvența se întoarce: Codul insolvenței    Acordul de recunoaștere a vinovăției    Cum să (nu) concediem un salariat    Mai rară decât fiducia: logodna    Eternul risc al achiziției imobiliare: calitatea de proprietar a vânzătorului    Lama rece a procedurii civile: nulitatea necondiționată    CCR vs. ICCJ. Legea penală mai favorabilă    Avocații în Noile Coduri Penale    Clauzele abuzive, un teren pe care consumatorii câștigă (înca prea puțin?) teren    Arbitrajul. Un nou început    Mai gravă decât civilul, mai rapidă decât penalul: răspunderea disciplinară    Anticamera judecății penale: Camera Preliminară    Legea nr. 17/2014: birocratizarea vânzării terenurilor agricole din extravilan    Judecătorul față în față cu avocatul: cenzurarea onorariului avocațial    Spălarea banilor. Trecut, prezent și viitor    Cât de judiciară (mai) este rezoluţiunea?    Ipoteca, o garanție... reală?    Achizițiile publice. Suspiciuni, inerții, blocaje    O problemă insolubilă: Insolvența    Evacuarea de drept comun, evacuată de Noile Coduri?    Încuviințarea executării silite, o instituție pe cale de dispariție?    Aplicarea în timp a noilor coduri penale

Dumneavoastră ce părere aveți?

Return to Top ▲Return to Top ▲