Publicare anunt
Lege 9
Secţiune dezvoltată cu susţinerea Wolters Kluwer România [www.wolterskluwer.ro]

Atribuţiile Cancelariei Primului-Ministru

8 februarie 2013 |
1.775 citiri
Print Friendly
Noile Coduri Penale Olanesti

In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 82 din data de 7 februarie 2013 a fost publicata Decizia Prim-ministrului nr. 105/2013 privind stabilirea atributiilor Cancelariei Primului-Ministru.

 Cancelaria Primului-Ministru functioneaza in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, ca structura fara personalitate juridica, in subordinea directa a prim-ministrului.

Cancelaria Primului-Ministru este condusa de seful cancelariei, cu rang de ministru, numit si eliberat din functie prin decizie a prim-ministrului. In cadrul Cancelariei Primului-Ministru isi desfasoara activitatea unul sau mai multi secretari de stat si consilieri de stat.

Cancelaria Primului-Ministru indeplineste urmatoarele atributii principale:
-in domeniul strategiilor guvernamentale, asigura asistenta necesara prim-ministrului, precum si ministerelor, departamentelor si altor institutii guvernamentale, in urmatoarele domenii: accesul la informatiile de interes public si transparenta institutionala; comunicarea publica guvernamentala, interna si externa; evaluarea starii sociale a populatiei; evaluarea oportunitatii sociale si a impactului strategiilor guvernamentale;
- in domeniul comunicarii si in cel al relatiilor cu presa, asigura si coordoneaza producerea integrata si unitara a mesajului public guvernamental si coordoneaza raspandirea informatiilor publice prin toate mijloacele de comunicare;
- asigura administrarea si dezvoltarea sistemului informatic pentru sedintele Guvernului;
- conduce procesul de transformare si inovare al serviciilor online furnizate de catre Guvernul Romaniei;
- monitorizeaza implementarea programelor finantate din fonduri europene (fonduri structurale in special), fonduri externe rambursabile si fonduri guvernamentale, urmarind inclusiv corelarea acestora cu necesitatile regiunilor de dezvoltare;
- asigura coordonarea legaturii Guvernului cu autoritatile administratiei publice centrale cu privire la situatiile de urgenta si evenimentele deosebite care trebuie cunoscute la nivel guvernamental;
- asigura realizarea activitatilor referitoare la relatiile internationale, inalti reprezentanti si protocol etc.

Probleme dificile de drept fiscal 2014

Tags: ,

Dumneavoastră ce părere aveți?

Return to Top ▲Return to Top ▲
Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania
Consiliul Superior al Magistraturii
Ministerul Public

© 2004-2014 | coordonator: Andrei Săvescu | suport: Societatea de Ştiinţe Juridice | platforma: WP | layout: Juressa | tehnic: Fokus Digital Services

Pagina a fost încărcată de browserul dumneavoastră in 0,117 secunde.