Arii de practică
Achizitii publiceAfaceri transfrontaliereArbitrajAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiContencios administrativContravenţiiDrept civil
Drept comercialDrept constituţionalDrept penalDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiDreptul Uniunii EuropeneEnergie
Executare silităFiscalitateFuziuni & AchiziţiiHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăInternetJocuri de norocLitigiiMediere
Piaţa de capitalProcedură civilăProprietate intelectualăProtecţia consumatoriorProtecţia mediuluiSocietăţiTelecomVaria
 
Contencios administrativ
DezbateriCărţiProfesionişti
LEAUA & ASOCIATII

MEMBERSHIP
JURIDICE
✓ Acces nelimitat la transmisiuni LIVE, înregistrări VIDEO și transcripturi JURIDICE.ro. Şi multe altele. Click aici pentru detalii.

Atribuţiile Cancelariei Primului-Ministru

8 februarie 2013 | JURIDICE.ro
3.003 citiri
Print Friendly
 
Legea dării în plată DREPT COMERCIAL 2016 DREPT CIVIL 2016 DREPTUL INTERNETULUI 2016

In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 82 din data de 7 februarie 2013 a fost publicata Decizia Prim-ministrului nr. 105/2013 privind stabilirea atributiilor Cancelariei Primului-Ministru.

 Cancelaria Primului-Ministru functioneaza in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, ca structura fara personalitate juridica, in subordinea directa a prim-ministrului.

Cancelaria Primului-Ministru este condusa de seful cancelariei, cu rang de ministru, numit si eliberat din functie prin decizie a prim-ministrului. In cadrul Cancelariei Primului-Ministru isi desfasoara activitatea unul sau mai multi secretari de stat si consilieri de stat.

Cancelaria Primului-Ministru indeplineste urmatoarele atributii principale:
-in domeniul strategiilor guvernamentale, asigura asistenta necesara prim-ministrului, precum si ministerelor, departamentelor si altor institutii guvernamentale, in urmatoarele domenii: accesul la informatiile de interes public si transparenta institutionala; comunicarea publica guvernamentala, interna si externa; evaluarea starii sociale a populatiei; evaluarea oportunitatii sociale si a impactului strategiilor guvernamentale;
– in domeniul comunicarii si in cel al relatiilor cu presa, asigura si coordoneaza producerea integrata si unitara a mesajului public guvernamental si coordoneaza raspandirea informatiilor publice prin toate mijloacele de comunicare;
– asigura administrarea si dezvoltarea sistemului informatic pentru sedintele Guvernului;
– conduce procesul de transformare si inovare al serviciilor online furnizate de catre Guvernul Romaniei;
– monitorizeaza implementarea programelor finantate din fonduri europene (fonduri structurale in special), fonduri externe rambursabile si fonduri guvernamentale, urmarind inclusiv corelarea acestora cu necesitatile regiunilor de dezvoltare;
– asigura coordonarea legaturii Guvernului cu autoritatile administratiei publice centrale cu privire la situatiile de urgenta si evenimentele deosebite care trebuie cunoscute la nivel guvernamental;
– asigura realizarea activitatilor referitoare la relatiile internationale, inalti reprezentanti si protocol etc.


Cuvinte cheie: ,

Lasă un răspuns

Return to Top ▲Return to Top ▲