Secţiuni » Noutăţi
Flux noutăţi
AnunţuriEnglishInternaţionalJURIDICE.ro

Deloitte: Principalele tendinte in media din 2012
19.01.2012 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

În industria media, inovația și tradiția coexistă, în condițiile în care o parte dintre canalele tradiționale se mențin în topul preferințelor consumatorilor, în timp ce noile tehnologii câștigă teren și își majorează rata de penetrare, potrivit Previziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media și Telecomunicații (TMT), aflate la a 11a ediție.

Raportul prezintă viziunea Firmei cu privire la principalele tendințe din următoarele 12 – 18 luni, care ar putea avea un impact semnificativ pe termen mediu și lung asupra companiilor din TMT și din alte industrii.

„Tendințele actuale din industria media sugerează că temerile privind consecințele mobilității au fost – într-o oarecare măsură – nejustificate. Consumatorii apreciază în continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente Internetului. Raportul nostru arată că 95% dintre programele TV vizionate în 2012 vor fi urmărite în direct sau la maximum o zi de la difuzare”, spune Ahmed Hassan, Managing Partner Deloitte Balcani și liderul echipei specializate în industriile TMT. „Pe de altă parte, televiziunea se mută pe dispozitive manuale sofisticate, care pot fi ușor de manevrat în mișcare: posesorii de telefoane smart sau tablete vor urmări astfel cinci miliarde de ore de conținut TV, în 2012”.

În contextul unui volum de vânzări estimate la 500 de milioane de unități de tablete și telefoane smart până la sfârșitul anului, industria publicității își menține interesul în această zonă – brandingul online este anticipat să crească cu 50%, la 20 de miliarde de dolari.

„Marketingul, de asemenea, consolidează tehnici tradiționale și de succes, dar adoptă și tehnici noi”, adaugă Alina Mirea, Director Audit Deloitte România. „De exemplu, sectorul cupoanelor achiziționate online – o adevărată lovitură a comerțului online la nivel mondial, dar și în România în 2011 – se va contura într-o nișă relativ mică, însă foarte bine definită. Pe de altă parte, noi tehnici (unele de-a dreptul controversate, cum este neuromarketingul) își găsesc tot mai mult loc în strategiile de marketing, pe fondul unei competiții din ce în ce mai intense”.

Principalele tendințe în industria media în 2012

  • Spoturile publicitare își ratează ținta;
  • Consumul TV este în continuare dominat de grilă;
  • Dispozitivele portabile încurajează consumul media în mijloacele de transport în comun;
  • Segmentul „brandingului online” va depăși ca ritm de creștere publicitatea tradițională și online;
  • Cercetarea de piață ‘pătrunde’ în mintea consumatorului;
  • Dezvoltatorii jocurilor online ‘sociale’ trebuie să adopte un nou model de business;
  • Segmentul cupoanelor online se conturează într-o nișă importantă.

Notă

Raportul complet, care prezintă în detaliu concluziile enumerate mai sus, poate fi descărcat de pe aceasta pagina.

Previziunile TMT din 2012 au la bază discuții cu companii cliente ale firmelor membre Deloitte, contribuții ale celor 7.000 de parteneri și manageri specializați în industriile TMT, opinii ale analiștilor și interviuri cu executivi de top din întreaga lume.

###

Numele Deloitte se refera la organizatia Deloitte Touche Tohmatsu Limited, o companie cu raspundere limitata din Marea Britanie, la firmele membre ale acesteia, in cadrul careia fiecare firma membra este o persoana juridica independenta.

Deloitte furnizeaza servicii clientilor din sectorul public si privat in urmatoarele domenii profesionale – audit, taxe, consultanta, consultanta financiara – deservind numeroase industrii. Prin intermediul retelei sale globale de firme membre, care activeaza in peste 150 de tari, Deloitte pune la dispozitia clientilor sai resursele internationale precum si priceperea locala pentru a-i ajuta sa exceleze indiferent de locul in care acestia isi desfasoara activitatea. Obiectivul celor 182 000 de profesionisti din Deloitte este acela de a deveni un standard de excelenta.
© 2012 Deloitte Romania

Aflaţi mai mult despre , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!









JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]

JURIDICE recomandă e-Consultanta, consultantul tău personal în finanţare


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.