Ofertele de munca prin mass-media
17.09.2012 | Codul muncii PRO

Ofertele de munca, inclusiv cele comunicate prin mass-media, trebuie sa aiba caracter licit. Astfel, ofertele nu pot contine limitari discriminatorii legate de origine sociala, sex, etnie, nationalitate, rasa, religie etc. Cu toate acestea, este valabila oferta care contine criterii legate de sex, daca specificul locului de munca impune un astfel de criteriu, cum ar fi situatia artistilor, modellingul etc. Iar in ceea ce priveste limitarea de varsta, aceasta este admisibila daca exista exceptii legale in acest sens. (Ion Traian Stefanescu, Tratat teoretic si practic de drept al muncii, editia a II-a, revazuta si adaugita, Editura Universul Juridic, Bucuresti, 2012, p. 242)
Cuvinte cheie: Codul muncii PRO, discriminare, Ion Traian STEFANESCU, JURIDICE.ro, loc de munca, mass-media, munca, oferta, sex, varsta
Vă invităm să publicaţi şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Ne bucurăm să aducem gândurile dumneavoastră la cunoştinţa comunităţii juridice şi publicului larg. Apreciem generozitatea dumneavoastră de a împărtăşi idei valoroase. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord, publicarea pe JURIDICE.ro nu semnifică asumarea de către noi a mesajului transmis de autor. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteţi ciţi aici. Pentru a publica pe JURIDICE.ro vă rugăm să luaţi în considerare Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice
Subscribe
Please login to comment
13 Comments