Secţiuni » Articole
Articole autoriRNSJESSENTIALSStudiiOpiniiInterviuriPovestim cărţi
Opinii
PLATINUM+ PLATINUM Signature     

PLATINUM ACADEMIC
GOLD                       

VIDEO STANDARD
BASIC





Beneficiile pe care le aduce o strategie de legal marketing desteapta
10.10.2012 | Ioana PRÂNDUREL

JURIDICE - In Law We Trust

Sunt convinsa ca ideea de strategie de marketing suna cunoscut avocatilor coordonatori si nu numai. Totusi, la ce bun sa investim timp si bani in asa ceva?

Parte esentiala intr-un plan de afaceri, strategia de marketing este o componenta care se poate dezvolta usor si care aduce multe beneficii dovedite. Despre ea am auzit foarte des discutii din care reiesea ca beneficiile nu ii sunt clare deloc. Le reiau ori de cate ori este util si m-am gandit sa le enumar pe scurt si in acest articol.

Directia clara pe care o traseaza strategia de marketing poate fi usor adaptata in functie de schimbarile care apar pe parcursul evolutiei unei afaceri din orice domeniu, fie el si de servicii juridice.

Analiza si studiile care fac parte din prima etapa a realizarii unei astfel de strategii sunt puncte de reper ce folosesc in orientarea societatii de avocatura. Este firesc sa fie astfel, doar spuneam in articolul anterior ca ofera puncte de vedere externe, perceptii ale clientilor si clarificari asupra gradului de satisfactie pe care acestia il au.

Relevarea serviciilor profitabile este garantata dupa elaborarea unei strategii de legal marketing corecte. Aceasta poate duce la dezvoltarea de noi servicii.

De neinlocuit in special in mediul economic actual, concentrarea pe obiective comune, asumarea acestora de catre toti cei ce pun umarul la implementarea actiunilor de legal marketing si viziunea pe termen mediu si lung au ca rezultat pozitionarea si, implicit, accesul la noi cai de a obtine profit.

Ierarhizarea actiunilor cu adevarat importante in strategia de legal marketing dau timpului o alta valoare.

Si, beneficiile supreme – economisirea de bani si de timp ce ajung sa fie vizibile din mers, la cateva luni dupa ce strategia e pusa in practica.

Este evident ca nu orice societate de avocatura isi permite sa aloce bugetul necesar pentru a avea un consultant in house sau pentru externalizarea serviciilor. Tocmai de aceea, solutia de compromis este ca implementarea sa se faca de avocati numai dupa ce strategia in sine a fost gandita impreuna cu o minte cu adevarat specializata in domeniu.

Ioana PRÂNDUREL

multumim Wall-Street.ro

Aflaţi mai mult despre ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]

JURIDICE recomandă e-Consultanta, consultantul tău personal în finanţare


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.