Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveDrepturile omuluiData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiMalpraxis medicalProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Contencios administrativ
DezbateriCărţiProfesionişti

Atribuţiile Cancelariei Primului-Ministru
08.02.2013 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 82 din data de 7 februarie 2013 a fost publicata Decizia Prim-ministrului nr. 105/2013 privind stabilirea atributiilor Cancelariei Primului-Ministru.

 Cancelaria Primului-Ministru functioneaza in cadrul aparatului de lucru al Guvernului, ca structura fara personalitate juridica, in subordinea directa a prim-ministrului.

Cancelaria Primului-Ministru este condusa de seful cancelariei, cu rang de ministru, numit si eliberat din functie prin decizie a prim-ministrului. In cadrul Cancelariei Primului-Ministru isi desfasoara activitatea unul sau mai multi secretari de stat si consilieri de stat.

Cancelaria Primului-Ministru indeplineste urmatoarele atributii principale:
-in domeniul strategiilor guvernamentale, asigura asistenta necesara prim-ministrului, precum si ministerelor, departamentelor si altor institutii guvernamentale, in urmatoarele domenii: accesul la informatiile de interes public si transparenta institutionala; comunicarea publica guvernamentala, interna si externa; evaluarea starii sociale a populatiei; evaluarea oportunitatii sociale si a impactului strategiilor guvernamentale;
– in domeniul comunicarii si in cel al relatiilor cu presa, asigura si coordoneaza producerea integrata si unitara a mesajului public guvernamental si coordoneaza raspandirea informatiilor publice prin toate mijloacele de comunicare;
– asigura administrarea si dezvoltarea sistemului informatic pentru sedintele Guvernului;
– conduce procesul de transformare si inovare al serviciilor online furnizate de catre Guvernul Romaniei;
– monitorizeaza implementarea programelor finantate din fonduri europene (fonduri structurale in special), fonduri externe rambursabile si fonduri guvernamentale, urmarind inclusiv corelarea acestora cu necesitatile regiunilor de dezvoltare;
– asigura coordonarea legaturii Guvernului cu autoritatile administratiei publice centrale cu privire la situatiile de urgenta si evenimentele deosebite care trebuie cunoscute la nivel guvernamental;
– asigura realizarea activitatilor referitoare la relatiile internationale, inalti reprezentanti si protocol etc.

PLATINUM+
PLATINUM Signature       

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                                

VIDEO STANDARD
Aflaţi mai mult despre ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!












Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
 Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lex Discipulo Laus

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.