Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Contencios administrativ
DezbateriCărţiProfesionişti
 
PLATINUM+ PLATINUM Signature     

PLATINUM ACADEMIC
GOLD                       

VIDEO STANDARD
BASIC





Scopul regionalizării
18.04.2013 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Miercuri, 17 aprilie,  Crin Antonescu, președintele Senatului, a declarat, în deschiderea seminarului franco-german cu tema „Regionalizarea: abordări comparative franco-germane”, organizat sub egida Senatului, potrivit unui comunicat: „Ceea ce mi se pare esenţial în acest moment al dezbaterii şi pentru perioada următoare, până când regionalizarea să devină, pas cu pas, realitate este să depăşim cele două subiecte care par a fi, deocamdată, cel puţin din punct de vedere mediatic, mai interesante, şi anume câte regiuni vor fi şi unde va fi capitala lor, pe de o parte, şi, în al doilea rând, cine va conduce aceste regiuni, cum vor fi aceste regiuni, cum vor fi aleşi, numiţi, desemnaţi, stabiliţi, într-un cuvânt, conducătorii acestor regiuni şi ce atribuţii vor avea ei.

Evident că şi acestea sunt subiecte care nu pot lipsi din gama de discuţii şi de rezolvări a subiectului, dar nu-mi par esenţiale, nu-mi par primordiale. Cred că, înainte de toate, trebuie să ne îngrijim cu seriozitate, cu temeinicie, de rosturile fundamentale ale unei asemenea reforme. Să răspundem clar şi, dacă se poate, complet şi durabil la întrebarea: de ce e mai bine să avem regiuni, cui folosesc aceste regiuni, care este modalitatea de distribuire a administraţiei, care să fie profitabilă pentru cetăţeanul român, pentru administraţia românească.

Scopul regionalizării nu poate fi altul decât dezvoltarea şi, în acest sens, chiar dacă suntem toţi conştienţi de presiunea intrării în vigoare a noului exerciţiu financiar al Uniunii, cred că trebuie să ieşim din capcana grabei sau a pripelii. Trebuie să construim cât mai repede posibil, dar cu condiţia ca această construcţie să fie temeinică.”


Aflaţi mai mult despre , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]




Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.