CE anunţă recrutarea unui director pentru Oficiul de Administrare și Plată a Drepturilor Individuale
19.04.2013 | Adina-Elena OPREA

În Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria C 109 A din 16 aprilie 2013 a fost publicat anunţul Comisiei Europene privind postul vacant de director al Oficiului de Administrare şi Plată a Drepturilor Individuale.
Misiunea Oficiului de Administrare şi Plată a Drepturilor Individuale (PMO) – ca seviciu administrativ al Comisiei Europene – este aceea de a calcula și plăti drepturile financiare și remunerația personalului Comisiei Europene și a altor instituții și organisme ale UE.
Sediul PMO se află la Bruxelles, iar oficiul numără 570 de angajați (statutari și agenți contractuali), având un buget administrativ de 44 milioane EUR.
În ceea ce priveşte directorul oficiului, acesta este reprezentantul legal și imaginea publică a PMO, în plan intern și extern, are competența de ordonator de credite delegate şi răspunde de buna funcționare a oficiului și de respectarea normelor existente.
Anunţul descrie şi profilul candidatului la postul vacant de director, prezentând şi condiţiile pe care un candidat ar trebui să le îndeplinească.
Candidatul ales în urma procedurii de selecţie va fi recrutat ca funcționar, conform Statutului funcționarilor, iar mandatul său de director al PMO va fi pentru o perioadă de trei ani, putând fi reînnoit o singură dată pentru o perioadă de doi ani.
Data-limită pentru înscriere este 16 mai 2013.
Adina Elena OPREA
internship Societatea de Științe Juridice