Secţiuni » Arii de practică » Business » Concurenţă
Concurenţă
DezbateriCărţiProfesionişti

Numele de domeniu și metatag reprezintă publicitate


16 septembrie 2013 | Felix TUDORIU

UNBR Caut avocat
JURIDICE gratuit pentru studenti

Secţiuni: CJUE, Concurență, Cyberlaw, Dreptul Uniunii Europene, Media & Publicitate

Curtea de Justitie a Uniunii Europene in cazul C‑657/11  Electronic Sorting Technology NV v Bert Peelaers si altii,  a stabilit ca utilizarea unui nume de domeniu si a metatag-urilor in cadrul unui website, de catre o firma,  reprezinta acte de publicitate.

Aceasta interpretare are un impact foarte important raportat la regulile privind publicitatea  (publicitatea comparativa) si, in general, regulile de concurenta neloiala.

Felix TUDORIU

Vă invităm să publicaţi şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, detalii aici!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă SmartBill şi My Justice.
Puteţi prelua gratuit în website-ul dumneavoastră fluxul de noutăţi JURIDICE.ro:
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro

Newsletter JURIDICE.ro


Social Media JURIDICE.ro



Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


Secţiuni          Noutăţi                                                                                                                          Articole     Jurisprudenţă     Legislaţie         Arii de practică