Numele de domeniu și metatag reprezintă publicitate
16 septembrie 2013 | Felix TUDORIU
Curtea de Justitie a Uniunii Europene in cazul C‑657/11 Electronic Sorting Technology NV v Bert Peelaers si altii, a stabilit ca utilizarea unui nume de domeniu si a metatag-urilor in cadrul unui website, de catre o firma, reprezinta acte de publicitate.
Aceasta interpretare are un impact foarte important raportat la regulile privind publicitatea (publicitatea comparativa) si, in general, regulile de concurenta neloiala.
Felix TUDORIU
Vă invităm să publicaţi şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, detalii aici!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă SmartBill şi My Justice.
Puteţi prelua gratuit în website-ul dumneavoastră fluxul de noutăţi JURIDICE.ro:
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro
Login | Nu aveti cont? Click aici pentru abonare!
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.