Secţiuni » Secţiuni speciale
Asigurări pentru avocaţiCariere juridiceCărţi juridiceConferinţe juridiceDezbateri juridiceEvenimente juridiceGrile juridiceLawyers WeekProfesionişti
BarouriInternaţionalJurisprudenţă inedită CITRLegal DaysLifeNotariatReviste juridiceSistemul judiciarUniversitaria
Barouri
Official partner: Uniunea Naţională a Barourilor din România
Print Friendly, PDF & Email

Baroul București ref. eliberarea cardului de avocat
22.01.2014 | JURIDICE.ro

Consiliul Baroului București a decis în ședința de luni, 20 ianuarie 2014, ca plata taxei (55 lei) pentru eliberarea cardurilor de avocat de tip CCBE să se achite integral la solicitarea eliberării documentului, potrivit unui comunicat.

Astfel, pentru solicitarea unui nou card, față de cel deja emis pe numele avocatului, se va achita taxa atât pentru cardul inițial, cât și pentru cel nou solicitat, suma ridicându-se la 110 lei. Începând cu această dată nu se mai acceptă plăți parțiale.

În situațiile în care primul card emis este tipărit greșit sau a intervenit schimbarea de nume în perioada 20 noiembrie 2013 – 7 ianuarie 2014, se va achita doar taxa de 55 lei pentru emiterea noului card.


Aflaţi mai mult despre , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!






JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill
JURIDICE GOLD pentru studenţi foarte buni, free
Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.