
Comisia Europeană a dat publicității joi, 2 octombrie 2014, Raportul Horizon Report Europe: 2014 Schools edition, realizat în parteneriat cu New Media Consortium, cu privire la provocările cu care se confruntă învățământul școlar din Europa în prezent, potrivit unui comunicat.
Din document reiese că elevii dovedesc abilități și competențe digitale limitate, dovedindu-se mai mult decât necesară integrarea utilizării eficiente a tehnologiilor informației și comunicațiilor în formarea cadrelor didactice. De asemenea, se mai arată că tehnologia de tip cloud computing și utilizarea tabletelor vor fi un lucru obișnuit în multe școli europene în termen de un an, iar învățarea prin intermediul jocurilor pe calculator și al unei combinații de medii fizice și virtuale vor face parte din metodele de predare în următorii doi sau trei ani.
Androulla Vassiliou, comisarul european pentru educație, cultură, multilingvism și tineret, a declarat: „Acest raport oferă informații și orientări valoroase pentru factorii de decizie și directorii de școli cu privire la necesitatea de a utiliza resursele digitale și deschise. Europa trebuie să ridice ștacheta dacă dorim să ne asigurăm că tinerii noștri sunt pregătiți pentru viitoarele lor cariere. Îmbunătățirea abilităților digitale și a accesului la resursele digitale și deschise este esențială, nu numai pentru ameliorarea procesului de predare, ci și pentru crearea unor modele de învățământ flexibile, care facilitează învățarea de-a lungul vieții”.
Aflaţi mai mult despre cloud computing, Comisia Europeana, formare cadre didactice, New Media Consortium, Raportul Horizon Report Europe: 2014 Schools edition, tehnologia informațiilorJURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.
Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!
Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.