« Flux noutăţi
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateCyberlawDrept comercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveDrepturile omuluiData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiMalpraxis medicalProtecţia animalelorProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrepturile omuluiDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Achiziţii publice
DezbateriCărţiProfesionişti
BONDOC & ASOCIATII
 

CSM propune modificarea OUG privind atribuirea contractelor de achiziţie publică și a OUG privind taxele judiciare de timbru
21.05.2015 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust Video juridice

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a hotărât, în ședința de joi, 20 mai 2015, sesizarea Ministerului Justiţiei cu următoarele propuneri de modificare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 346/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii şi a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru:

1. Abrogarea expresă a art. 285^1 şi art. 287^17 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.

2. Includerea în cuprinsul O.U.G. nr. 80/2013 a unui nou articol, art. 16^1 , cu următorul cuprins:
„Art. 16^1 – (1) În materia achiziţiilor publice, cererile se taxează după cum urmează:
a) Plângerea formulată împotriva deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, în condiţiile OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, se taxează cu 50% din sumele prevăzute la art. 3, prin raportare la valoarea estimată a contractului sau, în cazul în care procedura de atribuire este organizată pe loturi, prin raportare la valoarea estimată a fiecărui lot contestat;
b) Cererile evaluabile în bani introduse, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 34/2006, la instanţele judecătoreşti, având ca obiect contractele care intră în sfera de aplicare a acesteia, precum şi cele pentru recuperarea prejudiciului cauzat se taxează în funcţie de valoare potrivit prevederilor art. 3;
c) Cererile neevaluabile în bani se taxează cu o sumă fixă.” (urmând a fi determinat un cuantum majorat faţă de cel actual de 4 lei.)

Cuvinte cheie: , , , , , ,
Secţiuni/categorii: Achiziții publice, Sistemul judiciar

Pentru toate secţiunile JURIDICE.ro click aici
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD