Modificarea și completarea ROF al Inspecţiei Judiciare
16 septembrie 2015 | Corina CIOROABĂ
În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 694 din data de 15 septembrie 2015 a fost publicat Ordinul inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare nr. 36/2015 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare nr. 24/2012.
Actul normativ introduce prevederi referitoare la convocarea și desfășurarea adunării generale a inspectorilor judiciari.
Astfel, potrivit actului normativ, convocarea adunării generale şi comunicarea ordinii de zi se fac prin secretariatul acesteia, cu cel puţin o zi înainte de data şedinţei. Comunicarea ordinii de zi se face şi către personalul din aparatul propriu al Inspecţiei Judiciare, prin afişare într-un loc accesibil acestuia sau prin publicare în reţeaua intranet proprie. Secretariatul adunării generale este asigurat de persoana desemnată de inspectorul-şef din cadrul secretariatului Inspecţiei Judiciare.
În funcţie de problemele supuse dezbaterii, la şedinţele adunării generale pot fi invitate şi alte persoane, care nu au drept de vot.
Şedinţele adunării generale nu sunt publice.
Punctele de vedere ale membrilor prezenţi asupra problemelor aflate pe ordinea de zi, dezbaterile şi hotărârile adunării generale se consemnează într-un proces-verbal, încheiat de secretariatul adunării şi semnat de persoana care a prezidat lucrările acesteia. Hotărârile adunării generale se aduc la cunoştinţă celor interesaţi.
Actul normativ mai cuprinde prevederi referitoare la organizarea Direcţiei sinteze, contencios şi registratură din cadrul Inspecției Judiciare, precum și la numirea purtătorului de cuvânt al Inspecției Judiciare.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro