Notificarea încheierii unui contract de achiziţie publică
21.12.2015 | Corina CIOROABĂ

În Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 938 din data de 18 decembrie 2015 a fost publicat Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice nr. 1139/2015 privind notificarea încheierii contractului de achiziţie publică/acordului-cadru.
Potrivit actului normativ, autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii unui contract de achiziţie publică/acord-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publică/acordul-cadru încheiat.
Transmiterea notificării se va efectua prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail notificari@anap.gov.ro. Modelul notificării este prevăzut în anexa la ordin.
Ofertantul declarat câştigător care se consideră lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în termenul prevăzut de HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, are dreptul de a sesiza Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice.