Secţiuni » Secţiuni speciale
Asigurări pentru avocaţiCariere juridiceCărţi juridiceConferinţe juridiceDezbateri juridiceEvenimente juridiceGrile juridiceLawyers WeekProfesionişti
BarouriInternaţionalJurisprudenţă inedită CITRLegal DaysLifeNotariatReviste juridiceSistemul judiciarUniversitaria
Sistemul judiciar
Official partners: Consiliul Superior al Magistraturii, Ministerul Public şi Direcţia Naţională Anticorupţie
JURIDICE
Print Friendly, PDF & Email

Curtea de Apel Alba Iulia. Întâlnirea la Alba Iulia a preşedinţilor şi vicepreşedinţilor curţilor de apel cu reprezentanţii CSM şi MJ
04.04.2016 | JURIDICE.ro

În perioada 31 martie – 1 aprilie 2016, la Alba Iulia, s-a desfăşurat în organizarea Curţii de Apel Alba Iulia, întâlnirea de lucru a preşedinţilor şi vicepreşedinţilor curţilor de apel cu reprezentanţii Consiliului Superior al Magistraturii şi Ministerului Justiţiei, potrivit unui comunicat al Curţii de Apel Alba Iulia, dat publicității vineri, 1 aprilie 2016.

Din partea Consiliului Superior al Magistraturii au participat preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, jud. Mircea Aron, membrii aleşi ai Consiliului Superior al Magistraturii: jud. Alina Nicoleta Ghica, jud. dr. Adrian Bordea, jud. Badea Marius Tudose, jud. Alexandru Şerban, iar din partea Ministerului Justiţiei, secretar de stat, jud. dr. Florin Moţiu. La această întâlnire de lucru au participat din partea Inspecţiei Judiciare jud. Lucian Netejoru, inspector şef al Inspecţiei Judiciare şi jud. Dragoş Mihail, director al Direcţiei de inspecţie judiciară pentru judecători, iar din partea Şcolii Naţionale de Grefieri jud. Andrei Băncilă, formator al Şcolii Naţionale de Grefieri.

Agenda întâlnirii a cuprins, în principal, următoarele puncte importante pentru organizarea şi funcţionarea sistemului judiciar:

– Analiza modificărilor privind gradele de complexitate a cauzelor.
– Echilibrarea schemelor de personal la nivelul instanţelor judecătoreşti.
– Aspecte privind infrastructura instanţelor.
– Necesitatea unei abordări unitare la nivel naţional pentru probleme comune care implică cheltuieli bugetare.
– Relaţia ordonatorului principal de credite cu ordonatorii secundari de credite şi asumarea responsabilităţii ordonatorului principal.
– Aspecte privind comunicarea electronică a actelor procedurale şi accesul la datele din sistemul ECRIS.
– Stabilirea unor practici administrative unitare în privinţa delegării, detaşării sau transferului grefierilor de la instanţe din circumscripţia unor curţi de apel şi alte chestiuni de actualitate referitoare la personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti.
– Proceduri administrative şi alte aspecte legate de noul Regulament de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti.
– Formarea profesională la nivel descentralizat şi efecte produse în activitatea instanţelor de Hotărâri recente ale Secţiei pentru judecători din cadrul CSM.


Aflaţi mai mult despre , , , , , , , , , , , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill
JURIDICE GOLD pentru studenţi foarte buni, free
Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.