Secţiuni » Arii de practică » Litigation » Drept penal
Drept penal
DezbateriCărţiProfesionişti

Şcoala Naţională de Pregătire a Agenţilor de Penitenciare Tîrgu Ocna. Proiectul „Learning By Doing”


15 aprilie 2016 | JURIDICE.ro

UNBR Caut avocat
Servicii JURIDICE.ro

Şcoala Naţională de Pregătire a Agenţilor de Penitenciare Tîrgu Ocna a obținut, în anul 2014, aprobarea unei linii de finanțare din fonduri europene nerambursabile pentru proiectul „Learning By Doing” în cadrul Programului ERASMUS +, acţiunea cheie 2. Proiectul are o perioadă de derulare de trei ani și se desfășoară în parteneriat cu instituții de formare profesională a personalului pentru sistemul penitenciar din Franța, Italia, Turcia, Polonia și Republica Moldova, potrivit unui comunicat al Şcolii Naţionale de Pregătire a Agenţilor de Penitenciare Tîrgu Ocna, semnat de Silvia Vătavu – purtător de cuvânt, dat publicității joi, 14 aprilie 2016.

DSC_0291În conformitate cu Planul de activități al proiectului, în perioada 5–7 aprilie 2016, s-a desfășurat cea de-a patra întâlnire transnaţională de management a proiectului, la care a participat echipa de management a Școlii, constituită din:

– Comisar șef de penitenciare Vasile Scutaru, Directorul Şcolii Naţionale de Pregătire a Agenţilor de Penitenciare Tîrgu Ocna, reprezentant legal în cadrul proiectului și profesor;
– Comisar şef de penitenciare Manuela Frângu, Director adjunct pentru învăţământ, manager de proiect;
– Comisar șef de penitenciare Marinela Forcoș, Director adjunct economico-administrativ, manager financiar în cadrul proiectului.

DSC_1156Obiectivele acestei întâlniri de management au vizat:
– Rezultatele Raportului intermediar suplimentar privind activitățile desfășurate în cadrul proiectului;
– Planuri și proiecte pentru cel de-al doilea an de implementare a proiectului;
– Prezentarea Planului de remediere întocmit în urma recomandărilor Agenției Naționale;
– Aspecte financiare referitoare la implementarea proiectului;
– Analizarea proiectelor de coperte propuse de către fiecare partener pentru cele două ghiduri de pregătire ce trebuie realizate în cadrul proiectului;
– Stadiul realizării Ghidurilor de bune practici;
– Alte probleme organizatorice.

Prin derularea proiectului „Learning By Doing” se propune îmbunătățirea calității și relevanței ofertei de învățare în domeniul educației și formării profesionale, prin dezvoltarea de abordări noi și inovatoare, urmată de diseminarea celor mai bune practici în ceea ce privește aplicațiile practice utilizate în procesul de pregătire din instituțiile partenere de formare a personalului de penitenciare.

Vă invităm să publicaţi şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Ne bucurăm să aducem gândurile dumneavoastră la cunoştinţa comunităţii juridice şi publicului larg. Apreciem generozitatea dumneavoastră de a împărtăşi idei valoroase. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord, publicarea pe JURIDICE.ro nu semnifică asumarea de către noi a mesajului transmis de autor. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteţi citi aici. Pentru a publica pe JURIDICE.ro vă rugăm să luaţi în considerare Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice.
Puteţi prelua gratuit în website-ul dumneavoastră fluxul de noutăţi JURIDICE.ro:
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro

Newsletter JURIDICE.ro


Social Media JURIDICE.ro



Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


Secţiuni          Noutăţi     Interviuri     Comunicate profesionişti        Articole     Jurisprudenţă     Legislaţie         Arii de practică          Note de studiu     Studii