Factura detaliată – când și cum o poți primi
28 aprilie 2016 | JURIDICE.ro
Urmărindu-se modul în care au fost tarifate serviciile utilizate, persoanele care folosesc servicii de telefonie, internet sau televiziune au dreptul de a cere facturi detaliate, indiferent dacă dețin un abonament sau folosesc o cartelă preplătită, potrivit unui comunicat al Agenției Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații, dat publicității miercuri, 27 aprilie 2016.
O factura detaliată trebuie să conțină:
– perioada de tarifare;
– tariful lunar perceput pentru abonament şi tariful pentru traficul suplimentar, dacă este cazul;
– tarifele percepute pentru conectare/instalare/reconectare/deconectare, dacă este cazul;
– tarifele percepute pentru închiriere/furnizare echipamente, dacă este cazul;
alte servicii furnizate și tarifele aferente acestora, dacă este cazul;
– gratuitățile/reducerile tarifare de care utilizatorul a beneficiat, dacă este cazul;
– suma totală tarifată, inclusiv TVA;
– un număr de telefon la care utilizatorul poate solicita informații suplimentare referitoare la factura detaliată;
– cursul de schimb valutar aplicat, dacă este cazul.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro