CSALB. Procedurile de soluționare alternativă a litigiilor au fost îmbunătățite
12 septembrie 2016 | JURIDICE.ro
Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar a dat publicității luni, 12 august 2016, un comunicat cu privire la simplificarea procedurilor de soluționare alternativă a litigiilor, astfel încât acestea să fie cât mai ușor de înțeles și de îndeplinit de către consumatori, comercianți și conciliatori, urmărindu-se în același timp și adaptarea procedurilor la tipologia litigiilor existente.
Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de Coordonare al CSALB din partea BNR: „Din experiența acumulată în 6 luni de funcționare a centrului SAL am ajuns la concluzia că nevoile oamenilor care derivă din litigiile cu instituțiile financiar bancare și nebancare sunt extrem de variate. Și, indiferent că vorbim de litigii însemnate financiar sau doar simbolice, ele sunt la fel de importante pentru consumatori, ca și nevoia de a le rezolva. De aceea, am și renunțat la plafonul de 1.000 de lei, despăgubire sub care nu demaram, până acum, procedurile SAL. Am decis să îmbunătățim și normele de aplicare a procedurilor ca să ușurăm accesul consumatorilor la soluționarea amiabilă, dar și pentru eficientizarea activității tuturor celor implicați în derularea procedurilor SAL”.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro