Situațiile în care poate fi suspendat abonamentul de telefonie, internet sau televiziune
16 septembrie 2016 | JURIDICE.ro
Contractul pentru serviciile de telefonie, internet sau televiziune poate fi suspendat pe parcursul derularii, fie la cererea utilizatorilor, fie din initiativa furnizorului, in functie de prevederile pe care le cuprinde. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii subliniaza cazureile in care poate fi realizat acest lucru, mpotrivit unui comunicat al ANCOM, dat publicitatii joi, 15 septembrie 2016.
La cererea utilizatorului:
Cu toate ca operatorii nu sunt obligati prin lege sa le ofere clientilor, la cerere, posibilitatea de a suspenda furnizarea serviciilor de telefonie, internet sau televiziune, unii dintre ei ofera aceasta facilitate pentru perioade limitate. In acest caz, contractele incheiate ar trebui sa contina informatii precum:
– perioada maxima pentru care poate fi solicitata suspendarea furnizarii serviciului
– daca aceasta perioada va prelungi proportional durata contractuala initiala (perioada contractuala minima)
– in ce conditii se realizeaza reconectarea – de exemplu, daca se percep taxe pentru reconectare
Din initiativa furnizorului:
Conform prevederilor contractelor incheiate cu utilizatorii finali, furnizorii pot suspenda din proprie initiativa serviciul de telefonie, internet sau televiziune, in situatii precum:
– neplata facturilor in termenul indicat in contract;
– nerespectarea altor obligatii contractuale;
– suspiciunea existentei unei fraude sau a unui abuz.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro