Direcția de soluționare alternativă din cadrul ANPC a devenit operațională
20 octombrie 2016 | JURIDICE.ro
Miercuri, 19 octombrie 2016, Guvernul a stabilit, printr-o Hotărâre, atribuțiile Direcției de soluționare alternativă a litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, potrivit unui comunicat al Guvernului.
Prin această Hotărâre se vor aloca 25 de posturi ale Direcției de soluționare alternativă a litigiilor și care vor funcționa în cadrul ANPC, independent de activitățile de supraveghere și control piață.
Competența Direcției de soluționare alternativă a litigiilor va ține de soluționarea alternativă a litigiilor naționale și transfrontaliere provenite din contractele de vânzări sau din contractele de prestări servicii în sectoarele de activitate în care ANPC este competentă.
Totodată, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul ANPC, își va desfășura activitatea și Centrul European al Consumatorilor România, care funcționează în prezent prin intermediul unui ONG.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro