ASF. Call-center: peste 18.000 de apeluri în 2016
2 februarie 2017 | JURIDICE.ro
Miercuri, 1 februarie 2017, Autoritatea de Supraveghere Financiară informează că a înregistrat, în anul 2016 prin intermediul call-center-ului său, un număr total de 18.241 de apeluri telefonice, în creștere cu 28% față de anul precedent, potrivit unui comunicat al ASF.
Cele mai multe apeluri (aproape 5.000) au vizat furnizarea de informaţii referitoare la situaţia păgubiţilor şi clienţilor societăţilor Astra Asigurări şi Carpatica Asig.
Întrucât ASF dispune, începând din 14 iulie 2016, de un nou call-center modern care permite managementul eficient al apelurilor primite din partea consumatorilor, autoritatea a putut realiza, pentru prima dată, un raport centralizat al apelurilor primite în funcție de domeniul de interes al consumatorilor.
Cele mai multe solicitări de informaţii au venit pe domeniul asigurărilor (6.835 apeluri), în timp ce cererile de informaţii aferente sectorului pensiilor private şi al pieţei de capital au totalizat 1.156 de apeluri. De asemenea, ASF a mai primit circa 1.500 de apeluri care vizau alte tipuri de informaţii decât cele care urmăresc o anumită piaţă şi 209 apeluri referitoare la entitatea de soluționare alternativă a litigiilor SAL-Fin.
Timpul mediu per convorbire a fost de 3 minute și 20 de secunde, iar 82,1% din apelurile primite au avut un timp de răspuns cuprins între 0-5 minute.
Odată cu punerea în funcţiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat şi un sistem (Net Promoter Score – NPS) care măsoară gradul de satisfacţie a consumatorilor referitor la informaţiile primite de la specialiştii care lucrează în call-center. În urma centralizării răspunsurilor la întrebările NPS – „ați fost mulțumit de informațiile oferite, v-au fost de folos?” – a rezultat faptul că 93,3% dintre consumatori s-au declarat satisfăcuți cu privire la informaţiile primite.
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro