Secţiuni » Articole » Opinii
Opinii
Condiţii de publicare

Un consumator suparat


8 februarie 2017 | Sanda ȘERBAN

UNBR Caut avocat
Servicii JURIDICE.ro

Cu ce te putem ajuta?

Adina: salut Sanda, cu ce te pot ajuta?

Sanda: buna

Sanda: am o reclamatie

Sanda: am avut un telefon pentru telefonia fixa

Sanda: 0374040193

Sanda: am reziliat contractul

Sanda: o persoana de la dumneavoastra mi-a recomandat sa duc aparatul inapoi

Sanda: l-am dus azi

Sanda: dar nimeni nu a vrut sa il primeasca

Sanda: l-am lasat acolo si am plecat

Sanda: este vorba despre punctul de lucru din Pantelimon

Sanda: am fost acolo intre 9,30 – 10,00

Sanda: sunt un client vechi la dumneavoastra

Sanda: din 2001

Sanda: este inadmisibil ce se intampla in Pantelimon

Sanda: cam atat

Adina: Spuneti-mi, va rog, codul de abonat

Sanda: n-am factura de la dumneavoastra decat pe adresa de email

Sanda: o secunda

Sanda: sa verific in telefon

Adina: Sau CNP-ul dumneavoastra daca va este mai usor

Sanda: 0096786165

Adina: Multumesc

Adina: imi puteti spune numele angajatului din Shop?

Sanda: eu va recomand sa verificati pe camerele de supraveghere intre 9,30 si 10,00

Sanda: eu sunt blonda, am geaca rosie si ochelari

Sanda: un angajat de acolo

Sanda: mi-a recomandat sa arat la camere buletinul

Sanda: si…

Sanda: am facut acest lucru

Sanda: dupa ce am platit factura la dumneavoastra

Sanda: este vorba de baiatul de la service

Sanda: si fata bruneta de la serviciu clienti

Sanda: cu parul scurt

Adina: Am inteles. Din pacate eu nu pot trimite o reclamatie in acest sens, pentru a solicita vizionarea camerelor din Shop, insa va recomand sa trimiteti dumneavoastra mail catre colegii mei de la serviciul.clienti@orange.ro

Adina: Ei va vor ajuta in privinta acestui aspect

Adina: Imi pare sincer rau pentru aceasta situatie.

Sanda: multumesc

Adina: Cu mult drag!

Sanda: mie imi pare rau de generatia pe care o reprezinta angajatii Orange din Pantelimon

Sanda: cu stima

Asadar, sa luati aminte, dragii mei, ca unii tineri angajati din ziua de azi lucreaza in detrimentul clientului si nu in interesul acestuia.

„Nu mai este îndeajuns să îți satisfaci clienții, acum trebuie să îi încânți” – Philip Kotler

Ar trebui sa fiu foarte incantata de cele petrecute acolo!

Sanda Șerban
Consilier Juridic – Membru CCJ Bucureşti
Student anul 3 – Facultatea de Marketing ASE

Cuvinte cheie: , ,
Vă invităm să publicaţi şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Ne bucurăm să aducem gândurile dumneavoastră la cunoştinţa comunităţii juridice şi publicului larg. Apreciem generozitatea dumneavoastră de a împărtăşi idei valoroase. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord, publicarea pe JURIDICE.ro nu semnifică asumarea de către noi a mesajului transmis de autor. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteţi citi aici. Pentru a publica pe JURIDICE.ro vă rugăm să luaţi în considerare Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice.
Puteţi prelua gratuit în website-ul dumneavoastră fluxul de noutăţi JURIDICE.ro:
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro

Newsletter JURIDICE.ro


Social Media JURIDICE.ro



Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


Secţiuni          Noutăţi     Interviuri     Comunicate profesionişti        Articole     Jurisprudenţă     Legislaţie         Arii de practică          Note de studiu     Studii