Secţiuni » Articole
Articole autoriRNSJESSENTIALSStudiiOpiniiInterviuriPovestim cărţi
Opinii

Un consumator suparat
08.02.2017 | Sanda ȘERBAN

JURIDICE - In Law We Trust

Cu ce te putem ajuta?

Adina: salut Sanda, cu ce te pot ajuta?

Sanda: buna

Sanda: am o reclamatie

Sanda: am avut un telefon pentru telefonia fixa

Sanda: 0374040193

Sanda: am reziliat contractul

Sanda: o persoana de la dumneavoastra mi-a recomandat sa duc aparatul inapoi

Sanda: l-am dus azi

Sanda: dar nimeni nu a vrut sa il primeasca

Sanda: l-am lasat acolo si am plecat

Sanda: este vorba despre punctul de lucru din Pantelimon

Sanda: am fost acolo intre 9,30 – 10,00

Sanda: sunt un client vechi la dumneavoastra

Sanda: din 2001

Sanda: este inadmisibil ce se intampla in Pantelimon

Sanda: cam atat

Adina: Spuneti-mi, va rog, codul de abonat

Sanda: n-am factura de la dumneavoastra decat pe adresa de email

Sanda: o secunda

Sanda: sa verific in telefon

Adina: Sau CNP-ul dumneavoastra daca va este mai usor

Sanda: 0096786165

Adina: Multumesc

Adina: imi puteti spune numele angajatului din Shop?

Sanda: eu va recomand sa verificati pe camerele de supraveghere intre 9,30 si 10,00

Sanda: eu sunt blonda, am geaca rosie si ochelari

Sanda: un angajat de acolo

Sanda: mi-a recomandat sa arat la camere buletinul

Sanda: si…

Sanda: am facut acest lucru

Sanda: dupa ce am platit factura la dumneavoastra

Sanda: este vorba de baiatul de la service

Sanda: si fata bruneta de la serviciu clienti

Sanda: cu parul scurt

Adina: Am inteles. Din pacate eu nu pot trimite o reclamatie in acest sens, pentru a solicita vizionarea camerelor din Shop, insa va recomand sa trimiteti dumneavoastra mail catre colegii mei de la serviciul.clienti@orange.ro

Adina: Ei va vor ajuta in privinta acestui aspect

Adina: Imi pare sincer rau pentru aceasta situatie.

Sanda: multumesc

Adina: Cu mult drag!

Sanda: mie imi pare rau de generatia pe care o reprezinta angajatii Orange din Pantelimon

Sanda: cu stima

Asadar, sa luati aminte, dragii mei, ca unii tineri angajati din ziua de azi lucreaza in detrimentul clientului si nu in interesul acestuia.

„Nu mai este îndeajuns să îți satisfaci clienții, acum trebuie să îi încânți” – Philip Kotler

Ar trebui sa fiu foarte incantata de cele petrecute acolo!

Sanda Șerban
Consilier Juridic – Membru CCJ Bucureşti
Student anul 3 – Facultatea de Marketing ASE

Aflaţi mai mult despre , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!









JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]

JURIDICE recomandă e-Consultanta, consultantul tău personal în finanţare


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.