Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Corporate
DezbateriCărţiProfesionişti
POPOVICI NITU STOICA & ASOCIATII
 
PLATINUM+ PLATINUM Signature     

PLATINUM ACADEMIC
GOLD                       

VIDEO STANDARD
BASIC





Ministerul Economiei susține proiectul ref. producția unui transportor blindat. UPDATE: Societatea cu capital mixt a fost constituită
16.06.2017 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Joi, 15 iunie 2017, Ministerul Economiei a anunțat că Uzina Automecanică Moreni și furnizorul german
de tehnologie militară Rheinmetall au semnat actul constitutiv al societății mixte Romanian Military Vehicle Systems, potrivit unui comunicat al ME.

Romanian Military Vehicle Systems este o societate mixtă româno-germană, cu cote egale de capital social. Potrivit actului constitutiv, orice modificări ale capitalului se vor face doar cu menținerea cotelor de 50%-50% ale acționarilor. În primii 5 ani de la constituirea RMVS, niciunul dintre cei doi acționari nu poate transfera acțiuni către o terță parte, fără acordul expres al celuilalt acționar.

În principal, RMVS va fabrica, vinde și asigura mentenanța transportorului blindat de trupe 8×8.

***

Joi, 27 aprilie 2017, Mihai Tudose, ministrul economiei, a dicutat cu reprezentanți ai constructorului de vehicule militare Rheinmetall despre stadiul de implementare al acordului de cooperare pentru dezvoltarea şi producţia unui transportor blindat pentru trupe 8X8, potrivit unui comunicat al Ministerului Economiei.

Acordul presupune dezvoltarea de tehnologie și transfer de know-how, care să permită fabricarea unui nou tip de transportor, cu mobilitate superioară și capabilități amfibii. Produsul rezultat poate fi realizat în comun (tehnologie germană și română) la Uzina Automecanică Moreni SA (Dâmbovița). Una dintre soluțiile discutate o reprezintă constituirea unei societăți cu capital mixt. O parte importanta a discuției s-a axat pe necesitatea participării, în condiții de competitivitate, a firmelor românești la integrarea finală a produsului. Partea germană a dat asigurări că, în cazul realizării proiectului, va respecta această cerință a părții române.

Aflaţi mai mult despre , , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]

JURIDICE recomandă e-Consultanta, consultantul tău personal în finanţare


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.