BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalIPTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti
D&B DAVID SI BAIAS
Print Friendly, PDF & Email

ANAF. Acces la Spațiul Privat Virtual pentru persoanele juridice. UPDATE: Numărul persoanelor juridice care s-au înscris

18.07.2017 | JURIDICE.ro

Luni, 17 iulie 2017, Agenția Națională de Administrare Fiscală a anunțat că, în perioada 1 iunie – 14 iulie 2017, 67000 de persoane juridice s-au înscris în Spațiul Privat Virtual, potrivit unui comunicat ANAF.

În prezent, serviciul are un total de 144000 de utilizatori, persoane fizice și juridice.

***

Vineri, 26 mai 2017, Agenția Națională de Administrare Fiscală a anunțat că de la 1 iunie 2017 serviciul Spațiul Privat Virtual este accesibil atât persoanelor fizice, direct sau prin împuternicit, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin împuternicit, potrivit unui comunicat ANAF.

Prin Spatiul Privat Virtual contribuabilii au acces la o serie de informatii, între care:
– declaraţii fiscale întocmite de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică, potrivit legii;
– cereri adresate de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică Ministerului Finanţelor Publice/ANAF pentru obţinerea unor informaţii sau documente în legătură cu situaţia fiscală personală, cum ar fi: cerere de informaţii despre contribuţiile de asigurări sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislaţiei fiscale, cereri de audienţă, sesizări, petiţii, reclamaţii, solicitări privind informaţiile publice şi altele asemenea;
– acte administrative fiscale, acte de executare şi alte acte emise de MFP/ANAF în executarea legii, cum ar fi: decizii de impunere, notificări, somaţii şi altele asemenea;
– documente sau acte emise de MFP/ANAF la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică, cum ar fi: certificatul de atestare fiscală, adeverinţa de venit şi altele asemenea;
– registrul documentelor electronice comunicate în ultimii 2 ani;
– informaţii referitoare la istoricul acţiunilor;
– informaţii cu privire la obligaţiile de plată ale persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică;
– informaţii cu privire la livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, conform datelor preluate din declaraţiile informative 394;
– informaţii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, în vederea înştiinţării contribuabililor în scopul conformării voluntare.

Pentru lansarea în condiții optime a serviciului, în perioada 29-30 mai 2017 Spațiul Virtual Privat se va afla în proces de mentenanță.


Aflaţi mai mult despre , , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, vă rugăm să citiţi Politica noastră şi Condiţiile de publicare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


 Abonare newsletter | Corporate | Membership

.