
Miercuri, 1 noiembrie 2017, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații a informat că a sancționat Telekom România Mobile Communications cu amendă în cuantum de 200.000 de lei pentru nerealizarea portării a 1.232 de numere de telefon și întârzierea procesului de portare pentru alte 4.941 de numere de telefon, potrivit unui comunicat ANCOM.
Ca urmare a unor plângeri venite atât din partea unor clienți ai Telekom Mobile, cât si din partea altor furnizori de telefonie, care sesizau împiedicarea sau întârzierea procesului de portare, ANCOM a demarat un control în cadrul căruia s-a constatat că, în perioada 1 mai – 21 iulie 2017, Telekom Mobile nu a răspuns prin mesajul standard în cazul a 7.213 cereri de portare, fapt ce a determinat ca, până la data de 21 august 2017, sa nu se realizeze portarea pentru 1.232 de numere individuale unice, respectiv să se întârzie portarea pentru alte 4.941 de numere individuale unice.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.
Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!
Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.