CyberlawDrept civilDrept constituţionalUEBusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporate
ComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalIPTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Cyberlaw
CărţiProfesionişti
SAVESCU & ASOCIATII
Print Friendly, PDF & Email

Mark Zuckerberg: Postarile prietenilor vor apărea mai des în news feed, în detrimentul celor publicate de companii și organizații media

15.01.2018 | Irina RÎMARU
Irina Rîmaru

Irina Rîmaru

Mark Zuckerberg, CEO Facebook, a anunțat că pregătește modificări substanțiale la algoritmii rețelei sociale, așa încât postarile prietenilor vor apărea mai des în news feed, în detrimentul celor publicate de companii și organizații media, potrivit ziare.com.

Astfel, Facebook va opera aceste modificări pentru a combate răspandirea știrilor false, pe de o parte, dar și pentru că fotografiile de familie au o valoare mai mare pentru un utilizator decât un clip al unei vedete sau reclama unui brand de îmbrăcăminte.

Mark Zuckerberg: „Atunci când vom implementa acest lucru, veți vedea mai puține conținuturi publice precum reclame ale unor companii, mărci și trusturi mass-media.”

John Hegeman, responsabil pentru news feed: „Credem că interacțiunea între persoane este mai importanță decât consumarea pasivă de conținuturi. Noua strategie reprezinta una dintre cele mai importante actualizări operate vreodată de compania Facebook”.

Modificările aduse algoritmilor rețelei sociale au provocat o undă de șoc în rândul brandurilor și organizațiilor media, care trebuie să își regândească strategia de promovare pe această platformă din cauza scăderii reach-ului, ori să-și sponsorizeze postările, căci aceasta este metoda garantată de a ajunge în news feed-urile oamenilor.

Irina Rîmaru


Aflaţi mai mult despre , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, vă rugăm să citiţi Politica noastră şi Condiţiile de publicare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


 Abonare newsletter | Corporate | Membership

.