CSALB. Raport anual 2017
31.01.2018 | JURIDICE.ro

Marți, 30 ianuarie 2018, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a publicat raportul anual pentru anul 2017, potrivit unui comunicat.
Potrivit raportului:
– Centrul a gestionat 1165 solicitări scrise, cu 148% mai multe față de 2016;
– au fost înregistrate 505 solicitări conforme, cu 115% mai multe față de 2016;
– numărul solicitărilor telefonice privind oferirea de informații a fost de 7000;
– cele mai frecvente cereri conforme venite din partea consumatorilor vizează reduceri de comisioane, rescadențarea creditelor sau diminuarea ratei lunare.
Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de Coordonare al CSLAB:„Rezultatele anului trecut ne confirmă faptul că CSALB devine din ce în ce mai des o alternativă pentru consumatori şi bănci, deopotrivă. Ne așteptăm, în continuare, la creșterea numărului de solicitări și dosare pe măsură ce, atât consumatorii, cât și băncile, vor conștientiza și vor aprecia mai mult avantajele oferite de soluționarea alternativă. Sperăm ca, ȋn curând, CSALB să fie prima opțiune pentru rezolvarea diferendelor dintre consumatori şi instituţiile financiar bancare şi nebancare.”
:: Raportul