achiziţii publice, afaceri transfrontaliere, arbitraj, asigurări, BANKING, concurenţă, construcţii, contencios administrativ, contravenţii, cyberlaw, data protection, drept civil, drept comercial, drept constituţional, DREPT PENAL, DREPTUL FAMILIEI, dreptul muncii, dreptul sportului, dreptul UE, energie, executare silită, fiscalitate, fuziuni & achiziţii, health & pharma, infrastructură, INSOLVENŢĂ, jocuri de noroc, LITIGII, media & publicitate, mediere, piaţa de capital, PROCEDURĂ CIVILĂ, proprietate intelectuală, protecţia consumatorilorprotecţia mediului, SOCIETĂŢI, telecom
 
Cyberlaw
CărţiProfesionişti
SAVESCU & ASOCIATII
Print Friendly, PDF & Email

Peste 3500 de reclamații, primite și soluționate de ANCOM

6 februarie 2018 | JURIDICE.ro
DREPT PENAL

Luni, 5 februarie 2018, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații a primit și soluționat, la nivelul anului 2017, 3593 de reclamații de la utilizatorii de comunicații electronice și servicii poștale din România, cu aproape 25% mai multe față de anul 2016, potrivit unui comunicat.

Sesizările, în procent de 78%, au vizat serviciile de comunicații electronice, cu precădere aspecte care țin de relația contractuală cu furnizorii de servicii.

Sorin Grindeanu, președintele ANCOM: „Relația contractuală cu furnizorul de servicii de comunicații electronice face subiectul celor mai multe reclamații care au ajuns la Autoritate, fie că este vorba despre nerespectarea contractului, facturarea incorectă sau modalitatea de încheiere a contractelor la distanță. Potrivit competențelor sale, ANCOM  verifică dacă furnizorii includ  informațiile prevăzute de lege în contractele încheiate cu utilizatorii, precum și dacă sunt respectate condițiile de încheiere a contractelor la distantă.”


Aflaţi mai mult despre ,

Lasă un răspuns

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.