Achiziţii publiceAfaceri transfrontaliereArbitrajAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiContencios administrativContravenţiiCorporateCyberlawData protectionDrept civilDrept comercialDrept constituţionalDrept penalDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiDreptul UEEnergieExecutare silităFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăLITIGIIMedia & publicitateMedierePiaţa de capitalProcedură civilăProprietate intelectualăProtecţia consumatorilorProtecţia mediuluiTelecom
 
Cyberlaw
CărţiProfesionişti
SAVESCU & ASOCIATII
Print Friendly, PDF & Email

MCSA. Ghiseul.ro, extins prin Access Point eDelivery

13.06.2018 | JURIDICE.ro

Marți, 12 iunie 2018, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale a anunțat că Agenția pentru Agenda Digitală a României a realizat cu succes proiectul Access Point eDelivery, prin intermediul căreia se vor putea realiza schimburi de informații între instituții naționale și instituții europene, sens în care platforma digitală prin care pot fi achitate online taxele și impozitele locale și centrale pentru persoane fizice, Ghiseul.ro, a fost interconectată cu acest sistem, potrivit unui comunicat.

Liviu Stoica, preşedintele Agenția pentru Agenda Digitală a României: „Proiectul Access Point eDelivery utilizează tehnologia actuală pentru a interconecta Ghiseul.ro cu toate sistemele informatice utilizate de administrație, dar și cu platformele de internet banking sau aplicațiile de mobile banking. Mai mult, ar putea fi transmise informații despre taxe, amenzi, notificări, autorizații, ajutoare sociale, răspunsuri la notificări, totul într-un cadru integrat, unitar, modern, ce poate fi ulterior interconectat cu servicii echivalente din alte țări ale Uniunii Europene.”

Petru Bogdan Cojocaru, ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale: „Digitalizarea este o prioritate atât pentru Comisia Europeană, cât şi pentru noi ca stat, motiv pentru care întreaga echipă guvernamentală lucrează la atingerea acestui obiectiv. În ceea ce priveşte activitatea desfăşurată în cadrul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, dar şi în instituţiile aflate în subordine, pot spune că se fac progrese majore pentru schimbarea modalităţii de interacţiune a cetăţeanului cu autorităţile, folosindu-ne de avantajele aduse de transformarea tehnologică. Un astfel de exemplu este serviciul Access Point eDelivery, pe care noi l-am dezvoltat în conformitate cu cerinţele Uniunii Europene, pentru care urmează să fie elaborate  protocoale standard de comunicare între sisteme.”


Aflaţi mai mult despre , , , ,

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.