BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: Dreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul munciiCyberlaw
 
Banking
DezbateriCărţiProfesionişti
CMS CMK
 
Print Friendly, PDF & Email

CARAVANA CSALB la Cluj-Napoca
23.06.2018 | JURIDICE.ro


CONFERINTA VALERIU STOICA 2019

Miercuri, 20 iunie 2018, specialiștii Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au fost prezenți, în Cluj-Napoca pentru a prezenta, în cadrul CARAVANEI CSALB, avantajele soluționării amiabile, potrivit unui comunicat.

Scopul evenimentului: de a ajuta consumatorii de produse financiar-bancare să găsească soluții pentru neînțelegerile pe care le au cu băncile sau IFN-urile,

Organizat în parteneriat cu Primăria Municipiului Cluj-Napoca, evenimentul a adus în atenția clujenilor avantajele celor două proceduri pentru soluționarea diferendelor, respectiv concilierea sau arbitrajul.

Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare al CSALB: „Soluţionarea alternativă a litigiilor în domeniul financiar-bancar aduce numeroase beneficii, atât consumatorilor și comercianților, cât și instanțelor, prin degrevarea acestora. Soluționarea alternativă are o istorie îndelungată în Europa, însă în România CSALB a luat ființă în 2016. Cu toate acestea, putem spune că se bucură de o creștere constantă și de un interes tot mai mare venit din partea consumatorilor. Soluționarea alternativă vine cu beneficii în ceea ce privește costurile – e gratuită pentru consumatori – dar și în ceea ce privește timpul – dosarele sunt soluționate în maximum 90 de zile – și, în același timp, restabilește relațiile de încredere dintre consumatori și comercianți.

Aproximativ 1.000 de persoane au transmis, până la jumătatea lunii iunie, solicitări scrise Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar, dintre care 507 au fost solicitări conforme, potrivit celor mai recente date. La acestea se adaugă alte 3.000 de solicitări și întrebări telefonice, arătând interesul tot mai mare al consumatorilor pentru soluționarea alternativă a litigiilor.

Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Aflaţi mai mult despre , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

CariereEvenimenteProfesioniştiRLWCorporate