Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveDrepturile omuluiData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiMalpraxis medicalProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Health & Pharma
CărţiProfesionişti
 

Avocatul Poporului. Sesizare din oficiu ref. pacientul care a sunat la 112, fiind internat în spital
25.06.2018 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Vineri, 21 iunie 2018, Avocatul Poporului a anunțat că s-a sesizat din oficiu în cazul unui pacient care a fost nevoit să ceară ajutor la 112 chiar din Spitalul Municipal Oradea, unde era internat, potrivit unui comunicat semnat de Matei Vîrtosu, purtător de cuvânt.

Este vizată posibila încălcare a art. 22  și art. 34 din Constituția României privind dreptul la viață și la integritate fizică și psihică și dreptul la ocrotirea sănătății.

”Portalul online www.ebihoreanul.ro a publicat (la data de 13 iunie 2018), articolul intitulat „SOS din spital: Un orădean a fost nevoit să sune la 112 chiar din Spitalul Municipal”, în care se relata cazul unui bărbat care se afla internat la secţia de boli infecţioasea Spitalului Municipal Oradea, cu febră de 39 de grade, monitorizată de asistente la două ore şi ţinută sub control prin perfuzii. Pe data de 3 iunie pacientul s-a trezit abandonat, fără niciun tratament medical, pentru că personalul lucra după program de duminică. Simţindu-se tot mai rău, bolnavul a cerut ajutor şi pentru că nu i s-a răspuns, a încercat să ia legătura cu doctorul curant scriindu-i pe facebook. În lipsa unui răspuns, a apelat la 112, unde i s-a comunicat faptul că, fiind deja internat, serviciile de urgenţă nu au cum să-l ajute. Într-un final, medicul curant, văzând mesajul bolnavului, a luat legătura cu medicul de gardă, care i-a aplicat comprese şi ia administrat perfuzii.”, se arată în comunicat.



PLATINUM+
PLATINUM Signature       

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                                

VIDEO STANDARD
Aflaţi mai mult despre , , , , , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!












Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
 Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lex Discipulo Laus

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.