BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalIPTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Banking
DezbateriCărţiProfesionişti
CMS CMK
 
Print Friendly, PDF & Email

CSALB. 9 cereri din Banat, transmise în primele trei luni ale anului

04.07.2018 | Magdalena SĂRSAN
Abonare newsletter

Miercuri, 4 iulie 2018, Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar a informat că din Banat au ajuns, în anul 2017, 9 cereri, iar în anul 2018, în primele trei luni, 8 cereri, fiind soluționate două dosare, potrivit unui comunicat.

Potrivit statisticilor CSALB:
– majoritatea românilor care aleg să își rezolve diferendele cu băncile pe cale amiabilă, prin intermediul Centrului, sunt bărbați, provin din mediul urban, au vârste cuprinse între 31 și 50 de ani și au o problemă cu împrumutul la bancă
– consumatorii care apelează la serviciile CSALB provin, ȋn cea mai mare parte, din populaţia activă
– 90% dintre solicitări se referă la credite, în timp ce doar 10% reprezintă probleme din sfera altor servicii bancare sau leasing.

Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de Coordonare al CSALB: „La împlinirea a doi ani de funcționare, am decis să analizăm datele privind solicitările primite la Centru, iar rezultatele s-au dovedit a fi valoroase pentru noi. De exemplu, cei mai mulți consumatori care apelează la noi preferă să comunice online, ceea ce ne-a confirmat faptul că CSALB oferă un mare avantaj în acest sens, în condițiile în care nu este necesară prezența consumatorului la Centru pentru soluționarea litigiilor. CSALB a apărut ca o necesitate în domeniul financiar-bancar, pentru a ajuta consumatorii să își soluționeze problemele pe care le au cu băncile, pe cale amiabilă, fără a merge în instanță, iar noi suntem pregătiți să oferim infrastructura necesară, adaptată fiecărui tip de consumator.”

Abonare newsletter

Aflaţi mai mult despre ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

CariereEvenimenteProfesioniştiRLWCorporate