Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Achiziţii publice
DezbateriCărţiProfesionişti
BONDOC & ASOCIATII
 
Print Friendly, PDF & Email

ANAP. Noi puncte de contact pentru autoritățile / entitățile contractante
04.07.2018 | JURIDICE.ro

Marți, 3 iulie 2018, Agenția Națională pentru Achiziții Publice a informat că, începând cu data de 2 iulie 2018, pune la dispoziția autorităților/entităților contractante următoarele puncte de contact: notificari@anap.gov.ro sau fax 021.302.53.97, potrivit unui comunicat.

Astfel, autoritățile/entitățile contractante vor putea transmite prin intermediul email-ului/fax-ului înștiințările și/sau notificările impuse de legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice pentru următoarele situații:

– inițierea procedurilor de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, în conformitate cu prevederile art. 11 alin. (1) din H.G. nr. 419/2018, cu invocarea cazurilor și condițiilor prevăzute la art.104 din Legea nr. 98/2016, art. 117 din Legea nr.99/2016, respectiv art. 64 și 65 din Legea nr.100/2016 precum și în cazul invocării art. 122 lit. i) sau art. 252 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, în situația în care sunt incidente prevederile art. 236 alin.(4) din Legea nr.98/2016, art.223 alin.(4) din Legea nr.99/2016, respectiv ale art.116 alin.(4) din Legea nr.100/2016, cu modificările și completările ulterioare.
– inițierea demersurilor de modificare a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, respectiv a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, în condiţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit.b) și lit. c) din Legea nr. 98/2016, la art. 237 și 238 din Legea nr. 99/2016 și art. 102 și 103 din Legea nr.100/2016, cu modificările și completările ulterioare.
Reamintim pe această cale că începând cu 26 mai 2016, data intrării în vigoare a noului pachet legislativ, notificările cu privire la semnarea contractelor/acordurilor-cadru nu se mai transmit la ANAP, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 219/2012, întrucât atât O.U.G. nr. 34/2006 cât și actele normative date în aplicarea acesteia au fost abrogate.

IMPORTANT: Notificarea din 9 martie 2016 cu privire la reluarea transmiterii notificărilor la semnarea contractelor/acordurilor-cadru conform H.G. nr. 219/2012, precum și notificarea nr. 228/19.11.2015 referitoare la problemele tehnice apărute în cadrul aplicației electronice disponibile la adresa de internet www.anap.gov.ro privind transmiterea notificărilor la semnarea contractelor/acordurilor-cadru conform H.G. nr. 219/2012 nu mai sunt de actualitate.


Aflaţi mai mult despre ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!






JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill
JURIDICE GOLD pentru studenţi foarte buni, free
Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.