Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveDrepturile omuluiData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiMalpraxis medicalProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Dreptul muncii
ConferinţeDezbateriCărţiProfesionişti
SAVESCU & ASOCIATII
 

Inspecția Muncii. Acțiuni de control – 27 august – 14 septembrie 2018
24.09.2018 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Joi, 20 septembrie 2018, Inspecția Muncii a informat că, în perioada 27 august – 14 septembrie 2018, a desfășurat acţiuni de control în urma cărora s-au aplicat amenzi în valoare totală de 5.798.700 de lei, potrivit unui comunicat.

În cadrul acțiunilor de control (3516 în domeniul relațiilor de muncă și 2612 în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă), Inspecția Muncii a identificat 549 persoane care lucrau fără forme legale. Totodată, angajatorii au comunicat către inspectoratele teritoriale de muncă 402 evenimente care, în urma cercetărilor efectuate de inspectorii de muncă, vor fi sau nu încadrate ca fiind accidente de muncă.

Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat: ”Primul pas în respectarea legislației muncii presupune cunoașterea și înțelegerea prevederilor legale referitoare la relațiile de muncă și la securitatea și sănătatea în muncă. În acest sens, cred că am putea realiza și mai multe acțiuni de prevenire, foarte utile angajatorilor și angajaților, deopotrivă, dacă angajatorii ar solicita ajutorul și consilierea inspectorilor de muncă de fiecare dată când trebuie să implementeze o prevedere legală, un regulament de ordine interioară sau alte modificări de natură să afecteze mediul și locul de muncă. Recomand angajatorilor să apeleze la consilierea inspectorilor de muncă în următoarele situații: elaborarea unui regulament intern, derogări de la durata maximă a timpului de lucru, implementarea unui program de lucrum individualizat, muncă disimulată, condiții de încetare amiabilă a unui contract de muncă individual sau colectiv, clauze contractuale pentru salariații cu statut special, evaluarea corectă a riscurilor privind securitatea și sănătatea la locul de muncă.” 

PLATINUM+
PLATINUM Signature       

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                                

VIDEO STANDARD
Aflaţi mai mult despre ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!












Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
 Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lex Discipulo Laus

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.