Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecomTransporturi
ProtectiveDrepturile omuluiData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiMalpraxis medicalProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Dreptul securităţii sociale

Inspecția Muncii. Acțiuni de control 1-19 octombrie 2018
29.10.2018 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Vineri, 26 octombrie 2018, Inspecția Muncii a informat că, în perioada 1-19 octombrie 2018, a desfășurat acţiuni de control în urma cărora s-au aplicat amenzi în valoare totală de 9.086.400 de lei, potrivit unui comunicat.

În cadrul acțiunilor de control (3820 în domeniul relațiilor de muncă și 2545 în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă), Inspecția Muncii a identificat 534 persoane care lucrau fără forme legale. Totodată, angajatorii au comunicat către inspectoratele teritoriale de muncă 426 evenimente care, în urma cercetărilor efectuate de inspectorii de muncă, vor fi sau nu încadrate ca fiind accidente de muncă.

Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat: ”Luna aceasta, la Viena, s-a desfăşurat cea de-a 75-a Reuniune a Comitetului Înalţilor Responsabili cu Inspecţia Muncii (SLIC), organizată de Inspecția Muncii din Austria şi de Secretariatul SLIC din cadrul Direcţiei Generale Ocupare, Afaceri Sociale şi Incluziune a Comisiei Europene. Aceste reuniuni sunt bianuale și se organizează de către țara care deține președinția Consiliului UE, așadar gazda următoarei reuniuni din luna mai 2019 vom fi noi, Inspecția Muncii din România. În acest context, delegaţia noastră a prezentat tema propusă: „Să ne pregătim pentru viitor – Inspectoratele naţionale de muncă şi rolul lor în educaţia privind Securitatea şi Sănătatea în Muncă”, care a suscitat un larg interes din partea celor prezenţi la eveniment. Suntem foarte implicați, alături de unitățile de învățământ și mediul de afaceri, în pregătirea acestui amplu proiect, care a pornit de la un program inițiat în scopul educării elevilor, încă din timpul școlii, în privința unei conduite corecte și responsabile la locul de muncă. Un adult neinformat, fie el lucrător sau angajator, a fost, cu siguranță, un elev neinstruit. De aceea, credem că, în scopul formării unei atitudini corecte și responsabile, îndreptate spre prevenire și conștientizare, care le va fi utilă viitorilor actori de pe piața muncii, indiferent de meseria pe care și-o vor alege, avem datoria să ne implicăm în educația copiilor despre securitatea și sănătatea în muncă, încă de când aceștia sunt la școală, în ciclul gimnazial și liceal.”

PLATINUM+
PLATINUM Signature       

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                                

VIDEO STANDARD
Aflaţi mai mult despre ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.

Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!












Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
 Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lex Discipulo Laus

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.