Dreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilCyberlaw
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti
D&B DAVID SI BAIAS
 
Print Friendly, PDF & Email

Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei fiscale centrale
26.12.2018 | JURIDICE.ro


În Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 1082 din data de 20 decembrie 2018, a fost publicat Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei fiscale centrale din 10.12.2018.

Comisia fiscală centrală își desfășoară activitatea în cadrul Ministerului Finanțelor Publice, și este coordonată de secretarul de stat din MFP care răspunde de politicile și legislația fiscală, în calitate de președinte al acesteia.

Comisia este compusă din 7 membri cu drept de vot în cadrul ședințelor, menționați în anexa nr. 2 la Ordinul MFP nr. 3733/2018 privind componența și funcționarea Comisiei fiscale centrale.

Sesizarea Comisiei se face în situațiile prevăzute la art. 2 alin. (2) din Ordin cu respectarea condițiilor de sesizare dispuse în prezentul articol. Sesizarea Comisiei se face de către:
– structura din cadrul MFP sau al ANAF investită cu soluționarea cauzei pentru care au fost emise opinii contrare;
– structura din cadrul MFP sau ANAF care a constatat aplicarea neunitară a legislației fiscale și procedural-fiscale;
– oricare dintre organele fiscale/instituțiile publice aflate în conflict.
Sesizarea trebuie să cuprindă situația de fapt și temeiul de drept în legătură cu problematica ce face obiectul acesteia, opiniile contrare exprimate cu privire la această problematică sau modul de aplicare neunitară a legislației fiscale și procedural-fiscale ori deciziile părților aflate în conflict, după caz, precum și propunerile de soluții ale structurii/organului fiscal/instituției publice care face sesizarea.

Regulamentul reglementează și organizarea ședințelor de lucru ale Comisiei; regulile și documentele de lucru ale Comisiei; efectele deciziilor adoptate de Comisie.

Pentru mai multe detalii a se vedea Regulamentul integral.

Intrarea în vigoare: 20 decembrie 2018.

Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Aflaţi mai mult despre , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

CariereEvenimenteProfesioniştiRLWCorporate