Barouri [UNBR, INPPA, barouri]
Secţiune dezvoltată în parteneriat cu Uniunea Naţională a Barourilor din România
Print Friendly, PDF & Email

140 lei/oră. UPDATE: Prelungire termen, până la data de 22 februarie 2019. UNBR. Selecție experți (avocați) în cadrul Programului de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție JUST ACCESS. UPDATE: Prelungire termen. Republicare calendar estimativ al sesiunilor de formare. Proces-verbal de selecție. Selecție experți (avocați) pentru Activitatea 2. Procesul-verbal de selecție. Clipul de promovare a proiectului

25.03.2019 | JURIDICE.ro

25 martie 2019: Vineri, 22 martie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a dat publicității clipurile de promovare a proiectului „Program de educație şi asistenţă juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiţie – JUST ACCESS”, derulat de UNBR în parteneriat cu CRJ, proiect finanțat în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, axa prioritară 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, obiectivul specific 2.3: Asigurarea unei transparențe și integrități sporite la nivelul sistemului judiciar în vederea îmbunătățirii accesului și a calității serviciilor furnizate la nivelul acestuia. Valoarea totală a proiectului este de 3.889.726,21 lei iar valoarea cofinanțării UE este de 3.811.931,69 lei.

***

14 martie 2019: Joi, 14 martie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a dat publicității procesul-verbal privind selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 din cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS.

Proces-Verbal

privind selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 din cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS

Comisia de selecție (în continuare „Comisia”), numită în baza Deciziei emisă de Uniunea Națională a Barourilor din România, pentru selecția experților-avocați pentru activitățile 2.2. și 2.3. din Proiect, conform anunțului de selecție publicat la data de 8 februarie 2019 este formată din:

1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului
3. Irena Nedelea, expert comunicare în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei

Depunerea candidaturilor s-a realizat în perioada 08 – 22 februarie 2019.

Comisia s-a întrunit în perioada 05-11 martie 2019, pentru evaluarea dosarelor transmise de candidați.

Comisia a constatat că au fost depuse un număr de 101 de candidaturi pentru cele 2 activități de către avocații din barourile cuprinse în lista de mai jos.

Nr. crt. BAROUL
1. Alba
2. Argeș
3. Bacău
4. Bihor
5. Botoșani
6. Brașov
7. București
8. Buzău
9. Călărași
10. Cluj
11. Constanța
12. Dâmbovița
13. Dolj
14. Galați
15. Giurgiu
16. Gorj
17. Harghita
18. Hunedoara
19. Ialomița
20. Iași
21. Ilfov
22. Neamț
23. Olt
24. Prahova
25. Satu-Mare
26. Sibiu
27. Suceava
28. Teleorman
29. Tulcea
30. Vaslui
31. Vâlcea
32. Vrancea

În urma evaluării dosarelor, avându-se în vedere, acolo unde a fost posibil, opțiunile exprimate de candidați prin scrisorile de intenție, experții selectați și repartiția acestora pe activități rezultă din listele de mai jos:

Nr. crt. Județul în care are loc activitatea Nume prenume – Expert-avocat IEC (DGASPC și licee)
1. Alba Varmaga Mirona
2. Arad Oros Marina
3. Argeş Pană Ramona
4. Bacău Bulai Leonard
5. Bihor Oros Marina
6. Bistriţa-Năsăud Tod Ramona
7. Botoşani Abdulbaki Dana Elena
8. Braşov Orbu Andreea
9. Brăila Stroe Adriana
10. Bucureşti, sector 2 Dogărescu Cristina
11. Bucureşti, sector 3 Cenușă Gabriela
12. Bucureşti, sector 4 Mușat Cristian-Ionuț
13. Bucureşti, sector 5 Caracas Carmen
14. Bucureşti, sector 6 Costache Mia Larisa
15. Buzău Murea Marius
16. Caraş-Severin Spirea Mariana
17. Călăraşi Popescu Valentina
18. Cluj Dumbrăveanu Diana
19. Constanţa Corbeanu Florica
20. Covasna Joița Ovidiu
21. Dâmboviţa Stroilă Alina
22. Dolj Sandu Adriana
23. Galaţi Guriță Gabriel
24. Giurgiu Tudor Oana-Ralu
25. Gorj Homescu Florin
26. Harghita Szabo Alina
27. Hunedoara Priescu Călin
28. Ialomiţa Ianc Ion
29. Iaşi Burcoveanu Laura
30. Ilfov Mitran-Costache Oana
31. Maramureş Abdulbaki Wand Alexandru
32. Mehedinţi Andriescu Luminița
33. Mureş Joița Ovidiu
34. Neamţ Nichifor Mihaela
35. Olt Murguleț Maria
36. Prahova Marinescu Delia-Mihaela
37. Satu-Mare Ressler Ștefan
38. Sălaj Ressler Ștefan
39. Sibiu Popovici Florin
40. Suceava Tîrnovan Oana-Raluca
41. Teleorman Cornea Georgeta-Gabriela
42. Timiş Homescu Florin
43. Tulcea Cojocaru Lidia
44. Vaslui Dima Daniela
45. Vâlcea Bondrea Stanca Amalia
46. Vrancea Coman Daniela-Anișoara
Nr. crt. Expert-avocat componenta educație universitară Baroul în care este înscris avocatul
1. Călin Livia Dolj
2. Chiriac Luminița Iași
3. Chițea Marilena -Diana București
4. Dinu Mădălina Ilfov
5. Ghencea Anca București
6. Udriște Ana-Maria București

Conform criteriilor de departajare din anunțul de selecție, în situația în care au existat doi sau mai mulți candidați eligibili care au optat pentru aceeași activitate și în situația în care candidații au fost selectați pentru celelalte activități din cadrul Proiectului, aceștia au fost înscriși pe o listă de rezervă, urmând a fi distribuiți în cazul în care unul dintre avocații repartizați ar fi în imposibilitate de participare. De asemenea, pentru activitățile desfășurate în zona unor Barouri unde nu au existat candidaturi, selecția și distribuirea experților a fost realizată dintre candidații din Barourile învecinate.

Baroul în care este înscris avocatul Nume și prenume
Argeş Dimcea Cristina
Horjescu Marius
Bacău Chiciu Laurențiu
Botoşani Goras Simona
Bucureşti Roca Laura
Zaharia-Mănescu Daniela
Timofte Monica-Ștefania
Gherasim Andrei-Gheorghe
Saveli Andreea Mădălina
Vasile Mihaela
Marcusohn Victor
Răchită Cristina Gabriela
Stroiu Anca
Samoilă Dumitru Irinel
Serghe Cătălina
Drăguinea Doina
Ana Raluca-Mihaela
Voicescu Constantin
Bărbuceanu Florin
Ciobanu Mihail
Chiriac Codruț-Ionuț
Mihalcea Alexandru
Gagu Camelia
Tamaș Ramona
Catea Roxana
Șaperea Cristian
Cluj Tod Ramona Valeria
Rusu Adrian-Samuilă
Dolj Popescu Aura-Lucia
Sandu Adriana
Filip Irina
Iancului Florin
Icu Mihai
Manafu Sorin
Vînătoru Maria Magdalena
Ciovica Luca Virginia
Giurgiu Paunica Iulian
Azoiței Florina-Carmen
Cojocaru Laura
Dinu Andreea Valentina
Lupu Mirela
Ialomiţa Draganoiu Mariana
Ciupercă Aurelia
Trandafir Simonica
Ilfov Mănescu Mirela
Neamţ Merlusca Mirela Liusiana
Olt Pirciu Georgeta Simona
Sibiu Orga-Dumitriu Gina
Târșia Andreea Corina
Tulcea Constantin Corina
Vaslui Cehan Anucuța
Vâlcea Pătruț Sorin
Vrancea Pușcașu Viorica

De asemenea, cele două candidaturi listate mai jos nu îndeplinesc condițiile tehnice, motiv pentru care au fost respinse.

Nicolescu Dragoș-Bogdan Dosar incomplet
Popescu Brindușa-Doina Dosar depus la data de 25.02.2019

Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces verbal, astăzi, 13 februarie 2019.

1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului
3. Irena Nedelea, expert comunicare în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei”

***

UPDATE 16 februarie 2019: Prelungire termen depunere candidaturi avocați, până la data de 22 februarie 2019.

***

8 februarie 2019: Vineri, 8 februarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a anunțat selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, potrivit unui comunicat.

PROCEDURA DE SELECȚIE A EXPERȚILOR COOPTAȚI DE UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA PENTRU REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR DE INFORMARE-EDUCARE DIN PROIECT (ACTIVITATEA 2.2 ȘI ACTIVITATEA 2.3)

INFORMAȚII GENERALE

Conform cererii de finanțare, activitățile care vor conduce la atingerea rezultatelor amintite se vor realiza cu aportul unor experți– avocați, ce urmează a fi selectați în baza prezentei Proceduri de selecție.

În vederea realizării obiectivelor propuse și atingerii rezultatelor stabilite (vezi Rezultatul 1), în cadrul proiectului sunt prevăzute următoarele activități pentru care este necesară selectarea de experți – avocați:

a) organizarea a 46 evenimente de Informare, Educare, Conștientizare (IEC) în rândul angajaților DGASPC / SPAS din țară (activitatea 2.2. din proiect).

Se vor organiza 46 de sesiuni de formare (cate o sesiune IEC în fiecare județ din cele 7 regiuni de dezvoltare mai puțin dezvoltate și 6 sesiuni IEC în regiunea București-Ilfov) cu o durata de 3-4 ore/sesiune IEC.

Grupul țintă: angajați ai DGASPC și SPAS

Scopul sesiunilor IEC: creşte nivelul de cunoaştere şi înţelegere al lucrătorilor sociali care oferă servicii unor persoane vulnerabile cu privire la proceduri în instanţă, drepturi şi mecanisme administrative şi juridice de protecţie a acestora, în vederea unei adecvate reprezentări a intereselor beneficiarilor DGASPC/SPAS.

In cadrul componentei de informare si educaţie juridică se au în vedere următoarele direcţii:

– Informare cu privire la Ajutorul Public Judiciar in materie civila din perspectiva NCPC si legislația conexa;
– Informare cu privire la Asistenta Judiciara in materie penală din perspectiva NCPP si legislație conexa;
– Distribuire de materiale promoționale realizate în cadrul proiectului cu scopul promovării accesului cetățenilor la justiție.

Rezultatul așteptat – peste 1.150 angajați, funcționari cu atribuții in legătură cu activitatea sistemului judiciar informați pe teme legate de funcționarea sistemului de justiție în vederea îmbunătățirii accesul cetățenilor la justiție.

Experți: Pentru fiecare județ va fi selectat un expert avocat cu o alocare de 16 ore/eveniment (4 ore sesiunea IEC si 12 ore de pregătire pentru organizarea evenimentului).

b) organizarea de sesiuni IEC în 92 de licee din țară (activitatea 2.3. din proiect).

Vor fi selectate câte 2 licee din fiecare județ și din Mun. București pentru stabilirea de acorduri de colaborare în vederea promovării educației juridice si a drepturilor cetățenilor.

Grupul țintă: elevi de liceu

Rezultatul așteptat: peste 4000 de elevi de liceu informați (aprox. 45 de participanți per sesiune IEC)

Experți: Pentru fiecare județ va fi selectat un expert avocat cu o alocare de 31 ore/activitate (4 ore dedicate fiecărei sesiuni IEC si 23 ore de pregătire pentru organizarea activității).

c) organizarea a 2 campanii IEC in principalele centrele universitare (Bucuresti, Iasi, Craiova, Cluj, Timisoara, Brașov) constând în 18 acțiuni de diseminare informații si materiale promoționale pentru promovarea accesului cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile) la justiție pentru fiecare campanie.

În cadrul fiecărei Universități vor fi selectate cel puțin 3 facultăți unde vor fi organizate sesiuni plenare de educaţie juridică  pentru studenţii la asistenţă socială, sociologie, psihologie, poliţie etc., cu privire la drepturile cetăţenilor si accesul la justiție.

Grup țintă: 1800 de studenți.

Scopul sesiunilor IEC: promovarea accesului cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile) la justiție prin organizarea de sesiuni de informare dedicate studenților din București, Iași, Craiova, Cluj, Timișoara și Brașov.

Fiecare sesiune IEC va fi susținută de 2 experți avocați, durata medie a fiecărei sesiuni IEC este de 3-4 ore.

Rezultatul așteptat – 36 de evenimente IEC organizate în centrele universitare, peste 1800 de studenți  (aprox. 50 de studenți/eveniment)

Experți: vor fi selectați 2 experți avocați, fiecare expert va avea alocate, în total, 360 de ore.

Pentru cele doua activități din proiect, menționate la punctele a), b) și c) din prezentul articol, se vor selecta un număr total de 48 experți avocați, respectiv: 

Nr. crt. Denumire poziție Nr. posturi Activități /atribuții Număr de ore alocate prin contract Tarif orar (incluzând toate taxele și contribuțiile legale)
  

 

1

Expert-avocat IEC (DGASPC si licee) 46 experți 1 sesiune IEC desfășurata in cadrul DGASPC/SPAS (pregătire si susținere evenimentului)  16 ore 140 lei/ora
2 sesiuni IEC in licee (pregătirea si susținerea evenimentelor) 31 ore 120 lei/ora
  

2

Expert-avocat componenta educație universitară 2 experți 36 de evenimente IEC organizate in 6 centre Universitare (participare la stabilirea acordurilor de parteneriat cu Universitățile, pregătirea și organizarea evenimentelor) 360 ore 120 lei/ora

 

 3.2. PROCEDURA DE SELECȚIE

EVALUAREA DOSARELOR TRANSMISE DE CANDIDAȚI.

Pot candida pentru unul sau mai multe (în măsura în care calendarul permite) dintre posturile de experți disponibile în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, doar avocați definitivi.

Persoanele interesate vor transmite pe adresa de email justa@unbr.ro, cel târziu până la data de 15.02.2019, următoarele documente, organizate într-un folder (dosar în format electronic):

– Scrisoare de intenție;
– Curriculum vitae;
– Documente justificative privind pregătirea profesională și experiența practică (ex. recomandare din partea decanului baroului, certificate de participare la evenimente similare, orice alt document de suport al candidaturii).

Comunicările efectuate pe adresa de email indicată vor avea obligatoriu, la linia SUBIECT mențiunea – CANDIDATURA  EXPERT IEC- JUST ACCESS.

Nerespectarea termenului de depunere a tuturor documentelor în forma solicitată va conduce automat la respingerea  candidaturii.

Notă! Vor fi excluși din procedura de selecție avocații care înregistrează restante la plata taxelor și contribuțiilor profesionale datorate conform legii.

Evaluarea dosarelor se va realiza de către o comisie numită în baza unei decizii emise de Uniunea Națională a Barourilor din România.

Comisia de selecție va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

a) Documentația de înscriere solicitată:

– Scrisoare de intenție semnată de candidat. În scrisoarea de intenție se va menționa, între altele, postul (activitatea) și sesiunea de informare, educare, constientizare (IEC) pentru care candidează (județul);
– Curriculum vitae semnat de candidat. Se va descrie experiența teoretică și practică, precum și  experiența similară în derularea unor proiecte/programe/seminarii, etc.;
– Copii după documente justificative: certificate, diplome, adeverințe, referințe/scrisori de recomandare/alte documente care dovedesc îndeplinirea cerințelor de calificare solicitate.

b) Experiența profesională:, candidații trebuie să dețină calitatea de avocat definitiv și să fie înscriși pe tabloul avocaților definitivi, cu drept de exercitare a profesiei;

c) Respectarea termenului de transmitere a dosarului. Se verifică dacă dosarul (în varianta electronică și fizică) a fost primit în termenul menționat în prezenta procedură.

Nota! Comisia de evaluare își rezervă dreptul de a solicita candidaților pe parcursul evaluării și alte documente care să ateste îndeplinirea cerințelor solicitate, în cazul în care este necesară o astfel de clarificare.

Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal în care se vor menționa rezultatele selecției dosarelor depuse.

Fiecare candidat va primi un punctaj total. Selecția experților se va realiza în ordinea descrescătoare a mediei aritmetice a punctajului acordat de fiecare dintre membrii comisiei de selecție. Nu vor fi selectați candidații care obțin note mai mici de 7. În Procesul verbal de evaluare se va menționa punctajul acordat fiecărui candidat.

Criterii de departajare

În situația în care există doi sau mai mulți candidați eligibili care au candidat pentru același post, vor avea prioritate acei candidați care îndeplinesc următoarele cerințe suplimentare, în ordinea menționată:

–  este înscris în Registrul de asistență juridică al Baroului/ Registrul Curatorilor speciali;
–  a participat în calitate de lector/formator în activități de educație sau formare;
– deține o experiență profesională mai mare (ca avocat definitiv).

Candidații vor fi informați prin email /telefonic (la adresa de email/numărul menționat în CV) despre rezultatul procedurii de selecție (admis/respins).

ALTE INFORMATII

– Sesiunile de informare vor respecta și vor include module dedicate respectării principiilor orizontale, respectiv egalitatea de șanse și dezvoltarea durabilă.
– Materialele promoționale ce se vor distribui participanților la activități vor fi puse la dispoziția experților avocați de către Beneficiar (UNBR).
– Tematica fiecărei sesiuni va fi elaborata de către Expertul selectat pe baza materialelor transmise de către Beneficiar (UNBR) respectând cerințele proiectului dar în cadrul fiecărei sesiuni de formare experții avocați vor aborda exemple practice adaptate la specificul județului/ regiunii geografice și al participanților la sesiunile de formare.

***

30 ianuarie 2019: Miercuri, 30 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a publicat procesul-verbal privind selecția experților (avocați) în cadrul proiectului „Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, potrivit unui comunicat.

Comisia de selecție, numită în baza Deciziei emisă de Uniunea Națională a Barourilor din România, pentru selecția experților-avocați pentru activitățile 3.2. și 3.3. din Proiect, conform anunțului de selecție publicat la data de 27 decembrie 2018 este formată din:

1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Adrian-Mihai Hotca, membru al Comisiei
3. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei

Depunerea candidaturilor s-a realizat în perioada 27 decembrie 2018 – 21 ianuarie 2019.

Comisia s-a întrunit în perioada 28-29 ianuarie 2019, pentru evaluarea dosarelor transmise de candidați și realizarea interviurilor candidaților admiși în etapa 1.

Comisia a constatat că au fost depuse un număr de 91 de candidaturi pentru cele 2 activități de avocați din barourile cuprinse în lista de mai jos:

Nr. crt. Baroul
1. Alba
2. Arad
3. Argeș
4. Bacău
5. Bihor
6. Botoșani
7. Brașov
8. Brăila
9. București
10. Buzău
11. Calarasi
12. Caras Severin
13. Cluj
14. Constanța
15. Covasna
16. Dâmbovița
17. Dolj
18. Galați
19. Giurgiu
20. Gorj
21. Harghita
22. Hunedoara
23. Ialomița
24. Iași
25. Ilfov
26. Maramureș
27. Mureș
28. Neamt
29. Prahova
30. Suceava
31. Tulcea
32. Vaslui
33. Vâlcea
34. Vrancea

În urma evaluării dosarelor, conform condițiilor de calificare indicate în anunț, s-a constatat că următorii avocați nu îndeplinesc condițiile de vechime („5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv”), motiv pentru care dosarele au fost respinse, urmând a fi avute în vedere pentru etape ulterioare ale Proiectului, cum ar fi educația juridică în școli.

Nume și prenume Baroul în care este înscris avocatul Observații
Mărginean Mihaela Claudia Alba Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv
Mușat Cristian-Ionuț București Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv
Murea Marius Buzău Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv

De asemenea, pentru 3 candidaturi care îndeplinesc condițiile tehnice dar care întrunesc un  punctaj inferior, s-a întocmit o listă de rezervă în cazul în care unul dintre avocații selectați ar fi în imposibilitate de participare.

Nume și prenume Baroul în care este înscris avocatul Poziția pentru care s-a candidat Punctaj
Florea Isabela Simona București Toate activitățile de la 3.2Toate activitățile de la 3.3 8,5
Ilicea Eugeniu-Florin Constanța nespecificat 8,5
Răducanu Augustin Dâmbovița Expert-avocat cu expertiza în drept civil 8,5

În ceea ce privește candidații ale căror dosare au fost selectate, punctajul și repartiția pe activități rezultă din listele de mai jos, cu mențiunea că, de principiu, au fost avute în vedere opțiunile exprimate de aceștia în scrisorile de intenție. În măsura în care în cadrul interviului și-au exprimat disponibilitatea pentru desfășurarea de activități în cadrul altor barouri, aceștia au fost selectați de mai multe ori.

De asemenea, candidații selectați sunt înștiințați că, în situația în care anumite posturi devin vacante din cauze obiective, cu acordul lor prealabil, pot fi repartizați să susțină respectivele activități.

Nume si prenume Baroul unde este înscris avocatul Baroul unde are loc activitatea 3.2. Punctaj activitate 3.2.
Alunaru Cristian Arad Arad 10
Bobârnat Radu Vaslui Vaslui 10
Bratu Sergiu Giurgiu Giurgiu 10
Brotac Oana Bucuresti Arad, Satu-Mare 10
Calinic Oana Isabela Covasna Covasna 9,5
Cehan Ancuța Irina Vaslui Vaslui 10
Chiciu Laurențiu Bacau Bacău 10
Chilat Magdalena Giurgiu Giurgiu 9,5
Chilea Dragoș Constanța Constanța 10
Chilom Ioan Caraș-Severin Caraș-Severin 10
Ciupercă Aurelia Ialomița Ialomița 10
Coman Angelica Dâmbovița Dâmbovița 10
Constantin Corina Tulcea Tulcea 10
Crisan Raluca Alba Alba 9,5
Cristescu Ciulei Radu Caraș-Severin Caraș-Severin, Mehedinți 10
Dinu Claudiu Constantin Prahova Prahova 10
Doczy Rossler Eva Stefania Harghita Harghita 10
Draganoiu Claudiu Ialomița Ialomița 10
Fărcas Dan Iulian Maramureș Maramureș 10
Ghencea Anca București București +Ilfov, Sibiu 10
Ghita Daniel Dolj Dolj 10
Gireadă Dodița Ilinca Botoșani Botoșani 10
Goraș Simona Mihaela Botoșani Sălaj 10
Gorea Viorel Mures Mureș 10
Gurita Gabriel Galați Galați 9,5
Herta Calin Maramures Maramureș 10
Homescu Florin Gorj Gorj 10
Ioan Stela Constanța Constanța 10
Ioana Luminita Argeș Argeș 10
Ispas Petruța București Sălaj, Buzău 10
Istrate Florentina Monica Arges Argeș 9,5
Lăpușan Moceanu Mihaela Ana Cluj Cluj 10
Lovin Nina Otilia București Satu-Mare 10
Lovin Serban Niculae Ilfov Teleorman 10
Lupu Geta Iași Iași 10
Malene Petru Brasov Brașov 10
Marcusohn Victor București Galați 10
Merlusca Mirela Liusiana Neamt Neamț 10
Nanescu Cosmin Gorj Gorj 10
Nicolae Nicoleta Laurenția Calarasi Călărași 9,5
Oros Mariana Bihor Bihor 9,5
Paraschiv Carmen Silvia București Mehedinți 10
Patriche Radu Bacau Bacău 10
Patrut Sorin Florian Vâlcea Vâlcea 10
Popescu Aura Lucia Dolj Dolj 10
Priescu Călin Constantin Hunedoara Hunedoara, Sibiu 10
Puscasu Ana Viorica Vrancea Vrancea 10
Roba Roxana Maria Mures Mureș 10
Roca Laura București Brașov 10
Roncioiu Cosmin Alin Hunedoara Hunedoara, Timiș 10
Rusu Cristian Suceava Suceava, Bistrița-Năsăud 10
Said Iulia Maria Bihor Bihor 10
Samoila Dumitru Irinel București Olt 10
Sandu Niculina Ancuța Neamt Neamț 10
Saveli Andreea Madalina București Prahova 10
Sileanu Lucia Adriana Constanța Brăila 9,5
Sprinceana Rozalia Vrancea Vrancea 9,5
Stoica Alina Camelia Florentina Calarasi Călărași 9,5
Stoica Mihnea Octavian București Buzău 10
Stroila Alina Dâmbovița Dâmbovița 10
Stroiu Anca București Teleorman 10
Șuhan Felix Valerian Botoșani Botoșani 10
Șuteu Codruta Alba Alba 10
Szabo Alina Ioana Harghita Harghita 10
Țiț Nicolae Horia Iași Iași 10
Tod Ramona Valeria Cluj Cluj 10
Tudose Nicolae Tulcea Tulcea 10
Udrea Costin Ion Constanța Brăila 9,5
Vasile Mihaela București Olt, Vâlcea 10
Veress Eva Covasna Covasna 9,5
Voronca Bogdan Adrian Suceava Suceava, Bistrița-Năsăud 10
Zaharia Mănescu Daniela București Timiș, București +Ilfov 10

 

Nume si prenume Baroul unde este înscris avocatul Baroul unde are loc activitatea 3.3 Punctaj activitate 3.3.
Brănici Marius Iasi Bacau 10
Cehan Ancuta Irina Vaslui Vaslui 10
Chilom Ioan Caraș Severin Caraș Severin 10
Chiriac Luminița Iasi Bacau 10
Chirilă Cristian Braila Braila 9,5
Corbeanu Florina Constanța Galați 9,5
Cristescu Ciulei Radu Caraș Severin Caraș Severin 10
Dima Daniela Vaslui Vaslui 10
Dinu Mădălina Bucuresti Prahova 10
Fărcas Dan Iulian Maramures Satu Mare, Maramures 10
Giurgiu Iulia Alba Alba 10
Gorea Viorel Mures Mures 10
Gurița Gabriel Galati Galați 9,5
Herta Calin Maramures Satu Mare, Maramures 10
Homescu Florin Gorj Gorj 10
Huluba Iuliana Cristina Braila Braila 9,5
Lovin Nina Otilia Bucuresti  Teleorman 10
Mănescu Mirela Ilfov  Teleorman 10
Nanescu Cosmin Gorj Gorj 10
Oros Mariana Bihor Bihor 10
Roba Roxana Maria Mureș Mureș 10
Rusu Cristian Suceava Suceava 10
Said Iulia Maria Bihor Bihor 10
Saveli Andreea Madalina Bucuresti Prahova 10
Szabo Alina Ioana Harghita Bistrita Nasaud 10
Tamas Ramona Bucuresti Bistrita Nasaud 10
Varmaga Mirona Alba Alba 10
Voronca Bogdan Adrian Suceava Suceava 10

***

22 ianuarie 2019: Luni, 21 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a republicat calendarul estimativ prevăzut la litera a), punctul 3 (3.1.) din anunțul privind selecția experților avocați în cadrul proiectului ”Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, potrivit unui comunicat.

Calendarul estimativ republicat al celor 41 de sesiuni de formare este următorul:

Nr. crt. Data workshop Oraș (Barou) desfășurare workshop
1. 08.02.2019 Slobozia (Ialomița)
2. 09.02.2019 Alexandria (Teleorman)
3. 22.02.2019 Constanța (Constanța)
4. 23.02.2019 Tulcea (Tulcea)
5. 25.02.2019 Brăila (Brăila)
6. 26.02.2019 Galați (Galați)
7. 09.03.2019 Buzău (Buzău)
8. 11.03.2019 Ploiești (Prahova)
9. 16.03.2019 Târgoviște (Dâmbovița)
10. 22.03.2019 Pitești (Argeș)
11. 23.03.2019 Râmnicu-Vâlcea (Vâlcea)
12. 25.03.2019  Suceava (Suceava)
13. 26.03.2019 Botoșani (Botoșani)
14. 27.03.2019 Iași (Iași)
15. 28.03.2019 Vaslui (Vaslui)
16. 29.03.2019 Piatra-Neamț (Neamț)
17. 29.03.2019 Bacău (Bacău)
18. 29.03.2018 Focșani (Vrancea)
19. 03.05.2019 Miercurea Ciuc (Harghita)
20. 04.05.2019 Târgu-Mureș (Mureș)
21. 18.05.2019 Brașov (Brașov)
22. 18.05.2019 Sfântu-Gheorghe (Covasna)
23. 20.05.2019 Oradea (Bihor)
24. 21.05.2019 Satu-Mare (Satu-Mare)
25. 22.05.2019 Zalău (Sălaj)
26. 23.05.2019 Baia-Mare (Maramureș)
27. 24.05.2019 Bistrița (Bistrița-Năsăud)
28. 25.05.2019 Cluj (Cluj)
29. 10.06.2019 Timișoara (Timiș)
30. 11.06.2019 Arad (Arad)
31. 12.06.2019 Reșița (Caraș-Severin)
32. 13.06.2019 Drobeta Turnu Severin (Mehedinți)
33. 14.06.2019 Tg. Jiu (Gorj)
34. 15.06.2019 Craiova (Dolj)
35. 15.06.2019 Slatina (Olt)
36. 17.06.2019 Sibiu (Sibiu)
37. 18.06.2019 Alba-Iulia (Alba)
38. 19.06.2019 Deva (Hunedoara)
39. 20.06.2019 Călărași (Călărași
40. 21.06.2019 Giurgiu (Giurgiu)
41. 26.06.2019 București (București și Ilfov)

***

15 ianuarie 2019: Marți, 15 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a anunțat prelungirea până la data de 21 ianuarie 2019, ora 12.00 a termenului de depunere a dosarelor de candidatură pentru pozițiile de lectori solicitate în cadrul anunțului publicat la 27 decembrie 2018, potrivit unui comunicat.

***

28 decembrie 2018: Joi, 27 decembrie 2018, Uniunea Națională a Barourilor din România a publicat anunțul de selecție a experților (avocați) în cadrul proiectului ”Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS.”

:: Anunțul

Iată textul integral:

ANUNȚ SELECȚIE EXPERȚI (AVOCAȚI)

În cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS

1. INFORMAȚII GENERALE

UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA, în calitate de Beneficiar implementează începând cu data de 22.06.2018, în parteneriat cu Fundația Centrul de Resurse Juridice (partener), proiectul Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, contract de finanțare nr. 153/22.06.2018, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă; Axa prioritară 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente; Obiectivul specific 2.3: Asigurarea unei transparențe și integrități sporite la nivelul sistemului judiciar în vederea îmbunătățirii accesului și a calității serviciilor furnizate la nivelul acestuia.

2. OBIECTIVELE PROIECTULUI

2.1. Obiectivul general al proiectul îl reprezintă îmbunătăţirea accesului cetăţenilor la justiţie (în special pentru categoriile aparţinând grupurilor vulnerabile) prin informare-conştientizare în rândul cetăţenilor și prin creşterea calităţii serviciilor furnizate de către autorităţile centrale și locale ca urmare a promovării formării continue a avocaților și specialiștilor din domeniul social și a inter-disciplinarităţii în abordarea cazurilor.

2.2. Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

– Obiectiv specific nr. 1: Creșterea accesului la justiţie al cetăţenilor prin derularea de campanii naţionale de informare și educaţie juridică în rândul a peste 6000 de tineri (elevi și studenți).

– Obiectiv specific nr. 2: Îmbunătățirea serviciilor și asistentei juridice oferite cetăţenilor prin formarea a cel puţin 210 de angajaţi DGASPC și SPAS la nivel naţional, în vederea alcătuirii de echipe multidisciplinare (avocați, jurişti, asistent social, psiholog) care să răspundă nevoilor cetăţenilor cu privire la accesul la justiție.

– Obiectiv specific nr. 3: Îmbunătățirea serviciilor juridice puse la dispoziţia cetăţenilor, inclusiv a categoriilor vulnerabile prin crearea unor resurse de învăţare și formarea a aprox. 1400 de profesionişti din domeniul juridic (avocați și personal din cadrul administraţiei publice cu atribuţii în legătură cu activitatea sistemului judiciar) pentru implementarea Noilor Coduri fundamentale (penal, procedură penală, civil, procedură civilă).

– Obiectiv specific nr. 4: Îmbunătățirea cadrului legislativ în vederea creşterii accesului la justiţie al categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile prin elaborarea de propuneri de modificare în vederea îmbunătăţirii asistenţei juridice și accesului la justiţie.

2.3 Principalele rezultate așteptate ale proiectului

Proiectul contribuie la îndeplinirea rezultatului de program: ”Grad crescut de acces la justiţie al cetăţenilor prin derularea de campanii de informare/educaţie juridică și oferirea de servicii suport, inclusiv de asistenţă juridică, puse la dispoziţia cetăţenilor” prin următoarele rezultate așteptate, stabilite la nivel de proiect:

– Rezultat proiect 1: Realizarea unei campanii privind educaţia juridică în rândul tinerilor din 6 centre universitare (educaţie juridică pentru studenţii la asistenţă socială, sociologie, psihologie, poliţie, cu privire la drepturile cetăţenilor și accesul la justiție).

– Rezultat proiect 2: Îmbunătățirea serviciilor și a asistentei juridice oferite de DGASPC/SPAS și avocați prin crearea de echipe multidisciplinare non-formale în beneficiul grupurilor vulnerabile (avocat, jurişti, asistent social, psiholog).

– Rezultat proiect 3: Crearea unor resurse de învăţare pentru profesionişti din domeniul juridic, cu precădere avocați din carul barourilor, cu atribuţii în legătură cu funcţionarea Serviciilor de Asistenţă Juridică și personal din cadrul administraţiei publice cu atribuţii în legătură cu activitatea sistemului judiciar, în vederea îmbunătăţirii serviciilor acordate de aceștia și creşterii accesului la justiţie al cetăţenilor ce aparţin categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile.

– Rezultat proiect 4: Îmbunătăţirea cadrului legislativ în vederea creşterii accesului la justiţie al categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile prin elaborarea de propuneri de modificare a manierei în care se acordă asistență juridică din oficiu şi pentru încurajarea efectivă a avocaturii pro bono în beneficiul categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile.

3. PROCEDURA DE SELECȚIE A EXPERȚILOR COOPTAȚI DE UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA PENTRU REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE DIN PROIECT (ACTIVITATEA 3.2 ȘI ACTIVITATEA 3.3)

3.1. INFORMAȚII GENERALE

Conform cererii de finanțare, activitățile care vor conduce la atingerea rezultatelor amintite se vor realiza cu aportul unor experți– avocați lectori INPPA, ce urmează a fi selectați în baza prezentei Proceduri de selecție.

În vederea realizării obiectivelor propuse și atingerii rezultatelor stabilite, în cadrul proiectului sunt prevăzute următoarele activități pentru care este necesară selectarea de experți – avocați lectori:

a).  Organizarea a 41 sesiuni de formare dedicate avocatilor (activitatea 3.2. din proiect).

Se vor organiza 41 de sesiuni de formare (cate o sesiune de formare în fiecare județ+ Mun. Bucuresti) cu o durata de o zi, 8 ore/workshop.

Grupul țintă: avocați

Sesiunile de formare vor acoperi în principal următoarele teme:

– tratarea reglementarilor privitoare sau cu incidenta în facilitarea accesului la justiție a cetățenilor, inclusiv grupuri vulnerabile, din perspectiva noilor coduri (Noul Cod Civil, Noul Cod de Procedura Civila/ Noul Cod Penal, Noul Cod de procedura Penala);

– analiza acestor modificări din perspectiva jurisprudențială;

– ajutorul public judiciar și asistența judiciară în materie penală – standarde de calitate și importanţa acestora din perspectiva accesului la justiţie.

Rezultatul așteptat în urma derulării celor 41 de workshop-uri – peste 1.000 de avocați formați la nivel național pentru îmbunătățirea modalității de acordare a asistenței juridice acordate cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile).

La fiecare workshop vor participa câte 2 experți – lectori avocați.

Calendarul estimativ al celor 41 de sesiuni de formare este următorul:

Nr. crt. Data workshop Oraș desfășurare workshop
1. 30.01.2019 București
2. 31.01.2019 Giurgiu
3. 02.02.2019 Călărași
4. 08.02.2019 Ialomița
5. 09.02.2019 Teleorman
6. 22.02.2019 Constanța
7. 23.02.2019 Tulcea
8. 25.02.2019 Brăila
9. 26.02.2019 Galați
10. 09.03.2019 Buzău
11. 11.03.2019 Prahova
12. 16.03.2019 Dâmbovița
13. 16.03.2019 Argeș
14. 23.03.2019 Vâlcea
15. 25.03.2019 Suceava
16. 26.03.2019 Botoșani
17. 27.03.2019 Iași
18. 28.03.2019 Vaslui
19. 29.03.2019 Neamț
20. 29.03.2019 Bacău
21. 29.03.2018 Vrancea
22. 03.05.2019 Harghita
23. 04.05.2019 Mureș
24. 18.05.2019 Brașov
25. 18.05.2019 Covasna
26. 20.05.2019 Bihor
27. 21.05.2019 Satu-Mare
28. 22.05.2019 Sălaj
29. 23.05.2019 Maramureș
30. 24.05.2019 Bistrița
31. 25.05.2019 Cluj
32. 10.06.2019 Timișoara
33. 11.06.2019 Arad
34. 12.06.2019 Caraș Severin
35. 13.06.2019 Mehedinți
36. 14.06.2019 Gorj
37. 15.06.2019 Dolj
38. 15.06.2019 Olt
39. 17.06.2019 Sibiu
40. 18.06.2019 Alba Iulia
41. 19.06.2019 Hunedoara

Pentru derularea activității 3.2. din proiect va fi selectat un număr de 82 de experți (preferabil 2 avocați-lectori din fiecare județ), experți în unul dintre domeniile de competență profesională solicitate (drept civil, drept penal, ajutorul public judiciar și asistența judiciară în materie penală).

b). Organizarea a 15 sesiuni de formare multidisciplinare dedicate avocaților, specialiștilor DGASPC/SPAS, pe tema directivei 2012/29/UE și a legislației anti-discriminare (Activitatea 3.3. din proiect).

Durata fiecărei sesiuni multidisciplinare va fi de 16 ore (2 zile /sesiune).

Sesiunile de formare multidisciplinare au două obiective:

– Creșterea nivelului de educație juridică și conștientizare a personalului DGASPC/SPAS care oferă servicii unor categorii defavorizate cu privire la drepturi și mecanisme administrative și juridice de protecție a drepturilor persoanelor vulnerabile în vederea unei adecvate reprezentări a intereselor beneficiarilor DGASPC/SPAS;

– Stabilirea unor canale de comunicare și cooperare între avocați și personalul DGASPC/SPAS pentru a creste accesul real la justiție prin îmbunătățirea calității asistenței juridice acordată categoriilor defavorizate.

Sesiunile de formare multidisciplinare se vor organiza în următoarele judeţe: Bihor, Satu Mare, Maramureş, Suceava, Bistriţa Năsăud, Alba, Mureş, Bacău, Vaslui, Galaţi, Caraș-Severin, Gorj, Prahova, Brăila, Teleorman.

Calendarul estimativ al celor 15 sesiuni de formare multidisciplinare este următorul:

Nr. Crt. Data workshop Oraș desfășurare workshop
1. 30.01.2019 București
2. 31.01.2019 Giurgiu
3. 02.02.2019 Călărași
4. 08.02.2019 Ialomița
5. 09.02.2019 Teleorman
6. 22.02.2019 Constanța
7. 23.02.2019 Tulcea
8. 25.02.2019 Brăila
9. 26.02.2019 Galați
10. 09.03.2019 Buzău
11. 11.03.2019 Prahova
12. 16.03.2019 Dâmbovița
13. 16.03.2019 Argeș
14. 23.03.2019 Vâlcea
15. 25.03.2019 Suceava

Grupul țintă vizat pentru cele 15 sesiuni de formare multidisciplinare este alcătuit din

–  avocați, în special avocați înscriși pe liste de curator judiciar și personalul angajat al barourilor cu atribuții în funcționarea Serviciilor de Asistență Juridică, inclusiv avocați înscriși în Registrele de asistență judiciară ale barourilor (avocați din oficiu);

– personal din cadrul Direcțiilor Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului și ai Serviciilor Publice de Asistență Socială cu atribuții în legătură cu sistemul judiciar (consilieri juridici, psihologi, asistenți sociali, manageri de caz).

La fiecare dintre cele 15 sesiuni multidisciplinare din partea UNBR vor participa câte 2 experți avocați lectori care vor susține workshop-urile împreună cu alți 2 experți desemnați /selectați de partenerul din proiect, Fundația Centrul de Resurse Juridice.  

Pentru cele doua activități din proiect, menționate la punctele a) și b) din prezentul articol, se vor selecta un număr total de 112 experți avocați, respectiv: 

Nr. crt. Denumire poziție Nr. poziții disponibile Nr. estimative de ore alocate/sesiune de formare Nr. de sesiuni de formare
1 Expert-avocat cu expertiza în drept civil/ drept penal/ ajutorul public judiciar/asistența judiciară în materie penală 82 experți 20 ore/lector /workshop (8 ore pentru pregătire, 8 – ore susținere sesiune formare și 4 ore raportare și feedback, Total: 2 lectori*20 ore = 40 ore/workshop. 41 (câte o sesiune de formare în fiecare județ + Mun. București) menționate la 3.1. lit. a).
2 Expert-avocat 30 experți 20 ore /sesiune de 2 zile: 4 ore pregătire și 16 formare efectiva 15 sesiuni în județele menționate la 3.1. lit. b).

3.2. ETAPELE PROCEDURII DE SELECȚIE

Selectarea avocaților lectori se va realiza în doua etape:

a) ETAPA I. EVALUAREA DOSARELOR TRANSMISE DE CANDIDAȚI.

Pot candida pentru unul sau mai multe (în măsura în care calendarul permite) dintre posturile de experți disponibile în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, doar avocați definitivi, lectori INPPA/avocați înscriși în Registrele de asistență judiciară ale Barourilor sau în listele curatorilor speciali.

Persoanele interesate vor transmite pe adresa de email justa @ unbr.ro, cel târziu până la data de 15 ianuarie 2019, următoarele documente, organizate într-un folder (dosar în format electronic):

– Scrisoare de intenție;

– Curriculum vitae;

– Documente justificative privind pregătirea profesională și experiența practică.

Comunicările efectuate pe adresa de email indicată vor avea obligatoriu, la linia SUBIECT mențiunea – CANDIDATURA  LECTOR JUST ACCESS.

Dosarele conținând documentele transmise electronic vor fi transmise și în format fizic (printat) pe adresa Uniunii Naționale a Barourilor din România din Mun. București, Splaiul Independenței nr. 5, sector 5.

Nu vor fi luate în considerare documentele transmise fizic dar care nu au fost incluse și în dosarul transmis electronic până la data anterior  menționată.

Nerespectarea termenului de depunere a tuturor documentelor în forma solicitată va conduce automat la respingerea  candidaturii.

Notă! Vor fi excluși din procedura de selecție avocații care înregistrează restante la plata taxelor și contribuțiilor profesionale datorate conform legii.

Evaluarea dosarelor se va realiza de către o comisie numită în baza unei decizii emise de Uniunea Națională a Barourilor din România.

Comisia de selecție va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:

a) Documentația de înscriere solicitată:
– Scrisoare de intenție semnată de candidat. În scrisoarea de intenție se va menționa, între altele, postul (activitatea) pentru care candidează precum și workshop-ul/workshop-urile alese;
– Curriculum vitae semnat de candidat. Se va descrie experiența teoretică și practică, precum și experiența similară în derularea unor proiecte/programe/seminarii, etc.;
– Copii după documente justificative: certificate, diplome, adeverințe, referințe/scrisori de recomandare/alte documente care dovedesc îndeplinirea cerințelor de calificare solicitate.

b) Experiența profesională: se solicită experiență de minim 5 ani ca avocat definitiv;

c) Experiența similară: se solicită cel puțin o participare în calitate de speaker/lector/expert în cadrul unor conferințe/seminarii/ proiecte similar, etc. în domeniul de specialitate cerut;

d) Respectarea termenului de transmitere a dosarului. Se verifică dacă dosarul (în varianta electronică și fizică) a fost primit în termenul menționat în prezenta procedură.

Nota! Comisia de evaluare își rezervă dreptul de a solicita candidaților pe parcursul evaluării și alte documente care să ateste îndeplinirea cerințelor solicitate, în cazul în care este necesară o astfel de clarificare.

După prima etapă, Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal în care se vor menționa rezultatele selecției dosarelor depuse.

b) ETAPA II. INTERVIU

Candidații declarați “admiși” vor fi invitați în cea de-a două etapă, care va consta în susținerea unui interviu care poate avea loc la sediul UNBR sau poate fi susținut prin mijloace moderne de comunicare la distanță. Interviurile vor avea loc în perioada 21-23 ianuarie 2019.

În cadrul interviului discuțiile se vor axa pe următoarele aspecte:
– experiența profesională ca lector;
– capacitățile și abilitățile candidatului de a susține sesiunea de formare: vor fi analizate nivelul/capacitatea de comunicare și relaționare în lucrul cu profesioniști în domeniului dreptului/specialiști în domeniul asistenței sociale;
– abilitățile de planificare/organizare/evaluare, capacitatea de sinteză și transmitere a informației;

Fiecare candidat va primi un punctaj total. Selecția experților se va realiza în ordinea descrescătoare a mediei aritmetice a punctajului acordat de fiecare dintre membrii comisiei de selecție. Nu vor fi selectați candidații care obțin note mai mici de 7. Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal de evaluare în care se va menționa punctajul acordat.

3.3. Selecția finală. Criterii de departajare

În situația în care există doi sau mai mulți candidați eligibili care au candidat pentru același post, vor avea prioritate acei candidați care îndeplinesc următoarele cerințe suplimentare, în ordinea menționată:
– este înscris în Registrul de asistență juridică al Baroului/ Registrul Curatorilor speciali;
– a participat în calitate de lector/formator în cadrul unui proiect cu finanțare nerambursabilă;
– deține o experiență profesională mai mare în domeniul de specialitate cerut.

Candidații vor fi informați prin email /telefonic (la adresa de email/numărul menționat în CV) despre rezultatul procedurii de selecție (admis/respins).

4. ALTE INFORMAȚII
Activitățile de formare vor respecta și vor include module dedicate respectării principiilor orizontale, respectiv egalitatea de șanse și dezvoltarea durabilă.
Metodologia de formare va fi pusă la dispoziția experților avocați de către Beneficiar (UNBR) dar, în cadrul fiecărei sesiuni de formare experții lectori vor aborda exemple practice adaptate la specificul județului/ regiunii geografice și al participanților la sesiunile de formare;
– Experții avocați selectați vor avea asigurate toate costurile privind cazarea și masa, transportul intern și vor beneficia de un onorariu stabilit în conformitate cu bugetul proiectului, în cuantum brut de 140 lei/ora.”


Aflaţi mai mult despre , , , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, vă rugăm să citiţi Politica noastră şi Condiţiile de publicare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


 Abonare newsletter | Corporate | Membership

.