140 lei/oră. UPDATE: Prelungire termen, până la data de 22 februarie 2019. UNBR. Selecție experți (avocați) în cadrul Programului de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție JUST ACCESS. UPDATE: Prelungire termen. Republicare calendar estimativ al sesiunilor de formare. Proces-verbal de selecție. Selecție experți (avocați) pentru Activitatea 2. Procesul-verbal de selecție. Clipul de promovare a proiectului
25 martie 2019 | JURIDICE.ro
25 martie 2019: Vineri, 22 martie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a dat publicității clipurile de promovare a proiectului „Program de educație şi asistenţă juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiţie – JUST ACCESS”, derulat de UNBR în parteneriat cu CRJ, proiect finanțat în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, axa prioritară 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, obiectivul specific 2.3: Asigurarea unei transparențe și integrități sporite la nivelul sistemului judiciar în vederea îmbunătățirii accesului și a calității serviciilor furnizate la nivelul acestuia. Valoarea totală a proiectului este de 3.889.726,21 lei iar valoarea cofinanțării UE este de 3.811.931,69 lei.
***
14 martie 2019: Joi, 14 martie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a dat publicității procesul-verbal privind selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 din cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS.
privind selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 din cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS
Comisia de selecție (în continuare „Comisia”), numită în baza Deciziei emisă de Uniunea Națională a Barourilor din România, pentru selecția experților-avocați pentru activitățile 2.2. și 2.3. din Proiect, conform anunțului de selecție publicat la data de 8 februarie 2019 este formată din:
1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului
3. Irena Nedelea, expert comunicare în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei
Depunerea candidaturilor s-a realizat în perioada 08 – 22 februarie 2019.
Comisia s-a întrunit în perioada 05-11 martie 2019, pentru evaluarea dosarelor transmise de candidați.
Comisia a constatat că au fost depuse un număr de 101 de candidaturi pentru cele 2 activități de către avocații din barourile cuprinse în lista de mai jos.
Nr. crt. | BAROUL |
1. | Alba |
2. | Argeș |
3. | Bacău |
4. | Bihor |
5. | Botoșani |
6. | Brașov |
7. | București |
8. | Buzău |
9. | Călărași |
10. | Cluj |
11. | Constanța |
12. | Dâmbovița |
13. | Dolj |
14. | Galați |
15. | Giurgiu |
16. | Gorj |
17. | Harghita |
18. | Hunedoara |
19. | Ialomița |
20. | Iași |
21. | Ilfov |
22. | Neamț |
23. | Olt |
24. | Prahova |
25. | Satu-Mare |
26. | Sibiu |
27. | Suceava |
28. | Teleorman |
29. | Tulcea |
30. | Vaslui |
31. | Vâlcea |
32. | Vrancea |
În urma evaluării dosarelor, avându-se în vedere, acolo unde a fost posibil, opțiunile exprimate de candidați prin scrisorile de intenție, experții selectați și repartiția acestora pe activități rezultă din listele de mai jos:
Nr. crt. | Județul în care are loc activitatea | Nume prenume – Expert-avocat IEC (DGASPC și licee) |
1. | Alba | Varmaga Mirona |
2. | Arad | Oros Marina |
3. | Argeş | Pană Ramona |
4. | Bacău | Bulai Leonard |
5. | Bihor | Oros Marina |
6. | Bistriţa-Năsăud | Tod Ramona |
7. | Botoşani | Abdulbaki Dana Elena |
8. | Braşov | Orbu Andreea |
9. | Brăila | Stroe Adriana |
10. | Bucureşti, sector 2 | Dogărescu Cristina |
11. | Bucureşti, sector 3 | Cenușă Gabriela |
12. | Bucureşti, sector 4 | Mușat Cristian-Ionuț |
13. | Bucureşti, sector 5 | Caracas Carmen |
14. | Bucureşti, sector 6 | Costache Mia Larisa |
15. | Buzău | Murea Marius |
16. | Caraş-Severin | Spirea Mariana |
17. | Călăraşi | Popescu Valentina |
18. | Cluj | Dumbrăveanu Diana |
19. | Constanţa | Corbeanu Florica |
20. | Covasna | Joița Ovidiu |
21. | Dâmboviţa | Stroilă Alina |
22. | Dolj | Sandu Adriana |
23. | Galaţi | Guriță Gabriel |
24. | Giurgiu | Tudor Oana-Ralu |
25. | Gorj | Homescu Florin |
26. | Harghita | Szabo Alina |
27. | Hunedoara | Priescu Călin |
28. | Ialomiţa | Ianc Ion |
29. | Iaşi | Burcoveanu Laura |
30. | Ilfov | Mitran-Costache Oana |
31. | Maramureş | Abdulbaki Wand Alexandru |
32. | Mehedinţi | Andriescu Luminița |
33. | Mureş | Joița Ovidiu |
34. | Neamţ | Nichifor Mihaela |
35. | Olt | Murguleț Maria |
36. | Prahova | Marinescu Delia-Mihaela |
37. | Satu-Mare | Ressler Ștefan |
38. | Sălaj | Ressler Ștefan |
39. | Sibiu | Popovici Florin |
40. | Suceava | Tîrnovan Oana-Raluca |
41. | Teleorman | Cornea Georgeta-Gabriela |
42. | Timiş | Homescu Florin |
43. | Tulcea | Cojocaru Lidia |
44. | Vaslui | Dima Daniela |
45. | Vâlcea | Bondrea Stanca Amalia |
46. | Vrancea | Coman Daniela-Anișoara |
Nr. crt. | Expert-avocat componenta educație universitară | Baroul în care este înscris avocatul |
1. | Călin Livia | Dolj |
2. | Chiriac Luminița | Iași |
3. | Chițea Marilena -Diana | București |
4. | Dinu Mădălina | Ilfov |
5. | Ghencea Anca | București |
6. | Udriște Ana-Maria | București |
Conform criteriilor de departajare din anunțul de selecție, în situația în care au existat doi sau mai mulți candidați eligibili care au optat pentru aceeași activitate și în situația în care candidații au fost selectați pentru celelalte activități din cadrul Proiectului, aceștia au fost înscriși pe o listă de rezervă, urmând a fi distribuiți în cazul în care unul dintre avocații repartizați ar fi în imposibilitate de participare. De asemenea, pentru activitățile desfășurate în zona unor Barouri unde nu au existat candidaturi, selecția și distribuirea experților a fost realizată dintre candidații din Barourile învecinate.
Baroul în care este înscris avocatul | Nume și prenume |
Argeş | Dimcea Cristina |
Horjescu Marius | |
Bacău | Chiciu Laurențiu |
Botoşani | Goras Simona |
Bucureşti | Roca Laura |
Zaharia-Mănescu Daniela | |
Timofte Monica-Ștefania | |
Gherasim Andrei-Gheorghe | |
Saveli Andreea Mădălina | |
Vasile Mihaela | |
Marcusohn Victor | |
Răchită Cristina Gabriela | |
Stroiu Anca | |
Samoilă Dumitru Irinel | |
Serghe Cătălina | |
Drăguinea Doina | |
Ana Raluca-Mihaela | |
Voicescu Constantin | |
Bărbuceanu Florin | |
Ciobanu Mihail | |
Chiriac Codruț-Ionuț | |
Mihalcea Alexandru | |
Gagu Camelia | |
Tamaș Ramona | |
Catea Roxana | |
Șaperea Cristian | |
Cluj | Tod Ramona Valeria |
Rusu Adrian-Samuilă | |
Dolj | Popescu Aura-Lucia |
Sandu Adriana | |
Filip Irina | |
Iancului Florin | |
Icu Mihai | |
Manafu Sorin | |
Vînătoru Maria Magdalena | |
Ciovica Luca Virginia | |
Giurgiu | Paunica Iulian |
Azoiței Florina-Carmen | |
Cojocaru Laura | |
Dinu Andreea Valentina | |
Lupu Mirela | |
Ialomiţa | Draganoiu Mariana |
Ciupercă Aurelia | |
Trandafir Simonica | |
Ilfov | Mănescu Mirela |
Neamţ | Merlusca Mirela Liusiana |
Olt | Pirciu Georgeta Simona |
Sibiu | Orga-Dumitriu Gina |
Târșia Andreea Corina | |
Tulcea | Constantin Corina |
Vaslui | Cehan Anucuța |
Vâlcea | Pătruț Sorin |
Vrancea | Pușcașu Viorica |
De asemenea, cele două candidaturi listate mai jos nu îndeplinesc condițiile tehnice, motiv pentru care au fost respinse.
Nicolescu Dragoș-Bogdan | Dosar incomplet |
Popescu Brindușa-Doina | Dosar depus la data de 25.02.2019 |
Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces verbal, astăzi, 13 februarie 2019.
1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului
3. Irena Nedelea, expert comunicare în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei”
***
UPDATE 16 februarie 2019: Prelungire termen depunere candidaturi avocați, până la data de 22 februarie 2019.
***
8 februarie 2019: Vineri, 8 februarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a anunțat selecția experților (avocați) pentru Activitatea 2 în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, potrivit unui comunicat.
PROCEDURA DE SELECȚIE A EXPERȚILOR COOPTAȚI DE UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA PENTRU REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR DE INFORMARE-EDUCARE DIN PROIECT (ACTIVITATEA 2.2 ȘI ACTIVITATEA 2.3)
INFORMAȚII GENERALE
Conform cererii de finanțare, activitățile care vor conduce la atingerea rezultatelor amintite se vor realiza cu aportul unor experți– avocați, ce urmează a fi selectați în baza prezentei Proceduri de selecție.
În vederea realizării obiectivelor propuse și atingerii rezultatelor stabilite (vezi Rezultatul 1), în cadrul proiectului sunt prevăzute următoarele activități pentru care este necesară selectarea de experți – avocați:
a) organizarea a 46 evenimente de Informare, Educare, Conștientizare (IEC) în rândul angajaților DGASPC / SPAS din țară (activitatea 2.2. din proiect).
Se vor organiza 46 de sesiuni de formare (cate o sesiune IEC în fiecare județ din cele 7 regiuni de dezvoltare mai puțin dezvoltate și 6 sesiuni IEC în regiunea București-Ilfov) cu o durata de 3-4 ore/sesiune IEC.
Grupul țintă: angajați ai DGASPC și SPAS
Scopul sesiunilor IEC: creşte nivelul de cunoaştere şi înţelegere al lucrătorilor sociali care oferă servicii unor persoane vulnerabile cu privire la proceduri în instanţă, drepturi şi mecanisme administrative şi juridice de protecţie a acestora, în vederea unei adecvate reprezentări a intereselor beneficiarilor DGASPC/SPAS.
In cadrul componentei de informare si educaţie juridică se au în vedere următoarele direcţii:
– Informare cu privire la Ajutorul Public Judiciar in materie civila din perspectiva NCPC si legislația conexa;
– Informare cu privire la Asistenta Judiciara in materie penală din perspectiva NCPP si legislație conexa;
– Distribuire de materiale promoționale realizate în cadrul proiectului cu scopul promovării accesului cetățenilor la justiție.
Rezultatul așteptat – peste 1.150 angajați, funcționari cu atribuții in legătură cu activitatea sistemului judiciar informați pe teme legate de funcționarea sistemului de justiție în vederea îmbunătățirii accesul cetățenilor la justiție.
Experți: Pentru fiecare județ va fi selectat un expert avocat cu o alocare de 16 ore/eveniment (4 ore sesiunea IEC si 12 ore de pregătire pentru organizarea evenimentului).
b) organizarea de sesiuni IEC în 92 de licee din țară (activitatea 2.3. din proiect).
Vor fi selectate câte 2 licee din fiecare județ și din Mun. București pentru stabilirea de acorduri de colaborare în vederea promovării educației juridice si a drepturilor cetățenilor.
Grupul țintă: elevi de liceu
Rezultatul așteptat: peste 4000 de elevi de liceu informați (aprox. 45 de participanți per sesiune IEC)
Experți: Pentru fiecare județ va fi selectat un expert avocat cu o alocare de 31 ore/activitate (4 ore dedicate fiecărei sesiuni IEC si 23 ore de pregătire pentru organizarea activității).
c) organizarea a 2 campanii IEC in principalele centrele universitare (Bucuresti, Iasi, Craiova, Cluj, Timisoara, Brașov) constând în 18 acțiuni de diseminare informații si materiale promoționale pentru promovarea accesului cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile) la justiție pentru fiecare campanie.
În cadrul fiecărei Universități vor fi selectate cel puțin 3 facultăți unde vor fi organizate sesiuni plenare de educaţie juridică pentru studenţii la asistenţă socială, sociologie, psihologie, poliţie etc., cu privire la drepturile cetăţenilor si accesul la justiție.
Grup țintă: 1800 de studenți.
Scopul sesiunilor IEC: promovarea accesului cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile) la justiție prin organizarea de sesiuni de informare dedicate studenților din București, Iași, Craiova, Cluj, Timișoara și Brașov.
Fiecare sesiune IEC va fi susținută de 2 experți avocați, durata medie a fiecărei sesiuni IEC este de 3-4 ore.
Rezultatul așteptat – 36 de evenimente IEC organizate în centrele universitare, peste 1800 de studenți (aprox. 50 de studenți/eveniment)
Experți: vor fi selectați 2 experți avocați, fiecare expert va avea alocate, în total, 360 de ore.
Pentru cele doua activități din proiect, menționate la punctele a), b) și c) din prezentul articol, se vor selecta un număr total de 48 experți avocați, respectiv:
Nr. crt. | Denumire poziție | Nr. posturi | Activități /atribuții | Număr de ore alocate prin contract | Tarif orar (incluzând toate taxele și contribuțiile legale) |
1 |
Expert-avocat IEC (DGASPC si licee) | 46 experți | 1 sesiune IEC desfășurata in cadrul DGASPC/SPAS (pregătire si susținere evenimentului) | 16 ore | 140 lei/ora |
2 sesiuni IEC in licee (pregătirea si susținerea evenimentelor) | 31 ore | 120 lei/ora | |||
2 |
Expert-avocat componenta educație universitară | 2 experți | 36 de evenimente IEC organizate in 6 centre Universitare (participare la stabilirea acordurilor de parteneriat cu Universitățile, pregătirea și organizarea evenimentelor) | 360 ore | 120 lei/ora |
3.2. PROCEDURA DE SELECȚIE
EVALUAREA DOSARELOR TRANSMISE DE CANDIDAȚI.
Pot candida pentru unul sau mai multe (în măsura în care calendarul permite) dintre posturile de experți disponibile în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, doar avocați definitivi.
Persoanele interesate vor transmite pe adresa de email justa@unbr.ro, cel târziu până la data de 15.02.2019, următoarele documente, organizate într-un folder (dosar în format electronic):
– Scrisoare de intenție;
– Curriculum vitae;
– Documente justificative privind pregătirea profesională și experiența practică (ex. recomandare din partea decanului baroului, certificate de participare la evenimente similare, orice alt document de suport al candidaturii).
Comunicările efectuate pe adresa de email indicată vor avea obligatoriu, la linia SUBIECT mențiunea – CANDIDATURA EXPERT IEC- JUST ACCESS.
Nerespectarea termenului de depunere a tuturor documentelor în forma solicitată va conduce automat la respingerea candidaturii.
Notă! Vor fi excluși din procedura de selecție avocații care înregistrează restante la plata taxelor și contribuțiilor profesionale datorate conform legii.
Evaluarea dosarelor se va realiza de către o comisie numită în baza unei decizii emise de Uniunea Națională a Barourilor din România.
Comisia de selecție va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:
a) Documentația de înscriere solicitată:
– Scrisoare de intenție semnată de candidat. În scrisoarea de intenție se va menționa, între altele, postul (activitatea) și sesiunea de informare, educare, constientizare (IEC) pentru care candidează (județul);
– Curriculum vitae semnat de candidat. Se va descrie experiența teoretică și practică, precum și experiența similară în derularea unor proiecte/programe/seminarii, etc.;
– Copii după documente justificative: certificate, diplome, adeverințe, referințe/scrisori de recomandare/alte documente care dovedesc îndeplinirea cerințelor de calificare solicitate.
b) Experiența profesională:, candidații trebuie să dețină calitatea de avocat definitiv și să fie înscriși pe tabloul avocaților definitivi, cu drept de exercitare a profesiei;
c) Respectarea termenului de transmitere a dosarului. Se verifică dacă dosarul (în varianta electronică și fizică) a fost primit în termenul menționat în prezenta procedură.
Nota! Comisia de evaluare își rezervă dreptul de a solicita candidaților pe parcursul evaluării și alte documente care să ateste îndeplinirea cerințelor solicitate, în cazul în care este necesară o astfel de clarificare.
Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal în care se vor menționa rezultatele selecției dosarelor depuse.
Fiecare candidat va primi un punctaj total. Selecția experților se va realiza în ordinea descrescătoare a mediei aritmetice a punctajului acordat de fiecare dintre membrii comisiei de selecție. Nu vor fi selectați candidații care obțin note mai mici de 7. În Procesul verbal de evaluare se va menționa punctajul acordat fiecărui candidat.
Criterii de departajare
În situația în care există doi sau mai mulți candidați eligibili care au candidat pentru același post, vor avea prioritate acei candidați care îndeplinesc următoarele cerințe suplimentare, în ordinea menționată:
– este înscris în Registrul de asistență juridică al Baroului/ Registrul Curatorilor speciali;
– a participat în calitate de lector/formator în activități de educație sau formare;
– deține o experiență profesională mai mare (ca avocat definitiv).
Candidații vor fi informați prin email /telefonic (la adresa de email/numărul menționat în CV) despre rezultatul procedurii de selecție (admis/respins).
ALTE INFORMATII
– Sesiunile de informare vor respecta și vor include module dedicate respectării principiilor orizontale, respectiv egalitatea de șanse și dezvoltarea durabilă.
– Materialele promoționale ce se vor distribui participanților la activități vor fi puse la dispoziția experților avocați de către Beneficiar (UNBR).
– Tematica fiecărei sesiuni va fi elaborata de către Expertul selectat pe baza materialelor transmise de către Beneficiar (UNBR) respectând cerințele proiectului dar în cadrul fiecărei sesiuni de formare experții avocați vor aborda exemple practice adaptate la specificul județului/ regiunii geografice și al participanților la sesiunile de formare.
***
30 ianuarie 2019: Miercuri, 30 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a publicat procesul-verbal privind selecția experților (avocați) în cadrul proiectului „Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, potrivit unui comunicat.
Comisia de selecție, numită în baza Deciziei emisă de Uniunea Națională a Barourilor din România, pentru selecția experților-avocați pentru activitățile 3.2. și 3.3. din Proiect, conform anunțului de selecție publicat la data de 27 decembrie 2018 este formată din:
1. Rodica Constantinovici, membru al Comisiei
2. Adrian-Mihai Hotca, membru al Comisiei
3. Veronica Morecuț, coordonator workshopuri în cadrul Proiectului, secretar al Comisiei
Depunerea candidaturilor s-a realizat în perioada 27 decembrie 2018 – 21 ianuarie 2019.
Comisia s-a întrunit în perioada 28-29 ianuarie 2019, pentru evaluarea dosarelor transmise de candidați și realizarea interviurilor candidaților admiși în etapa 1.
Comisia a constatat că au fost depuse un număr de 91 de candidaturi pentru cele 2 activități de avocați din barourile cuprinse în lista de mai jos:
Nr. crt. | Baroul |
1. | Alba |
2. | Arad |
3. | Argeș |
4. | Bacău |
5. | Bihor |
6. | Botoșani |
7. | Brașov |
8. | Brăila |
9. | București |
10. | Buzău |
11. | Calarasi |
12. | Caras Severin |
13. | Cluj |
14. | Constanța |
15. | Covasna |
16. | Dâmbovița |
17. | Dolj |
18. | Galați |
19. | Giurgiu |
20. | Gorj |
21. | Harghita |
22. | Hunedoara |
23. | Ialomița |
24. | Iași |
25. | Ilfov |
26. | Maramureș |
27. | Mureș |
28. | Neamt |
29. | Prahova |
30. | Suceava |
31. | Tulcea |
32. | Vaslui |
33. | Vâlcea |
34. | Vrancea |
În urma evaluării dosarelor, conform condițiilor de calificare indicate în anunț, s-a constatat că următorii avocați nu îndeplinesc condițiile de vechime („5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv”), motiv pentru care dosarele au fost respinse, urmând a fi avute în vedere pentru etape ulterioare ale Proiectului, cum ar fi educația juridică în școli.
Nume și prenume | Baroul în care este înscris avocatul | Observații |
Mărginean Mihaela Claudia | Alba | Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv |
Mușat Cristian-Ionuț | București | Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv |
Murea Marius | Buzău | Lipsă vechime 5 ani de la dobândirea calității de avocat definitiv |
De asemenea, pentru 3 candidaturi care îndeplinesc condițiile tehnice dar care întrunesc un punctaj inferior, s-a întocmit o listă de rezervă în cazul în care unul dintre avocații selectați ar fi în imposibilitate de participare.
Nume și prenume | Baroul în care este înscris avocatul | Poziția pentru care s-a candidat | Punctaj |
Florea Isabela Simona | București | Toate activitățile de la 3.2Toate activitățile de la 3.3 | 8,5 |
Ilicea Eugeniu-Florin | Constanța | nespecificat | 8,5 |
Răducanu Augustin | Dâmbovița | Expert-avocat cu expertiza în drept civil | 8,5 |
În ceea ce privește candidații ale căror dosare au fost selectate, punctajul și repartiția pe activități rezultă din listele de mai jos, cu mențiunea că, de principiu, au fost avute în vedere opțiunile exprimate de aceștia în scrisorile de intenție. În măsura în care în cadrul interviului și-au exprimat disponibilitatea pentru desfășurarea de activități în cadrul altor barouri, aceștia au fost selectați de mai multe ori.
De asemenea, candidații selectați sunt înștiințați că, în situația în care anumite posturi devin vacante din cauze obiective, cu acordul lor prealabil, pot fi repartizați să susțină respectivele activități.
Nume si prenume | Baroul unde este înscris avocatul | Baroul unde are loc activitatea 3.2. | Punctaj activitate 3.2. |
Alunaru Cristian | Arad | Arad | 10 |
Bobârnat Radu | Vaslui | Vaslui | 10 |
Bratu Sergiu | Giurgiu | Giurgiu | 10 |
Brotac Oana | Bucuresti | Arad, Satu-Mare | 10 |
Calinic Oana Isabela | Covasna | Covasna | 9,5 |
Cehan Ancuța Irina | Vaslui | Vaslui | 10 |
Chiciu Laurențiu | Bacau | Bacău | 10 |
Chilat Magdalena | Giurgiu | Giurgiu | 9,5 |
Chilea Dragoș | Constanța | Constanța | 10 |
Chilom Ioan | Caraș-Severin | Caraș-Severin | 10 |
Ciupercă Aurelia | Ialomița | Ialomița | 10 |
Coman Angelica | Dâmbovița | Dâmbovița | 10 |
Constantin Corina | Tulcea | Tulcea | 10 |
Crisan Raluca | Alba | Alba | 9,5 |
Cristescu Ciulei Radu | Caraș-Severin | Caraș-Severin, Mehedinți | 10 |
Dinu Claudiu Constantin | Prahova | Prahova | 10 |
Doczy Rossler Eva Stefania | Harghita | Harghita | 10 |
Draganoiu Claudiu | Ialomița | Ialomița | 10 |
Fărcas Dan Iulian | Maramureș | Maramureș | 10 |
Ghencea Anca | București | București +Ilfov, Sibiu | 10 |
Ghita Daniel | Dolj | Dolj | 10 |
Gireadă Dodița Ilinca | Botoșani | Botoșani | 10 |
Goraș Simona Mihaela | Botoșani | Sălaj | 10 |
Gorea Viorel | Mures | Mureș | 10 |
Gurita Gabriel | Galați | Galați | 9,5 |
Herta Calin | Maramures | Maramureș | 10 |
Homescu Florin | Gorj | Gorj | 10 |
Ioan Stela | Constanța | Constanța | 10 |
Ioana Luminita | Argeș | Argeș | 10 |
Ispas Petruța | București | Sălaj, Buzău | 10 |
Istrate Florentina Monica | Arges | Argeș | 9,5 |
Lăpușan Moceanu Mihaela Ana | Cluj | Cluj | 10 |
Lovin Nina Otilia | București | Satu-Mare | 10 |
Lovin Serban Niculae | Ilfov | Teleorman | 10 |
Lupu Geta | Iași | Iași | 10 |
Malene Petru | Brasov | Brașov | 10 |
Marcusohn Victor | București | Galați | 10 |
Merlusca Mirela Liusiana | Neamt | Neamț | 10 |
Nanescu Cosmin | Gorj | Gorj | 10 |
Nicolae Nicoleta Laurenția | Calarasi | Călărași | 9,5 |
Oros Mariana | Bihor | Bihor | 9,5 |
Paraschiv Carmen Silvia | București | Mehedinți | 10 |
Patriche Radu | Bacau | Bacău | 10 |
Patrut Sorin Florian | Vâlcea | Vâlcea | 10 |
Popescu Aura Lucia | Dolj | Dolj | 10 |
Priescu Călin Constantin | Hunedoara | Hunedoara, Sibiu | 10 |
Puscasu Ana Viorica | Vrancea | Vrancea | 10 |
Roba Roxana Maria | Mures | Mureș | 10 |
Roca Laura | București | Brașov | 10 |
Roncioiu Cosmin Alin | Hunedoara | Hunedoara, Timiș | 10 |
Rusu Cristian | Suceava | Suceava, Bistrița-Năsăud | 10 |
Said Iulia Maria | Bihor | Bihor | 10 |
Samoila Dumitru Irinel | București | Olt | 10 |
Sandu Niculina Ancuța | Neamt | Neamț | 10 |
Saveli Andreea Madalina | București | Prahova | 10 |
Sileanu Lucia Adriana | Constanța | Brăila | 9,5 |
Sprinceana Rozalia | Vrancea | Vrancea | 9,5 |
Stoica Alina Camelia Florentina | Calarasi | Călărași | 9,5 |
Stoica Mihnea Octavian | București | Buzău | 10 |
Stroila Alina | Dâmbovița | Dâmbovița | 10 |
Stroiu Anca | București | Teleorman | 10 |
Șuhan Felix Valerian | Botoșani | Botoșani | 10 |
Șuteu Codruta | Alba | Alba | 10 |
Szabo Alina Ioana | Harghita | Harghita | 10 |
Țiț Nicolae Horia | Iași | Iași | 10 |
Tod Ramona Valeria | Cluj | Cluj | 10 |
Tudose Nicolae | Tulcea | Tulcea | 10 |
Udrea Costin Ion | Constanța | Brăila | 9,5 |
Vasile Mihaela | București | Olt, Vâlcea | 10 |
Veress Eva | Covasna | Covasna | 9,5 |
Voronca Bogdan Adrian | Suceava | Suceava, Bistrița-Năsăud | 10 |
Zaharia Mănescu Daniela | București | Timiș, București +Ilfov | 10 |
Nume si prenume | Baroul unde este înscris avocatul | Baroul unde are loc activitatea 3.3 | Punctaj activitate 3.3. |
Brănici Marius | Iasi | Bacau | 10 |
Cehan Ancuta Irina | Vaslui | Vaslui | 10 |
Chilom Ioan | Caraș Severin | Caraș Severin | 10 |
Chiriac Luminița | Iasi | Bacau | 10 |
Chirilă Cristian | Braila | Braila | 9,5 |
Corbeanu Florina | Constanța | Galați | 9,5 |
Cristescu Ciulei Radu | Caraș Severin | Caraș Severin | 10 |
Dima Daniela | Vaslui | Vaslui | 10 |
Dinu Mădălina | Bucuresti | Prahova | 10 |
Fărcas Dan Iulian | Maramures | Satu Mare, Maramures | 10 |
Giurgiu Iulia | Alba | Alba | 10 |
Gorea Viorel | Mures | Mures | 10 |
Gurița Gabriel | Galati | Galați | 9,5 |
Herta Calin | Maramures | Satu Mare, Maramures | 10 |
Homescu Florin | Gorj | Gorj | 10 |
Huluba Iuliana Cristina | Braila | Braila | 9,5 |
Lovin Nina Otilia | Bucuresti | Teleorman | 10 |
Mănescu Mirela | Ilfov | Teleorman | 10 |
Nanescu Cosmin | Gorj | Gorj | 10 |
Oros Mariana | Bihor | Bihor | 10 |
Roba Roxana Maria | Mureș | Mureș | 10 |
Rusu Cristian | Suceava | Suceava | 10 |
Said Iulia Maria | Bihor | Bihor | 10 |
Saveli Andreea Madalina | Bucuresti | Prahova | 10 |
Szabo Alina Ioana | Harghita | Bistrita Nasaud | 10 |
Tamas Ramona | Bucuresti | Bistrita Nasaud | 10 |
Varmaga Mirona | Alba | Alba | 10 |
Voronca Bogdan Adrian | Suceava | Suceava | 10 |
***
22 ianuarie 2019: Luni, 21 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a republicat calendarul estimativ prevăzut la litera a), punctul 3 (3.1.) din anunțul privind selecția experților avocați în cadrul proiectului ”Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, potrivit unui comunicat.
Calendarul estimativ republicat al celor 41 de sesiuni de formare este următorul:
Nr. crt. | Data workshop | Oraș (Barou) desfășurare workshop |
1. | 08.02.2019 | Slobozia (Ialomița) |
2. | 09.02.2019 | Alexandria (Teleorman) |
3. | 22.02.2019 | Constanța (Constanța) |
4. | 23.02.2019 | Tulcea (Tulcea) |
5. | 25.02.2019 | Brăila (Brăila) |
6. | 26.02.2019 | Galați (Galați) |
7. | 09.03.2019 | Buzău (Buzău) |
8. | 11.03.2019 | Ploiești (Prahova) |
9. | 16.03.2019 | Târgoviște (Dâmbovița) |
10. | 22.03.2019 | Pitești (Argeș) |
11. | 23.03.2019 | Râmnicu-Vâlcea (Vâlcea) |
12. | 25.03.2019 | Suceava (Suceava) |
13. | 26.03.2019 | Botoșani (Botoșani) |
14. | 27.03.2019 | Iași (Iași) |
15. | 28.03.2019 | Vaslui (Vaslui) |
16. | 29.03.2019 | Piatra-Neamț (Neamț) |
17. | 29.03.2019 | Bacău (Bacău) |
18. | 29.03.2018 | Focșani (Vrancea) |
19. | 03.05.2019 | Miercurea Ciuc (Harghita) |
20. | 04.05.2019 | Târgu-Mureș (Mureș) |
21. | 18.05.2019 | Brașov (Brașov) |
22. | 18.05.2019 | Sfântu-Gheorghe (Covasna) |
23. | 20.05.2019 | Oradea (Bihor) |
24. | 21.05.2019 | Satu-Mare (Satu-Mare) |
25. | 22.05.2019 | Zalău (Sălaj) |
26. | 23.05.2019 | Baia-Mare (Maramureș) |
27. | 24.05.2019 | Bistrița (Bistrița-Năsăud) |
28. | 25.05.2019 | Cluj (Cluj) |
29. | 10.06.2019 | Timișoara (Timiș) |
30. | 11.06.2019 | Arad (Arad) |
31. | 12.06.2019 | Reșița (Caraș-Severin) |
32. | 13.06.2019 | Drobeta Turnu Severin (Mehedinți) |
33. | 14.06.2019 | Tg. Jiu (Gorj) |
34. | 15.06.2019 | Craiova (Dolj) |
35. | 15.06.2019 | Slatina (Olt) |
36. | 17.06.2019 | Sibiu (Sibiu) |
37. | 18.06.2019 | Alba-Iulia (Alba) |
38. | 19.06.2019 | Deva (Hunedoara) |
39. | 20.06.2019 | Călărași (Călărași |
40. | 21.06.2019 | Giurgiu (Giurgiu) |
41. | 26.06.2019 | București (București și Ilfov) |
***
15 ianuarie 2019: Marți, 15 ianuarie 2019, Uniunea Națională a Barourilor din România a anunțat prelungirea până la data de 21 ianuarie 2019, ora 12.00 a termenului de depunere a dosarelor de candidatură pentru pozițiile de lectori solicitate în cadrul anunțului publicat la 27 decembrie 2018, potrivit unui comunicat.
***
28 decembrie 2018: Joi, 27 decembrie 2018, Uniunea Națională a Barourilor din România a publicat anunțul de selecție a experților (avocați) în cadrul proiectului ”Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS.”
:: Anunțul
Iată textul integral:
„ANUNȚ SELECȚIE EXPERȚI (AVOCAȚI)
În cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS
1. INFORMAȚII GENERALE
UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA, în calitate de Beneficiar implementează începând cu data de 22.06.2018, în parteneriat cu Fundația Centrul de Resurse Juridice (partener), proiectul “Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS”, contract de finanțare nr. 153/22.06.2018, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă; Axa prioritară 2: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente; Obiectivul specific 2.3: Asigurarea unei transparențe și integrități sporite la nivelul sistemului judiciar în vederea îmbunătățirii accesului și a calității serviciilor furnizate la nivelul acestuia.
2. OBIECTIVELE PROIECTULUI
2.1. Obiectivul general al proiectul îl reprezintă îmbunătăţirea accesului cetăţenilor la justiţie (în special pentru categoriile aparţinând grupurilor vulnerabile) prin informare-conştientizare în rândul cetăţenilor și prin creşterea calităţii serviciilor furnizate de către autorităţile centrale și locale ca urmare a promovării formării continue a avocaților și specialiștilor din domeniul social și a inter-disciplinarităţii în abordarea cazurilor.
2.2. Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
– Obiectiv specific nr. 1: Creșterea accesului la justiţie al cetăţenilor prin derularea de campanii naţionale de informare și educaţie juridică în rândul a peste 6000 de tineri (elevi și studenți).
– Obiectiv specific nr. 2: Îmbunătățirea serviciilor și asistentei juridice oferite cetăţenilor prin formarea a cel puţin 210 de angajaţi DGASPC și SPAS la nivel naţional, în vederea alcătuirii de echipe multidisciplinare (avocați, jurişti, asistent social, psiholog) care să răspundă nevoilor cetăţenilor cu privire la accesul la justiție.
– Obiectiv specific nr. 3: Îmbunătățirea serviciilor juridice puse la dispoziţia cetăţenilor, inclusiv a categoriilor vulnerabile prin crearea unor resurse de învăţare și formarea a aprox. 1400 de profesionişti din domeniul juridic (avocați și personal din cadrul administraţiei publice cu atribuţii în legătură cu activitatea sistemului judiciar) pentru implementarea Noilor Coduri fundamentale (penal, procedură penală, civil, procedură civilă).
– Obiectiv specific nr. 4: Îmbunătățirea cadrului legislativ în vederea creşterii accesului la justiţie al categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile prin elaborarea de propuneri de modificare în vederea îmbunătăţirii asistenţei juridice și accesului la justiţie.
2.3 Principalele rezultate așteptate ale proiectului
Proiectul contribuie la îndeplinirea rezultatului de program: ”Grad crescut de acces la justiţie al cetăţenilor prin derularea de campanii de informare/educaţie juridică și oferirea de servicii suport, inclusiv de asistenţă juridică, puse la dispoziţia cetăţenilor” prin următoarele rezultate așteptate, stabilite la nivel de proiect:
– Rezultat proiect 1: Realizarea unei campanii privind educaţia juridică în rândul tinerilor din 6 centre universitare (educaţie juridică pentru studenţii la asistenţă socială, sociologie, psihologie, poliţie, cu privire la drepturile cetăţenilor și accesul la justiție).
– Rezultat proiect 2: Îmbunătățirea serviciilor și a asistentei juridice oferite de DGASPC/SPAS și avocați prin crearea de echipe multidisciplinare non-formale în beneficiul grupurilor vulnerabile (avocat, jurişti, asistent social, psiholog).
– Rezultat proiect 3: Crearea unor resurse de învăţare pentru profesionişti din domeniul juridic, cu precădere avocați din carul barourilor, cu atribuţii în legătură cu funcţionarea Serviciilor de Asistenţă Juridică și personal din cadrul administraţiei publice cu atribuţii în legătură cu activitatea sistemului judiciar, în vederea îmbunătăţirii serviciilor acordate de aceștia și creşterii accesului la justiţie al cetăţenilor ce aparţin categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile.
– Rezultat proiect 4: Îmbunătăţirea cadrului legislativ în vederea creşterii accesului la justiţie al categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile prin elaborarea de propuneri de modificare a manierei în care se acordă asistență juridică din oficiu şi pentru încurajarea efectivă a avocaturii pro bono în beneficiul categoriilor defavorizate/grupurilor vulnerabile.
3. PROCEDURA DE SELECȚIE A EXPERȚILOR COOPTAȚI DE UNIUNEA NAȚIONALĂ A BAROURILOR DIN ROMÂNIA PENTRU REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR DE FORMARE DIN PROIECT (ACTIVITATEA 3.2 ȘI ACTIVITATEA 3.3)
3.1. INFORMAȚII GENERALE
Conform cererii de finanțare, activitățile care vor conduce la atingerea rezultatelor amintite se vor realiza cu aportul unor experți– avocați lectori INPPA, ce urmează a fi selectați în baza prezentei Proceduri de selecție.
În vederea realizării obiectivelor propuse și atingerii rezultatelor stabilite, în cadrul proiectului sunt prevăzute următoarele activități pentru care este necesară selectarea de experți – avocați lectori:
a). Organizarea a 41 sesiuni de formare dedicate avocatilor (activitatea 3.2. din proiect).
Se vor organiza 41 de sesiuni de formare (cate o sesiune de formare în fiecare județ+ Mun. Bucuresti) cu o durata de o zi, 8 ore/workshop.
Grupul țintă: avocați
Sesiunile de formare vor acoperi în principal următoarele teme:
– tratarea reglementarilor privitoare sau cu incidenta în facilitarea accesului la justiție a cetățenilor, inclusiv grupuri vulnerabile, din perspectiva noilor coduri (Noul Cod Civil, Noul Cod de Procedura Civila/ Noul Cod Penal, Noul Cod de procedura Penala);
– analiza acestor modificări din perspectiva jurisprudențială;
– ajutorul public judiciar și asistența judiciară în materie penală – standarde de calitate și importanţa acestora din perspectiva accesului la justiţie.
Rezultatul așteptat în urma derulării celor 41 de workshop-uri – peste 1.000 de avocați formați la nivel național pentru îmbunătățirea modalității de acordare a asistenței juridice acordate cetățenilor (inclusiv grupuri vulnerabile).
La fiecare workshop vor participa câte 2 experți – lectori avocați.
Calendarul estimativ al celor 41 de sesiuni de formare este următorul:
Nr. crt. | Data workshop | Oraș desfășurare workshop |
1. | 30.01.2019 | București |
2. | 31.01.2019 | Giurgiu |
3. | 02.02.2019 | Călărași |
4. | 08.02.2019 | Ialomița |
5. | 09.02.2019 | Teleorman |
6. | 22.02.2019 | Constanța |
7. | 23.02.2019 | Tulcea |
8. | 25.02.2019 | Brăila |
9. | 26.02.2019 | Galați |
10. | 09.03.2019 | Buzău |
11. | 11.03.2019 | Prahova |
12. | 16.03.2019 | Dâmbovița |
13. | 16.03.2019 | Argeș |
14. | 23.03.2019 | Vâlcea |
15. | 25.03.2019 | Suceava |
16. | 26.03.2019 | Botoșani |
17. | 27.03.2019 | Iași |
18. | 28.03.2019 | Vaslui |
19. | 29.03.2019 | Neamț |
20. | 29.03.2019 | Bacău |
21. | 29.03.2018 | Vrancea |
22. | 03.05.2019 | Harghita |
23. | 04.05.2019 | Mureș |
24. | 18.05.2019 | Brașov |
25. | 18.05.2019 | Covasna |
26. | 20.05.2019 | Bihor |
27. | 21.05.2019 | Satu-Mare |
28. | 22.05.2019 | Sălaj |
29. | 23.05.2019 | Maramureș |
30. | 24.05.2019 | Bistrița |
31. | 25.05.2019 | Cluj |
32. | 10.06.2019 | Timișoara |
33. | 11.06.2019 | Arad |
34. | 12.06.2019 | Caraș Severin |
35. | 13.06.2019 | Mehedinți |
36. | 14.06.2019 | Gorj |
37. | 15.06.2019 | Dolj |
38. | 15.06.2019 | Olt |
39. | 17.06.2019 | Sibiu |
40. | 18.06.2019 | Alba Iulia |
41. | 19.06.2019 | Hunedoara |
Pentru derularea activității 3.2. din proiect va fi selectat un număr de 82 de experți (preferabil 2 avocați-lectori din fiecare județ), experți în unul dintre domeniile de competență profesională solicitate (drept civil, drept penal, ajutorul public judiciar și asistența judiciară în materie penală).
b). Organizarea a 15 sesiuni de formare multidisciplinare dedicate avocaților, specialiștilor DGASPC/SPAS, pe tema directivei 2012/29/UE și a legislației anti-discriminare (Activitatea 3.3. din proiect).
Durata fiecărei sesiuni multidisciplinare va fi de 16 ore (2 zile /sesiune).
Sesiunile de formare multidisciplinare au două obiective:
– Creșterea nivelului de educație juridică și conștientizare a personalului DGASPC/SPAS care oferă servicii unor categorii defavorizate cu privire la drepturi și mecanisme administrative și juridice de protecție a drepturilor persoanelor vulnerabile în vederea unei adecvate reprezentări a intereselor beneficiarilor DGASPC/SPAS;
– Stabilirea unor canale de comunicare și cooperare între avocați și personalul DGASPC/SPAS pentru a creste accesul real la justiție prin îmbunătățirea calității asistenței juridice acordată categoriilor defavorizate.
Sesiunile de formare multidisciplinare se vor organiza în următoarele judeţe: Bihor, Satu Mare, Maramureş, Suceava, Bistriţa Năsăud, Alba, Mureş, Bacău, Vaslui, Galaţi, Caraș-Severin, Gorj, Prahova, Brăila, Teleorman.
Calendarul estimativ al celor 15 sesiuni de formare multidisciplinare este următorul:
Nr. Crt. | Data workshop | Oraș desfășurare workshop |
1. | 30.01.2019 | București |
2. | 31.01.2019 | Giurgiu |
3. | 02.02.2019 | Călărași |
4. | 08.02.2019 | Ialomița |
5. | 09.02.2019 | Teleorman |
6. | 22.02.2019 | Constanța |
7. | 23.02.2019 | Tulcea |
8. | 25.02.2019 | Brăila |
9. | 26.02.2019 | Galați |
10. | 09.03.2019 | Buzău |
11. | 11.03.2019 | Prahova |
12. | 16.03.2019 | Dâmbovița |
13. | 16.03.2019 | Argeș |
14. | 23.03.2019 | Vâlcea |
15. | 25.03.2019 | Suceava |
Grupul țintă vizat pentru cele 15 sesiuni de formare multidisciplinare este alcătuit din
– avocați, în special avocați înscriși pe liste de curator judiciar și personalul angajat al barourilor cu atribuții în funcționarea Serviciilor de Asistență Juridică, inclusiv avocați înscriși în Registrele de asistență judiciară ale barourilor (avocați din oficiu);
– personal din cadrul Direcțiilor Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului și ai Serviciilor Publice de Asistență Socială cu atribuții în legătură cu sistemul judiciar (consilieri juridici, psihologi, asistenți sociali, manageri de caz).
La fiecare dintre cele 15 sesiuni multidisciplinare din partea UNBR vor participa câte 2 experți avocați lectori care vor susține workshop-urile împreună cu alți 2 experți desemnați /selectați de partenerul din proiect, Fundația Centrul de Resurse Juridice.
Pentru cele doua activități din proiect, menționate la punctele a) și b) din prezentul articol, se vor selecta un număr total de 112 experți avocați, respectiv:
Nr. crt. | Denumire poziție | Nr. poziții disponibile | Nr. estimative de ore alocate/sesiune de formare | Nr. de sesiuni de formare |
1 | Expert-avocat cu expertiza în drept civil/ drept penal/ ajutorul public judiciar/asistența judiciară în materie penală | 82 experți | 20 ore/lector /workshop (8 ore pentru pregătire, 8 – ore susținere sesiune formare și 4 ore raportare și feedback, Total: 2 lectori*20 ore = 40 ore/workshop. | 41 (câte o sesiune de formare în fiecare județ + Mun. București) menționate la 3.1. lit. a). |
2 | Expert-avocat | 30 experți | 20 ore /sesiune de 2 zile: 4 ore pregătire și 16 formare efectiva | 15 sesiuni în județele menționate la 3.1. lit. b). |
3.2. ETAPELE PROCEDURII DE SELECȚIE
Selectarea avocaților lectori se va realiza în doua etape:
a) ETAPA I. EVALUAREA DOSARELOR TRANSMISE DE CANDIDAȚI.
Pot candida pentru unul sau mai multe (în măsura în care calendarul permite) dintre posturile de experți disponibile în cadrul proiectului Program de educație și asistență juridică pentru îmbunătățirea accesului cetățenilor la justiție – JUST ACCESS, doar avocați definitivi, lectori INPPA/avocați înscriși în Registrele de asistență judiciară ale Barourilor sau în listele curatorilor speciali.
Persoanele interesate vor transmite pe adresa de email justa @ unbr.ro, cel târziu până la data de 15 ianuarie 2019, următoarele documente, organizate într-un folder (dosar în format electronic):
– Scrisoare de intenție;
– Curriculum vitae;
– Documente justificative privind pregătirea profesională și experiența practică.
Comunicările efectuate pe adresa de email indicată vor avea obligatoriu, la linia SUBIECT mențiunea – CANDIDATURA LECTOR JUST ACCESS.
Dosarele conținând documentele transmise electronic vor fi transmise și în format fizic (printat) pe adresa Uniunii Naționale a Barourilor din România din Mun. București, Splaiul Independenței nr. 5, sector 5.
Nu vor fi luate în considerare documentele transmise fizic dar care nu au fost incluse și în dosarul transmis electronic până la data anterior menționată.
Nerespectarea termenului de depunere a tuturor documentelor în forma solicitată va conduce automat la respingerea candidaturii.
Notă! Vor fi excluși din procedura de selecție avocații care înregistrează restante la plata taxelor și contribuțiilor profesionale datorate conform legii.
Evaluarea dosarelor se va realiza de către o comisie numită în baza unei decizii emise de Uniunea Națională a Barourilor din România.
Comisia de selecție va evalua, pe baza documentației transmise, admisibilitatea candidaturilor sub aspectul îndeplinirii următoarelor cerințe:
a) Documentația de înscriere solicitată:
– Scrisoare de intenție semnată de candidat. În scrisoarea de intenție se va menționa, între altele, postul (activitatea) pentru care candidează precum și workshop-ul/workshop-urile alese;
– Curriculum vitae semnat de candidat. Se va descrie experiența teoretică și practică, precum și experiența similară în derularea unor proiecte/programe/seminarii, etc.;
– Copii după documente justificative: certificate, diplome, adeverințe, referințe/scrisori de recomandare/alte documente care dovedesc îndeplinirea cerințelor de calificare solicitate.
b) Experiența profesională: se solicită experiență de minim 5 ani ca avocat definitiv;
c) Experiența similară: se solicită cel puțin o participare în calitate de speaker/lector/expert în cadrul unor conferințe/seminarii/ proiecte similar, etc. în domeniul de specialitate cerut;
d) Respectarea termenului de transmitere a dosarului. Se verifică dacă dosarul (în varianta electronică și fizică) a fost primit în termenul menționat în prezenta procedură.
Nota! Comisia de evaluare își rezervă dreptul de a solicita candidaților pe parcursul evaluării și alte documente care să ateste îndeplinirea cerințelor solicitate, în cazul în care este necesară o astfel de clarificare.
După prima etapă, Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal în care se vor menționa rezultatele selecției dosarelor depuse.
b) ETAPA II. INTERVIU
Candidații declarați “admiși” vor fi invitați în cea de-a două etapă, care va consta în susținerea unui interviu care poate avea loc la sediul UNBR sau poate fi susținut prin mijloace moderne de comunicare la distanță. Interviurile vor avea loc în perioada 21-23 ianuarie 2019.
În cadrul interviului discuțiile se vor axa pe următoarele aspecte:
– experiența profesională ca lector;
– capacitățile și abilitățile candidatului de a susține sesiunea de formare: vor fi analizate nivelul/capacitatea de comunicare și relaționare în lucrul cu profesioniști în domeniului dreptului/specialiști în domeniul asistenței sociale;
– abilitățile de planificare/organizare/evaluare, capacitatea de sinteză și transmitere a informației;
Fiecare candidat va primi un punctaj total. Selecția experților se va realiza în ordinea descrescătoare a mediei aritmetice a punctajului acordat de fiecare dintre membrii comisiei de selecție. Nu vor fi selectați candidații care obțin note mai mici de 7. Comisia de selecție va întocmi un Proces verbal de evaluare în care se va menționa punctajul acordat.
3.3. Selecția finală. Criterii de departajare
În situația în care există doi sau mai mulți candidați eligibili care au candidat pentru același post, vor avea prioritate acei candidați care îndeplinesc următoarele cerințe suplimentare, în ordinea menționată:
– este înscris în Registrul de asistență juridică al Baroului/ Registrul Curatorilor speciali;
– a participat în calitate de lector/formator în cadrul unui proiect cu finanțare nerambursabilă;
– deține o experiență profesională mai mare în domeniul de specialitate cerut.
Candidații vor fi informați prin email /telefonic (la adresa de email/numărul menționat în CV) despre rezultatul procedurii de selecție (admis/respins).
4. ALTE INFORMAȚII
– Activitățile de formare vor respecta și vor include module dedicate respectării principiilor orizontale, respectiv egalitatea de șanse și dezvoltarea durabilă.
– Metodologia de formare va fi pusă la dispoziția experților avocați de către Beneficiar (UNBR) dar, în cadrul fiecărei sesiuni de formare experții lectori vor aborda exemple practice adaptate la specificul județului/ regiunii geografice și al participanților la sesiunile de formare;
– Experții avocați selectați vor avea asigurate toate costurile privind cazarea și masa, transportul intern și vor beneficia de un onorariu stabilit în conformitate cu bugetul proiectului, în cuantum brut de 140 lei/ora.”
- Flux integral: www.juridice.ro/feed
- Flux secţiuni: www.juridice.ro/*url-sectiune*/feed
Pentru suport tehnic contactaţi-ne: tehnic@juridice.ro