BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalIPTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti
D&B DAVID SI BAIAS
Print Friendly, PDF & Email

Ordinul președintelui ANAF privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către ANAF

21.01.2019 | JURIDICE.ro

În Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 41 din data de 16 ianuarie 2019, a fost publicat Ordinul nr. 3369/2018 pentru modificarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către Agenția Națională de Administrare Fiscală.

Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 4 alineatul (3), litera b) se abrogă.
2. La articolul 4 alineatul (3), litera c) se modifică și va avea următorul cuprins: prin decizie a conducătorului direcției generale regionale a finanțelor publice, la nivelul fiecărei administrații județene a finanțelor publice din cadrul regiunii se constituie comisia de selecție a practicienilor în insolvență pentru contribuabilii mici și mijlocii, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligații fiscale mai mici de 10.000.000 lei. Comisia va fi constituită din:
– șeful de administrație adjunct – colectare – președinte;
– șeful de administrație adjunct – inspecție fiscală – membru titular;
– șeful serviciului/biroului juridic al administrației județene a finanțelor publice (AJFP) – membru titular,
iar secretariatul este asigurat de reprezentantul compartimentului procedura insolvenței și lichidări sau de un reprezentant al serviciului/biroului juridic. Membrii supleanți sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular.

Intrarea în vigoare: 16 ianuarie 2019


Aflaţi mai mult despre , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, vă rugăm să citiţi Politica noastră şi Condiţiile de publicare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important
Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile publicate sub numele real care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


 Abonare newsletter | Corporate | Membership

.