BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalIPTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti
D&B DAVID SI BAIAS
Print Friendly, PDF & Email

Ordinul președintelui ANAF privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către ANAF

21.01.2019 | JURIDICE.ro
Abonare newsletter

În Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 41 din data de 16 ianuarie 2019, a fost publicat Ordinul nr. 3369/2018 pentru modificarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către Agenția Națională de Administrare Fiscală.

Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 4 alineatul (3), litera b) se abrogă.
2. La articolul 4 alineatul (3), litera c) se modifică și va avea următorul cuprins: prin decizie a conducătorului direcției generale regionale a finanțelor publice, la nivelul fiecărei administrații județene a finanțelor publice din cadrul regiunii se constituie comisia de selecție a practicienilor în insolvență pentru contribuabilii mici și mijlocii, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligații fiscale mai mici de 10.000.000 lei. Comisia va fi constituită din:
– șeful de administrație adjunct – colectare – președinte;
– șeful de administrație adjunct – inspecție fiscală – membru titular;
– șeful serviciului/biroului juridic al administrației județene a finanțelor publice (AJFP) – membru titular,
iar secretariatul este asigurat de reprezentantul compartimentului procedura insolvenței și lichidări sau de un reprezentant al serviciului/biroului juridic. Membrii supleanți sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular.

Intrarea în vigoare: 16 ianuarie 2019

Abonare newsletter

Aflaţi mai mult despre , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicăm şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro, vă rugăm să citiţi Politica noastră şi Condiţiile de publicare.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

CariereCărţiEvenimenteProfesioniştiRomanian Lawyers Week