Dreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilCyberlaw
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
 
Dreptul muncii
ConferinţeDezbateriCărţiProfesionişti
SAVESCU & ASOCIATII
 
Print Friendly, PDF & Email

Modificarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru numirea în funcție a inspectorilor judiciari
09.04.2019 | JURIDICE.ro


În Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 255 din data de 3 aprilie 2019, a fost publicat Ordinul nr. 62/2019 pentru modificarea Ordinului inspectorului-șef al Inspecției Judiciare nr. 131/2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru numirea în funcție a inspectorilor judiciari.

Regulamentul se modifică după cum urmează:

1. La articolul 4 alineatul (1), litera b) se modifică și va avea următorul cuprins:

b) comisia de elaborare a subiectelor și corectare a lucrărilor pentru testarea scrisă, denumită în continuare comisia pentru subiecte și corectare;

2. La articolul 4 alineatul (1), litera c) se abrogă.

3. La articolul 4 alineatul (1), litera d) se modifică și va avea următorul cuprins:

d) comisia de soluționare a contestațiilor privind baremul de notare a lucrărilor la testarea scrisă și rezultatul obținut la această testare, denumită în continuare comisia pentru contestații;

4. Articolul 10 se modifică și va avea următorul cuprins:

Art. 10. – 
Comisia pentru subiecte și corectare, precum și comisia pentru contestații sunt formate din câte 3 membri titulari, desemnați dintre inspectorii judiciari. Activitatea fiecărei comisii este coordonată de un președinte, desemnat prin ordinul de constituire dintre membrii titulari ai acesteia.

5. Articolul 12 se abrogă.

6. Articolul 13 se modifică și va avea următorul cuprins:

Art. 13. –
Comisia pentru contestații soluționează contestațiile la baremul de notare a lucrărilor scrise, adoptă baremul definitiv și stabilește rezultatul definitiv obținut la testarea scrisă.

7. La articolul 14, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:

(1) Comisia pentru interviu este alcătuită din inspectorul-șef, directorii direcțiilor de inspecție și un psiholog cu rol consultativ, desemnat prin ordin al inspectorului-șef. Activitatea comisiei este coordonată de inspectorul-șef.

8. La articolul 17, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins:

(4) După finalizarea verificărilor se întocmește un raport care se transmite comisiei de organizare, împreună cu dosarul lucrării de inspecție corespunzătoare. Structura raportului este prevăzută în anexa nr. 2.

Ori de câte ori în cuprinsul regulamentului prevăzut la art. I se face referire la „comisia pentru subiecte”, prin aceasta se înțelege „comisia pentru subiecte și corectare”.

Intrarea în vigoare: 3 aprilie 2019.

Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Aflaţi mai mult despre , , ,
JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill pentru facturare.

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

CariereEvenimenteProfesioniştiRLWCorporate