Secţiuni » Jurisprudenţă
JurisprudenţăCEDOCJUECCRÎCCJJurisprudenţă curentă ÎCCJ / Dezlegarea unor chestiuni de drept / Recurs în interesul legii
Curţi de apelTribunaleJudecătorii
Curtea Constituţională
DezbateriCărţiProfesionişti
Marieta SAFTA


Conf. univ. dr. Marieta SAFTA
PLATINUM+ PLATINUM Signature     

PLATINUM ACADEMIC
GOLD                       

VIDEO STANDARD
BASIC





CCR. Obiecție de neconstituționalitate a Legii pentru modificarea unor acte normative în domeniul ordinii și siguranței publice. Decizia
18.09.2019 | JURIDICE.ro

Miercuri, 18 septembrie 2019, Plenul Curții Constituționale, învestit în temeiul art. 146 lit. a) teza întâi din Constituție și al art. 11 alin. (1) lit. A. a) și art. 15 din Legea nr. 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, a luat în dezbatere, în cadrul controlului anterior promulgării, 0biecţia de neconstituţionalitate a Legii pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul ordinii și siguranței publice, potrivit unui comunicat.

În urma deliberărilor, Curtea Constituțională, cu unanimitate de voturi în ceea ce privește dispozițiile art. II pct. 8 [cu referire la art. 321 alin. (5), art. 322 alin. (1) lit. a) și b), art. 323 alin. (1) lit. a) și alin. (2), art. 324 alin. (1) lit. a) și b), art. 329 alin. (2) și (4) și art. 3212 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române], art. II pct. 16 [cu referire la art. 392 alin. (1) lit. b) și alin. (2) lit. a) din Legea nr. 218/2002], și art. III pct. 4 [cu referire la art. 271 alin. (5), art. 272 alin. (1) lit. a) și b), art. 273 alin. (1) lit. a) și alin. (2) și art. 274 alin. (1) lit. a) și b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 104/2001 privind organizarea și funcționarea Poliției de Frontieră Române] și cu majoritate de voturi în ceea ce privește art. II pct. 12 (cu referire la art. 351 din Legea nr. 218/2002) din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul ordinii și siguranței publice:

a respins obiecţia de neconstituţionalitate și a constatat că dispozițiile art. II pct. 8 [cu referire la art. 321 alin. (5), art. 322 alin.(1) lit. a) și b), art. 323 alin. (1) lit. a) și alin. (2), art. 324 alin. (1) lit. a) și b), art. 329 alin. (2) și (4) și art. 3212 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române], art. II pct. 12 (cu referire la art. 351 din Legea nr. 218/2002), art. II pct. 16 [cu referire la art. 392 alin. (1) lit. b) și alin. (2) lit. a) din Legea nr. 218/2002], și art. III pct. 4 [cu referire la art. 271 alin. (5), art. 272 alin. (1) lit. a) și b), art. 273 alin. (1) lit. a) și alin. (2) și art. 274 alin. (1) lit. a) și b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 104/2001 privind organizarea și funcționarea Poliției de Frontieră Române] din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul ordinii și siguranței publice sunt constituționale în raport cu criticile formulate.

Decizia este definitivă și general obligatorie și se comunică Președintelui României.


Aflaţi mai mult despre , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill JURIDICE gratuit pentru studenţi

Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi [Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET]


Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.