Secţiuni » Arii de practică » Business » Fiscalitate
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti

Procedura de anulare a obligațiilor de plată accesorii în cazul obligațiilor bugetare restante administrate de instituțiile publice finanțate prin bugetul SGG
14.11.2019 | JURIDICE.ro

Secţiuni: Content, Fiscalitate, Lege 9, Monitorul Oficial al României
JURIDICE - In Law We Trust

În Monitorul Oficial nr. 912 din 12 noiembrie 2019, a fost publicată Procedura de anulare a obligațiilor de plată accesorii potrivit art. 33 din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, din 1 noiembrie 2019.

Astfel, Procedura este aplicabilă instituțiilor publice finanțate prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.

Procedura prevede condițiile care trebuie îndeplinite de debitor pentru aprobarea anulării accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale:
– 
sunt stinse toate obligațiile bugetare principale restante la 31 decembrie 2018 inclusiv, administrate de Secretariatul General al Guvernului, prin orice modalitate prevăzută de lege, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, dar nu mai târziu de 16 decembrie 2019 inclusiv
– sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de lege toate obligațiile bugetare principale și accesorii față de Secretariatul General al Guvernului cu termene de plată cuprinse între data de 1 ianuarie 2019 și 16 decembrie 2019 inclusiv, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor
– debitorul să aibă depuse toate raportările financiar-bugetare prevăzute de lege către Secretariatul General al Guvernului, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor
– debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor cel mai târziu până la data de 16 decembrie 2019, sub sancțiunea decăderii.

Procedura de anulare propriu-zisă include următoarele etape:
– debitorii solicită anularea obligațiilor de plată accesorii, în baza unei cereri de anulare a accesoriilor, depusă la registratura Secretariatului General al Guvernului sau comunicată prin poștă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire
– în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a accesoriilor, Secretariatul General al Guvernului analizează cererea și emite (sau respinge) decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii.
* Forma deciziei de anulare este prevăzută la Anexa 1 a Procedurii.

Cuvinte cheie: , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice

JURIDICE CORPORATE
JURIDICE MEMBERSHIP
Juristi
JURIDICE pentru studenti









Subscribe
Notify of

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

Secţiuni        Selected     Noutăţi     Interviuri        Arii de practică        Articole     Jurisprudenţă     Legislaţie        Cariere     Evenimente     Profesionişti