Secţiuni » Arii de practică
BusinessAchiziţii publiceAfaceri transfrontaliereAsigurăriBankingConcurenţăConstrucţiiCorporateComercialCyberlawEnergieFiscalitateFuziuni & AchiziţiiGamblingHealth & PharmaInfrastructurăInsolvenţăMedia & publicitatePiaţa de capitalProprietate intelectualăTelecom
ProtectiveData protectionDreptul familieiDreptul munciiDreptul sportuluiProtecţia consumatorilorProtecţia mediului
LitigationArbitrajContencios administrativContravenţiiDrept penalMediereProcedură civilăRecuperare creanţe
Materii principale: CyberlawDreptul Uniunii EuropeneDrept constituţionalDrept civilProcedură civilăDrept penalDreptul muncii
Concurenţă
DezbateriCărţiProfesionişti
 
Print Friendly, PDF & Email

Consiliul Concurenței supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing pentru a prelua benzinăriile ART Petrol
03.12.2019 | JURIDICE.ro

Luny, 2 decembrie 2019, Consiliul Concurenței a lansat în dezbatere publică propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing în vederea înlăturării îngrijorărilor concurențiale identificate în contextul preluării a opt stații de distribuție carburanți de la compania ART Petrol, potrivit unui comunicat.

În urma analizei efectelor acestei tranzacții, autoritatea de concurentă a constatat că operațiunea poate conduce la consolidarea unei poziții dominante pe piața comercializării cu amănuntul de carburanți, în patru dintre cele opt piețe locale analizate, respectiv: București, Slobozia (Jud. Ialomița), Potlogi (Jud. Dâmbovița), Alexandria (Jud. Teleorman).

Angajamentele propuse de OMV Petrom Marketing, pentru a elimina îngrijorările Consiliului Concurenței cu privire la reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor, constau în vânzarea a patru stații de distribuție carburanți, împreună cu activele care contribuie la funcționarea curentă a acestora: în prezent, trei sunt operate de către Art Petrol (SDC Slobozia, SDC Potlogi, SDC Vasile Lascăr din București) și una de OMV Petrom Marketing, în orașul Alexandria (SDC0 Petrom 2 Alexandria).

De asemenea, OMV Petrom Marketing s-a angajat ca, pentru o perioadă de zece ani, să nu preia controlul asupra activității vreunei stații de distribuție de carburanți supusă vânzării.

Conținutul angajamentelor formulate de OMV Petrom Marketing sunt publicate pe pagina de internet a autorității de concurență.


Aflaţi mai mult despre , , ,

Puteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!







JURIDICE.ro utilizează şi recomandă SmartBill
JURIDICE GOLD pentru studenţi foarte buni, free
Newsletter JURIDICE.ro
Youtube JURIDICE.ro
Instagram JURIDICE.ro
Facebook JURIDICE.ro
LinkedIn JURIDICE.ro

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.