« Flux noutăţi
JURIDICE.ro
JURIDICE

Alexandru Drăgan: SARTO a luat naştere din pasiunea pentru frumos, elegant, comod şi dichisit
23.03.2020 | Alina MATEI

JURIDICE - In Law We Trust Video juridice
Alina Matei

Alina Matei

Alexandru Drăgan

Alexandru Drăgan

Alina Matei: Mulțumesc, Alex, pentru timpul acordat cititorilor JURIDICE.ro. O să te rog să ne spui care a fost viața ta înainte de SARTO și cum a început să prindă viață SARTO.

Alexandru Drăgan: Cu drag, mulţumim şi noi.

Viaţa înainte de SARTO a fost simplă şi frumoasă, cu tentative antreprenoriale şi perioade de lucru la proiecte dragi şi frumoase. Am lucrat preponderent în vânzări şi cam tot ce a presupus lucrul cu oamenii mi-a plăcut foarte mult.

SARTO a luat naştere din pasiunea pentru frumos, elegant, comod şi dichisit, ca o continuare firească a 2 proiecte începute şi ele tot din pasiune.

Alina Matei: Acum Alex + Matei = SARTO. Ești mulțumit de evoluția SARTO?

Alexandru Drăgan: Sunt mulţumit de evoluţia SARTO şi sunt fericit că, de la an la an, am reuşit să bucurăm şi să mulţumim din ce în ce mai mulţi clienţi şi, mai mult decât atât, mulţi dintre cei ce ne-au călcat pragul prima dată au continuat să ne frecventeze şi totodată să ne recomande în cercul lor de cunoscuţi. Asta ne motivează să creştem, să ne autodepăşim.

Alina Matei: SARTO se duce spre un anume tip de bărbat sau acel anume tip de bărbat caută SARTO?

Alexandru Drăgan: Ambele. Pe de-o parte, SARTO se adresează unui bărbat care apreciează valorile echipei, precum şi serviciile şi produsele SARTO. Separat, bărbatul care îşi doreşte mai mult, fie că vorbim despre servicii, produse, concept vestimentar, reînnoire de garderobă, minus 10 kg când pune sacoul pe el sau 8 ani mai puţin faţă de vârsta din buletin când poartă un costum care i se potriveşte, vine la SARTO.

Alina Matei: Am văzut reclamele SARTO. De fapt, mi-au plăcut oamenii care erau îmbrăcați cu haine SARTO: degajau siguranță, încredere, o ușoară aroganță, permisivă din partea femeilor. 🙂 Cum se țese această imagine?

Alexandru Drăgan: Este un proces care se conturează în ani. Off the record, atitudinea din campaniile menţionate de tine este efectul unor sesiuni foto în care toată lumea se simte bine şi vine cu o contribuţie proprie la reuşita proiectului.

Alina Matei: Spre deosebire de hainele pentru femei, care uneori zăpăcesc, în cazul bărbaților, se schimbă treaba. Stilul SARTO duce cu gândul la un concept pornit nu de la inimă, ci din cap. Nu e riscant astăzi într-o lume în care stimulii și gânditul cât mai puțin sunt pe toate gardurile?

Alexandru Drăgan: Îndrăznesc să spun că noi ne concetrăm şi pe inimă şi pe cap, ca să folosesc cuvintele tale. De ce? Simplu. Pentru că un concept făcut doar din cap va avea toate specificaţiile tehnice, însă ceva îi va lipsi. Căutăm şi îndrăznesc să spun că am găsit un echilibru funcţional în ceea ce priveşte îmbinarea celor două antemenţionate: inima şi capul.

Alina Matei: Pentru a ajunge la un public cât mai mare, conceptul SARTO ce presupune?

Alexandru Drăgan: Ne face mare plăcere să aducem viziune şi bucurie în rândul cât mai multor domni, însă momentan abordăm o nişă deoarece ne-am asumat dificila misiune de a pune accentul pe calitate şi nu pe cantitate. Ne concentrăm pe cele mai bune servicii posibile, pe cele mai personalizate produse şi astfel atragem publicul care aprecieză asta.

Alina Matei: Ce faci când întâlnești bărbați care poartă SARTO și au ajuns să cumpere fără să te cunoască?

Alexandru Drăgan: Îi felicit, îi intreb ce anume le place la produsele SARTO şi stau anonim.

Alina Matei: Drumul se ține și uitându-te și la concurență?

Alexandru Drăgan: Eu sunt de părere ca e bine sa fii mai bun decât erai ieri, în primul rand. Apoi e bine să ai contact şi cu realitatea şi să iei pulsul, însă focusul trebuie să fie în ograda proprie.

Alina Matei: Femeia e ca jambonul; e mai bună dacă are puțină grăsime, scria Stendhal. Ar putea fi valabil și în cazul bărbatului, din perspectiva făcătorului de haine?

Alexandru Drăgan: Oricum ar fi bărbatul, proporţiile, culorile, ţesătura şi croiul potrivit contează mai mult decât jambon sau ne-jambon. 🙂

Alina Matei: Am putea vedea o extindere a SARTO spre alte articole? De exemplu: articole sportive?

Alexandru Drăgan: Sunt câteva direcţii vizate pe termen mediu şi lung, iar vestimentaţia ce pune accent pe apartenenţa şi unitatea unei echipe din domeniul sportiv este, cu siguranţă, o posibilă traiectorie.

Alina Matei: Să ne imaginăm cu suntem amândoi bătrâni, dar cu mintea mai limpede și plină de înțelepciune decât în acest moment, și că vorbim tot despre SARTO iar eu te întreb la câte leghe depărtare de zorzoane si lipsă de bun-gust este SARTO?

Alexandru Drăgan: Se spune că simplitatea este ultimul grad de sofisticare, iar în acest context, mai bine înlocuim leghe cu ani lumină.

Alina Matei: Spre ce ne îndreptăm în materie de modă? Se mai poate inventa în această industrie? Sau ca în drept interpretări, reinterpretări, perspective personale. Oricum pantalonii mai scurți cu glezna la vedere în cazul bărbaților mi se par o oroare…

Alexandru Drăgan: Moda e ceva îngrozitor, de aceea trebuie schimbată din 6 în 6 luni, spunea un celebru designer. Şi un mare literat spunea că nu vrea niciodată să fie la modă, căci ce e la modă, ca moda trece.

În materie de modă la nivel macro sunt 2 direcţii interesante, una este ciclicitatea, aducerea din trecut şi reinterpretarea contemporană şi a doua este tech-ul în design vestimentar.

Alina Matei: Și mai am o curiozitate, te rog: butonii pe care ar trebui să îi poarte bărbații la anumite cămăși. Nu sunt incomozi?

Alexandru Drăgan: Nu. Mai ales după ce te obişnuieşti cu ei.

Alina Matei: Câte ore muncești pe zi și noapte?

Alexandru Drăgan: Între 10-15 ore.

Alina Matei: Un mesaj, te rog, pentru cititorii J.

Alexandru Drăgan: Felicitări pentru că citiţi JURIDICE.ro.

Alina Matei: Mulțumesc pentru că ai stat de vorbă cu mine.

Alexandru Drăgan: Cu drag, mulţumim pentru întrebările curajoase. 🙂

Cuvinte cheie: , , , ,
Secţiuni/categorii: Interviuri, JURIDICE.ro, SELECTED TOP LEGAL

Pentru toate secţiunile JURIDICE.ro click aici
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează şi recomandă SmartBill

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD