
Sâmbătă, 16 mai 2020, Facultatea de Drept, Universitatea din București a informat că pe perioada stării de alertă, începând cu data de 15 mai, activitățile administrative care presupun relația cu publicul se vor desfășura de luni până joi, între orele 12-15, iar vinere în intervalul orar 12-13:30, potrivit unui comunicat.
În acest sens, toate solicitările de natură administrativă vor fi transmise în prealabil prin e-mail la adresa informatii.drept@drept.unibuc.ro ori – pentru cadrele didactice și studenții Facultății de Drept – doamnelor secretare de an la adresele de e-mail disponibile pe site-ul Facultății: https://drept. unibuc.ro/Secretariat-s19-ro. htm.
Prezentarea la Facultate se va face doar în acele situații în care informațiile ori documentele nu pot fi comunicate în format electronic, urmând a fi respectate regulile de distanțare socială prevăzute de actele normative în vigoare.
Aflaţi mai mult despre
Facultatea de Drept - Universitatea din Bucureşti, stare de alertăPuteţi publica şi dumneavoastră pe JURIDICE.ro. Publicăm chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. Vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici.
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.
Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!
JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului.
Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa redactie@juridice.ro!
Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară
Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.