Secţiuni » Flux noutăţi
Flux noutăţi
Comunicate profesioniştiEvenimenteRecrutareBarouriExecutoriNotariatSistemul judiciarJURIDICE NEXT

DB Schenker continuă eforturile de digitalizare şi standardizare a proceselor interne cu suportul Wolters Kluwer România
22.06.2020 | JURIDICE.ro

Secţiuni: Content
JURIDICE - In Law We Trust

Investiţiile în digitalizare au ajutat compania DB Schenker să răspundă eficient provocărilor actuale din punct de vedere al gestionării nu doar a proceselor operaţionale, ci şi a celor non-operaţionale. Astfel, eforturile în digitalizarea proceselor cheie de natură juridică şi integrarea lor în cadrul sistemelor de procese ale companiei, precum încheierea contractelor a ajutat compania să fie operativă integral în toată această perioadă, asigurând o eficienţă ridicată şi un control deplin asupra întregului proces de management juridic.

(Bucureşti, mai 2020) Aplicaţia standard de management al activităţii juridice a fost personalizată la cerinţele DB Schenker şi adaptată la nevoile, modelul de afaceri şi cultura organizaţională a companiei de către Wolters Kluwer România.

Aceasta permite un management facil şi eficient al activităţii departamentului juridic, acoperind aproape în totalitate procesele standard, precum redactarea, revizuirea, negocierea şi aprobarea tuturor contractelor operative, comerciale, administrative, litigiile, consultanţa juridică, serviciile integrate ale gestionării daunelor şi asigurărilor companiei.

Îmbunătăţită periodic în ceea ce priveşte fluxurile de lucru şi funcţionalităţile, aplicaţia oferă eficienţă în activitatea derulată la nivelul departamentului juridic şi nu numai, şi o transparenţă a proceselor cheie, o trasabilitate a sarcinilor de lucru, totul fiind gestionat într-un singur loc.

Astfel, întreg fluxul operaţional de încheiere a contractelor companiei se derulează integral prin intermediul aplicaţiei, începând cu deschiderea negocierilor interne şi externe, revizuirea şi adaptarea contractului şi aprobarea lui internă, până la semnarea şi arhivarea acestuia, întreg fluxul putând fi urmărit în timp real.

Totodată, implementarea aplicaţiei are şi un impact pozitiv asupra mediului înconjurător prin diminuarea volumul de hârtie printat datorită stocării şi arhivării documentelor într-o singură bază de date centralizată pentru o administrare simplă şi eficientă.

La începutul acestui an a fost lansată versiunea a treia care înglobează ultimele funcţionalităţi ce au în vedere implementarea unui flux de aprobare electronică a contractelor după o schemă prestabilită în funcţie de specificul, importanţa contractului şi natura riscurilor.

Implementarea de anul acesta are în vedere crearea unui mediu sigur de aprobare a contractelor din punct de vedere al riscurilor asociate, asigurarea transparenţei în procesul decizional şi automatizarea unor task-uri ale persoanelor implicate, astfel încât echipa de business şi managementul superior să ia cele mai bune decizii în implementarea noilor afaceri şi a celor mai inovatoare soluţii pentru partenerii companiei DB Schenker.

Despre DB Schenker în România

Cu 4 sucursale, peste 60 de puncte de lucru situate în toate regiunile ţării şi peste 1,000 de angajaţi, DB Schenker este un furnizor de top în industria de transport şi logistică la nivel naţional.

Compania oferă o gamă completă de servicii de transport şi logistică (rutier: camioane complete şi parţiale, transporturi în regim de grupaj, operaţiuni aeriene, maritime şi feroviare, logistică contractuală – managementul lanţului de aprovizionare, târguri şi expoziţii, servicii de relocare, asigurare cargo, servicii vamale şi operaţiuni portuare), adaptate la nevoile partenerilor săi.

Despre DB Schenker

DB Schenker este un furnizor global de servicii logistice şi de transport, cu peste 72,000 de angajaţi în 2,000 de locaţii. Schenker & Co AG din Viena serveşte drept sediu de coordonare regional pentru operaţiunile din Sud-Estul Europei, acoperind 14 ţări cu 5,500 angajaţi.

Despre Wolters Kluwer România

Wolters Kluwer România este parte a grupului multinaţional Wolters Kluwer, cunoscut pe piaţa internaţională ca unul dintre cei mai mari furnizori de informaţie specializată, produse şi servicii dedicate profesioniştilor.

Wolters Kluwer România a fost înfiinţată în 2005 şi oferă profesioniştilor din domeniul juridic şi economic din România, atât produse tipărite şi digitale, cât şi servicii şi soluţii software.

Astăzi, grupul este prezent în peste 40 de ţări şi adună la nivel mondial cele mai reputate şi mai apreciate brand-uri de produse editoriale, servicii şi soluţii software pentru piaţa specialiştilor (Lamy, Aspen Publisher, Carl Heymanns Verlag, Luchterhand, Cedam, Utet, Ipsoa etc.) în special pe domeniile: Taxe, Contabilitate, Servicii Financiare, Servicii Corporatiste, Legal, Transport şi Sănătate.

Cuvinte cheie: , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice

Autori JURIDICE.ro
Juristi
JURIDICE pentru studenti
JURIDICE NEXT









Subscribe
Notify of

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.

↑  Înapoi în partea de sus a paginii  ↑

Secţiuni        Selected     Noutăţi     Interviuri        Arii de practică        Articole     Jurisprudenţă     Legislaţie        Cariere     Evenimente     Profesionişti