« Secţiuni « Arii de practică « BusinessProtectiveLitigation
Asigurări
CărţiProfesionişti
Millenium Insurance Broker
 

OMNIASIG a înregistrat o creștere de 2% a primelor brute subscrise în primul semestru al anului
04.09.2020 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust ZRVP

În prima jumătate a unui 2020 plin de provocări, OMNIASIG Vienna Insurance Group a înregistrat o creștere de aproximativ 2% a primelor brute subscrise, în comparație cu primele șase luni ale anului trecut, evoluție care se încadrează în obiectivul strategic al companiei de creștere sustenabilă și prudentă. Rezultatele echilibrate obținute de companie în contextul generat de pandemia Covid-19 se datorează și urmăririi atente a direcțiilor stabilite încă de la început de an: dezvoltarea segmentelor non-auto, cu un focus special pe linia asigurărilor de sănătate și accelerarea puternică în direcția inovației și a digitalizării. Obiectivul principal este de a oferi tuturor clienților și partenerilor companiei o experiență cât mai plăcută și mai rapidă în accesarea produselor și serviciilor OMNIASIG.

Întreaga activitate a companiei a fost adaptată la contextul actual, protejând în special interesele clienților, prin adoptarea unui management prudent și responsabil pentru minimizarea impactului generat de pandemia Covid-19 și continuând cu o atenție deosebită acordată protecției angajaților și partenerilor.

Prime Brute Subscrise: >600 milioane lei
Valoarea totală a primelor brute subscrise în primul semestru al anului 2020 a fost de peste 600 milioane lei, cu aproximativ 2% mai mult decât în perioada similară din 2019. Conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, profitul brut înregistrat a fost de peste 35 milioane lei. În comparație cu același interval din 2019, compania a înregistrat un volum total al despăgubirilor plătite ușor mai mare, atingând o valoare de peste 415 milioane lei, fluxul de gestionare a daunelor funcționând neîntrerupt în toată această perioadă, inclusiv în timpul stării de urgență.

În primele șase luni ale anului curent, pe segmentul Property (asigurările de incendiu și calamități naturale) s-a remarcat o tendință de creștere, valoarea subscrierilor fiind cu peste 14% mai mare, respectiv peste 100 milioane lei.

ASIGURĂRILE DE SĂNĂTATE: creștere puternică
De asemenea, în acest prim semestru al anului, când atenția și nevoia tuturor pentru produse și servicii medicale a crescut, linia Asigurărilor de Sănătate a înregistrat o creștere de peste 48% a primelor brute subscrise, rezultat care demonstrează gradul în creștere de conștientizare cu privire la utilitatea și necesitatea acestui tip de asigurare în rândul clienților.

În același interval al anului curent, asigurările auto, Casco și RCA, au înregistrat o ușoară scădere, de aproximativ 2%, a volumului de prime brute subscrise, atingând un total de peste 400 milioane lei, cumulat pe cele două linii. Totalul despăgubirilor plătite pe cele două linii cumulat a crescut cu cca. 10%, ajungând la valoarea de peste 350 milioane lei.

Avizările online de daune: în creștere
Am remarcat în această perioadă un interes crescut în rândul clienților noștri pentru soluțiile digitale oferite de companie. Astfel, din totalul de avizări daune în primele șase luni ale acestui an, 19% dintre ele au fost făcute prin intermediul notificărilor online. Cea mai mare pondere a daunelor avizate online, de 24%, s-a înregistrat în luna iunie, fapt care demonstrează o orientare a clienților noștri pentru acest tip de soluții.

În ceea ce privește constatarea video a daunelor, cel mai mare număr pentru această modalitate de constatare, de la distanță, prin intermediul unui telefon de tip smartphone, s-a înregistrat în timpul stării de urgență generată de pandemia Covid-19, respectiv în luna aprilie, când au fost înregistrate 1.589 de astfel de constatări video a unei daune, în locul celei tradiționale. Astfel, strategia noastră de a răspunde prompt nevoilor clienților noștri, oferindu-le o experiență digitală și online confortabilă, sigură și rapidă, precum și investițiile ample în transformarea digitală dă rezultate, mai ales în contextul actual.

Printre opțiunile digitale pe care le pot accesa clienții OMNIASIG se numără posibilitatea de a încheia sau reînnoi polițele chiar de acasă, ținând legătura cu reprezentanții companiei; inspecția de risc aferentă încheierii unei polițe Casco și constatarea unei daune pot fi realizate printr-o modalitate video, fără a fi necesară deplasarea, iar daunele pot fi notificate online, direct pe website-ul nostru, www.omniasig.ro, sau la call center, la numărul 021.9669.

Mihai Tecău, Președinte Director OMNIASIG Vienna Insurance Group
„În toată această perioadă, pentru a putea fi alături de clienții și partenerii noștri, am continuat să ne adaptăm și să ne îmbunătățim constant produsele și serviciile și am depus toate eforturile necesare pentru a răspunde nevoilor clienților noștri, astfel că ne-am concentrat atenția și investițiile pe un proces accelerat în direcția inovației și a digitalizării. De asemenea, acordăm o atenție specială asigurărilor de sănătate și avem încredere că produsul nostru, OMNI+, este unul competitiv, iar rezultatele înregistrate de noi în primul semestru pe această linie confirmă gradul de responsabilitate pe care angajatorii îl manifestă din ce în ce mai mult față de nevoile și sănătatea angajaților lor.

O altă linie de asigurări non-auto care s-a remarcat în prima jumătate a acestui an este cea a asigurărilor de răspundere civilă generală, care a înregistrat o creștere a primelor brute subscrise de peste 14%.

Numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz de către OMNIASIG Vienna Insurance Group în primul semestru al anului 2020 a fost în cuantum de 338, în timp ce numărul reclamațiilor soluționate favorabil a fost de 26, restul fiind neîntemeiate. Raportat la numărul polițelor de asigurare emise de companie în primul semestru al anului şi care nu au fost anulate, numărul de petiții înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,053% dintre acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în această perioadă, numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz reprezintă 0,45% dintre acestea. 

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Prin urmare, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat a fost în primul semestru al acestui an de 89,18%.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 25 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul celor 25 de ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.

OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

 
Secţiuni: Asigurări, Content, Covid 19 Legal React, Selected | Toate secţiunile
Cuvinte cheie: , , , , , , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus
Gratuit pentru studenţi
Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează SmartBill
Concurs eseuri ZRVP

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD