« Secţiuni
Selected
CorporatePlatinum members

PwC: Raportul global Digital Auto Report 2020
27.10.2020 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust Video juridice

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, realizat de Strategy&, departamentul de strategie globală din rețeaua PwC..

Astfel, preferința pentru modalitățile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult în Germania, unde 77% dintre respondenți intenționează să le folosească mai puțin. Tendința este aceeași în SUA (56%) și în China (51%). În timp ce în China și în SUA, consumatorii utilizează în principal propriul vehicul, în Germania, recurg în aceeași măsură la mașina personală, bicicletă și mersul pe jos.

Daniel Anghel, Partener, Liderul serviciilor fiscale și juridice PwC România: ”La începutul acestui an, estimările indicau o creștere a preferinței consumatorilor pentru platformele de mobilitate și a modalităților de proprietate alternative în detrimentul propriilor automobile. Pandemia a inversat, cel puțin o vreme, această tendință. Oamenii sunt foarte preocupați de sănătate și, ca urmare, caută modalități de mobilitate care le oferă mai  multă siguranță. Din acest motiv, vor continua să folosească platformele de mobilitate în măsura în care acestea vor reuși să le câștige încrederea prin măsurile de igienă și protecție care sunt acum mai importante decât prețurile reduse.

Ce fel de mașini sunt căutate

Consumatorii apreciază tot mai mult confortul și tehnologiile cu care sunt echipate automobilele proprii, fapt care impulsionează dezvoltarea segmentului de automobile conectate, autonome și electrice, pe termen mediu și lung. Siguranța și navigația sunt cele mai importante, urmate îndeaproape de gestionarea vehiculelor și de funcțiile vehiculului ca serviciu.

Motoarele pe benzină continuă să fie cele mai căutate atât în Germania, cât și în SUA. În schimb, în China, 68% dintre consumatorii cu vârsta sub 40 de ani preferă motoarele electrice, comparativ cu doar 46% în Germania și 37% în SUA.

Astfel, vehiculele electrice cu baterii (BEV) vor reprezenta 17% din vânzările de vehicule noi din Uniunea Europeană și 19% din cele din China până în 2025. În SUA vor avea o pondere de doar 5% până în 2025, din cauza unui sprijin guvernamental redus.

Parcul auto din Europa este estimat să scadă cu 1,2% până în 2035. În SUA va crește cu 1,1%, și în China, cu 3,9%, în funcție de specificul fiecăreia: creșterea cererii de mobilitate (China), preferințele clienților privind mobilitatea comună (cea mai mică în SUA) și durata medie de viață a unui vehicul (cea mai mare în Europa).

Rezultatele complete ale primei părți a raportului „Digital Auto Report 2020” pot fi găsite aici. În a doua și a treia parte a „Digital Auto Report 2020” vor fi publicate evoluția și previziunile pieței. Sondajul privind preferințele de mobilitate inclus în raport a fost efectuat în rândul a 3.000 de consumatori din Germania, SUA și China.

Despre PwC: Misiunea PwC este de a construi încredere în cadrul societății și de a contribui la rezolvarea unor probleme importante. Suntem o rețea de firme prezentă în 155 de țări cu mai mult de 284.000 de profesioniști ce oferă servicii de calitate în domeniul auditului, consultanței fiscale și consultanței pentru afaceri. Spuneți-ne care sunt lucrurile importante pentru dumneavoastră și descoperiți mai multe informații despre noi vizitând site-ul www.pwc.ro.PwC se referă la rețeaua de firme PwC și/sau la una dintre firmele membre, fiecare dintre acestea fiind o entitate juridică.

:: Varianta în limba engleză disponibilă aici

 
Secţiuni: Content, Covid 19 Legal React, Selected, Transporturi | Toate secţiunile
Cuvinte cheie: , , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează SmartBill

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD