Secţiuni » Arii de practică » Business » Fiscalitate
Fiscalitate
DezbateriCărţiProfesionişti

Experții Deloitte România în servicii fiscale, recunoscuți de International Tax Review în elita profesioniștilor în domeniu la nivel mondial
15.12.2020 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust

Experții Deloitte România în servicii fiscale au câștigat, din nou, recunoașterea publicației International Tax Review (ITR), fiind desemnați printre cei mai apreciați profesioniști în domeniu din întreaga lume în ghidul World Tax 2021. În cea mai recentă ediție, patru lideri locali sunt menționați în ghidul general, dar și în cele trei ghiduri individuale relevante realizate de ITR, respectiv Indirect Tax Leaders, Controversy Tax Leaders și Women in Tax. Ghidurile ITR se realizează pe baza recomandărilor primite de la practicienii din piață, a aprecierilor primite din partea clienților, precum și a cercetărilor independente realizate de publicație și acoperă 90 de jurisdicții de pe toate continentele. La nivel global, peste 550 de profesioniști Deloitte figurează în ghidul pentru 2021.

Vlad Boeriu, Partener Coordonator Servicii Fiscale și Juridice, Deloitte România, este considerat unul dintre cei mai apreciați profesioniști în taxe indirecte (Highly regarded in Indirect Tax). De asemenea, el este menționat în ghidul Tax Controversy Leaders, alături de Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, și Ciprian Gavriliu, Partener Servicii Fiscale, printre cei mai apreciați profesioniști în dispute fiscale (Highly regarded in Tax Controversy). În ghidul Women in Tax 2021, dedicat celor mai apreciate femei din domeniul fiscalității (Highly regarded Women in Tax), Deloitte România este reprezentată de Raluca Bontaș, Partener Servicii Fiscale.

Vlad Boeriu, Partener Coordonator Servicii Fiscale și Juridice, Deloitte România: „Suntem onorați de recunoașterea oferită de International Tax Review prin desemnarea profesioniștilor Deloitte România printre cei mai performanți specialiști în taxe la nivel global. Îi felicit pe colegii mei pentru profesionalismul și performanțele înregistrate în ariile lor de expertiză și în relațiile cu clienții. În actualul context epidemiologic, companiile au nevoie mai mult decât oricând de consultanți fiscali capabili să le ajute să depășească provocările legate de schimbările legislative operate pentru a combate efectele pandemiei și să își mențină activitatea la un nivel optim.“

Deloitte este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii fiscale din România, oferind un spectru larg de servicii integrate, care acoperă impozitare pe profit și pe venit, impozitare indirectă, servicii vamale, servicii dedicate angajatorilor globali, servicii în domeniul prețurilor de transfer și soluții de procese de business, prin intermediul a aproximativ 200 de profesioniști.

Pe lângă serviciile tradiționale, echipa de experți fiscali a Deloitte România oferă și soluții digitale dezvoltate special pentru clienți, cum ar fi SmarTax, cu ajutorul căreia companiile își pot calcula impozitul pe profit și completa declarațiile fiscale trimestriale și anuale, PartnerSCAN, care permite companiilor să-și evalueze partenerii de afaceri din punctul de vedere al riscului fiscal, D.Tax, o aplicație dedicată raportării de TVA, un calculator estimativ de costuri salariale dedicat angajatorilor care sunt afectați de restricțiile impuse pe fondul pandemiei de COVID-19 și care nu mai pot suporta integral plata salariilor.

Deloitte furnizează la nivel global servicii de audit, consultanță, servicii juridice, consultanță financiară și managementul riscului, servicii de consultanță fiscală și alte servicii adiacente către clienți din sectorul public și privat provenind din industrii variate. Patru din cinci companii prezente în topul Fortune Global 500® sunt clienți Deloitte, prin intermediul rețelei sale globale de firme membre care activează în peste 150 de țări și teritorii, oferind resurse internaționale, perspective locale și servicii de cea mai înaltă calitate pentru a aborda provocări de business complexe. Obiectivul Deloitte este să creeze un impact vizibil în societate cu ajutorul celor peste 330.000 de profesioniști ai săi.

Deloitte România este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale din țara noastră și oferă, în cooperare cu Reff & Asociații | Deloitte Legal, servicii de audit, de consultanță fiscală, servicii juridice, de consultanță în management și consultanță financiară, servicii de managementul riscului, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, precum și alte servicii adiacente, prin intermediul a 2.000 de profesioniști.

:: English version

Secţiuni: Content, Fiscalitate, Selected | Toate secţiunile

Cuvinte cheie: , , ,