« Secţiuni « Arii de practică « BusinessProtectiveLitigation
Dreptul Uniunii Europene
DezbateriCărţiProfesionişti
 

Comisia Europeană. Cerințe suplimentare privind transportul aerian de pasageri
02.02.2021 | JURIDICE.ro

JURIDICE - In Law We Trust Video juridice

În Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 31 din 29 ianuarie 2021 a fost publicat Regulamentul de punere în aplicare nr. 97/2021 de modificare și de rectificare a Regulamentului (UE) 2015/640 în ceea ce privește introducerea unor noi cerințe de navigabilitate suplimentare.

Operatorii avioanelor de mare capacitate utilizate în transportul aerian comercial de pasageri, care au primit certificarea de tip la 1 ianuarie 1958 sau după această dată și al căror certificat individual de navigabilitate este eliberat pentru prima oară la 26 februarie 2021 sau după această dată, trebuie să demonstreze, pentru fiecare proiect de tip de scaun aprobat pentru ocupare în timpul rulării la sol, al decolării sau al aterizării, că ocupantul este protejat în caz de expunere la sarcini rezultate din condiții de aterizare de urgență.

Protecția este demonstrată prin unul dintre următoarele mijloace:
– încercări dinamice încheiate cu succes;
– o analiză rațională care să asigure o siguranță echivalentă, bazată pe încercări dinamice pe un proiect de tip de scaun similar.

Obligația nu se aplică:
– scaunelor pentru echipajul din cabina de pilotaj;
– scaunelor din avioanele cu un grad scăzut de ocupare, care efectuează operațiuni de transport aerian comercial neregulat la cerere;
– scaunelor dintr-un model de avion enumerat în tabelul A.1 din apendicele 1 care poartă un număr de serie dat de constructor menționat în tabelul respectiv.

La cererea unui operator care are obligația asigurării unui mijloc de combatere a efectelor adverse ale reparațiilor și modificărilor, din punctul de vedere al oboselii și asupra inspecțiilor, titularul unei aprobări de modificare care a fost eliberată înainte de 1 septembrie 2003 trebuie:
a) să efectueze o evaluare a toleranței la degradare pentru:
– avioanele certificate să transporte 30 sau mai mulți pasageri sau care au o capacitate a sarcinii utile de minimum 3 402 kg (7 500 lbs), un program de inspecție aprobat bazat pe toleranța la degradare;
– avioanele certificate cu o greutate maximă la decolare (MTOW) de peste 34 019 kg (75 000 lbs), o LOV aprobată;
b) să stabilească și să documenteze inspecția aferentă privind toleranța la degradare, cu excepția cazului în care a fost deja efectuată.

Titularul unei aprobări de modificare trebuie să prezinte spre aprobare agenției datele privind toleranța la degradare rezultate din evaluarea efectuată:
– în termen de 24 de luni de la primirea unei cereri, pentru cererile primite înainte de 26 februarie 2023; sau
– înainte de 26 februarie 2025 sau în termen de 12 luni de la primirea unei cereri, reținându-se termenul care survine mai târziu, pentru cererile primite la 26 februarie 2023 sau după această dată.

Intrare în vigoare: 18 februarie 2021

 
Secţiuni: Dreptul Uniunii Europene, Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, Transporturi | Toate secţiunile
Cuvinte cheie: , ,
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!

Lex Discipulo Laus Încurajăm utilizarea RNPM - Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară Securitatea electronică este importantă pentru avocaţi
Mesaj de conştientizare susţinut de FORTINET
JURIDICE utilizează SmartBill

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Important: Descurajăm publicarea de comentarii defăimatoare. Vor fi validate doar comentariile care respectă Politica JURIDICE.ro şi Condiţiile de publicare.


.
PLATINUM Signature      

PLATINUM  ACADEMIC

GOLD                        

VIDEO   STANDARD