Autoritatea pentru protectia consumatorilor din India a sancționat cu 231.584 de euro un salon de înfrumusețare pentru o tunsoare nereușită
27.09.2021 | JURIDICE.ro

Marți, 21 septembrie 2021, Autoritatea pentru protectia consumatorilor din India a sancționat cu 20 de milioane de rupii (231.584 de euro) un salon de înfrumusețare al unui hotel de lux din New Delhi pentru o tunsoare nereușită, potrivit livemint.com.
Aashna Roy, model pentru produsele din păr, s-a plâns că, deși ceruse personalului o tunsoare clasică, prin care să îi fie tunse vârfurile, coafeza i-a tăiat tot părul, lăsându-i doar 10 centri, care abia îi atingeau umerii.
Reclamanta susţine că și-a pierdut sarcinile preconizate și a suferit o pierdere uriașă care i-a schimbat complet stilul de viață și i-a distrus visul de a fi un model de top.
Vă invităm să publicaţi şi dvs., chiar şi opinii cu care nu suntem de acord. JURIDICE.ro este o platformă de exprimare. Publicarea nu semnifică asumarea de către noi a mesajului. Totuşi, vă rugăm să vă familiarizaţi cu obiectivele şi valorile Societătii de Stiinţe Juridice, despre care puteti ciţi aici. Pentru a publica vă rugăm să citiţi Condiţiile de publicare, Politica privind protecţia datelor cu caracter personal şi să ne scrieţi la adresa de e-mail redactie@juridice.ro!
JURIDICE.ro foloseşte şi recomandă My Justice
Subscribe
Please login to comment
0 Comments